בן קיסר. קרדיט צילום רן יחזקאל
בן קיסר. קרדיט צילום רן יחזקאל

כוכבי היוטיוב מגיעים לאושילנד, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

וגם: אירועי יולי-אוגוסט בגן הלאומי אפולוניה, פסטיבל קוקטיילים במרינה ומחווה ענקית לביטלס

פורסם בתאריך: 21.7.19 08:35

יעל מן שחר וד"ר ליאת יקיר, יתארחו ביום שני, בשעה 20:30, בבר הטיילר דרדן (הנגר 1, כפר סבא) לשתי הרצאות שבהן יסבירו על מתח נפשי. השתיים יעסקו בשאלות כמו הקשר בין מתח נפשי ל-95 אחוז מהמחלות הנפוצות כיום בעולם המערבי, למה בעצם זה קורה, איך הגורמים הביולוגיים, הגנטיים והמוחיים שמייצרים מתח משפיעים על האושר בחיינו והאם הלחץ משפיע על הגנים שלנו ועל הדור הבא. הם ידברו גם על האופן שבו פועלת מערכת הסטרס וכיצד היא משפיעה על המוח שלנו, על הקשר של הטכנולוגיה הסובבת אותנו למתח ומה הכלים להורדת המתח והתלות במסכים. הם יסבירו מאפשר לזברות לשמור על מתח נפשי נמוך ומה אנחנו יכולים ללמוד מהן על איכות חיים. משך ההרצאה כשעה וחצי. מחיר הכרטיס 60 שקלים והרכישה באתר funzing (לא תתקיים מכירת כרטיסים במקום).

ביום שני, בשעה 17:00, יתארחו שני כוכבי רשת, היוטיוברים בן רחום ועמית קיסר, במתחם אושילנד בכפר סבא. לשניים יש מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות לקליפים המילוליים ההיתוליים שעשו ללהיטים כמו "טודו בום", "יאסו" ו"קומסי קומסה". ביום חמישי יתארח באושילנד גיא פלג, הכתב והפרשן לענייני משפט של חברת החדשות המשדרת בערוץ 12, שידבר על חקירות נתניהו. הוא ישאל האם יש כאן רדיפה של ראש ממשלה, ואיך זה ששלושת ראשי הממשלה האחרונים בישראל נחקרו בזה אחר זה. במקביל יתקיימו במתחם במהלך השבוע הקרוב פעילויות בייבי לפעוטות (ראשון ורביעי לפני הצהריים), הקרנת סרט הילדים "אגלי דוגס" עם פופקורן ושתייה ב-35 שקלים (יום ראשון) ומתקנים מתנפחים יבשים ורטובים ועמדות משחק חווייתיות באושיפארק (שלישי וחמישי אחר הצהריים).

בגן הלאומי אפולוניה יתקיימו מדי יום במהלך יולי-אוגוסט, פעילויות שונות לכל המשפחה, בימים ראשון עד חמישי, בשעות 19:30-17:00. בחודשים האלה הגן ייפתח בשעה 8:00 בבוקר וייסגר בשעה 22:00. בימי ראשון תתקיים הפעילות חידאפולוניה – טיול עצמאי עם כתב חידה החושף פינות נסתרות בשטח הגן הלאומי. בימי שני תתקיים פעילות של פקח צעיר – חוברת הפעלה עצמית לצעירים בסיוע ההורים, ובסיום התחייבות הפקח הצעיר. (ניתן לרכוש באתר חוברת פקחים צעירים בעלות של 10 שקלים). בימי שלישי יתקיימו סיורים מודרכים שיצאו בסבבים לכל המשפחה. הסיורים מותאמים לאנשים עם מוגבלויות שמיעה. בימי רביעי תתקיים הפעילות צלבנים ומשחקים – מתנדבי הגן הלאומי יספרו לכם על הצלבנים ועל המשחקים העתיקים ששיחקו. בימי חמישי תתקיים הפעילות אבירי אפולוניה – אימון בירי חץ וקשת והרצאה על חיי האבירים, עם תלבושות ואביזרים וברוח התקופה הצלבנית. ההשתתפות היא ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר והיא חינם למנויים. מותנה בתנאי מזג האוויר.

ביום רביעי וחמישי (25-24.7) בשעה 18:00 עד 23:00 יתקיים פסטיבל הקוקטיילים במרינה הרצליה. במסגרת הפסטיבל יציגו מיטב מותגי האלכוהול ויוצרי הקוקטיילים (המיקסולוגים) את כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום. המבקרים יוכלו לסייר בין הדוכנים המעוצבים ולהתרשם מהגשה צבעונית ומטעמים ייחודיים, ואף לקחת איתם למזכרת כוסות ייחודיות שבהן יוגשו הקוקטיילים. ניתן יהיה לפגוש מותגים מובילים. כרטיס הכניסה כולל שלושה קוקטיילים לבחירה. ברכישה מוקדמת – 89 שקלים, לתושבי הרצליה – 59 שקלים. רכישה במקום – 99 שקלים ולתושבי הרצליה 59 שקלים. ניתן גם לרכוש שובר לשני קוקטיילים ב-65 שקלים ושובר לקוקטייל בודד ב-35 שקלים.

כל מה שאתם צריכים הוא אהבה, ושירים של הביטלס. במסגרת אירועי הקיץ של עיריית רעננה אתם מוזמנים לערב נוסטלגי, אנרגטי ומרגש של להקת המג'יקל מיסטרי טור, להקת הקאברים הישראלית שממלאת אולמות וכובשת במות כבר כמעט 19 שנים עם שירי להקת החיפושיות. "הולכת להיות מסיבה ענקית של הביטלס, להיטים מכל הזמנים", אומר אורון קוריצ'ונר, סולן הלהקה, "הרבה אנרגיות טובות, ריקודים, שירים כמו She Loves You, Hard Day's night, I want to hold your hand ו-Let it Be. אנחנו מאוד מקפידים על הסאונד האותנטי. אנחנו ממש מנגנים על אותם כלי נגינה שהביטלס ניגנו עליהם. גם הבגדים והלבוש מוסיפים לחוויה. כל מי שאוהב מוזיקה, נוסטלגיה וביטלס – מוזמן. אנחנו כרגע גם מתכננים הפתעה מאוד גדולה שתהיה בהופעה, ואני מאוד מקווה שהיא תצא לפועל". ההופעה תתקיים ביום שני, 22 ביולי, בשעה 21:00 ברחבת יד לבנים. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר