ברנו טגניה
צילומים: יח"צ, א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ראפ, היפ הופ וברהנו טגניה: אירועי השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: מגלשת מים בגובה 50 מטר, פסטיבל תרבות רחוב בינלאומי והצגה חינם של תיאטרון אורנה פורת

פורסם בתאריך: 4.8.19 12:59

1 ביום חמישי, 8.8, בשעה 20:00, תושק התערוכה של חברי קבוצת הצילום המקומית בכפר סבא "פוזיטיב" הנקראת "קולות זמן, מראות זמן, תנועה בזמן", אותה אוצר פרופ׳ שמחה שירמן . התערוכה מנקזת בתוכה שנה שלמה של התנסות של כל אחד מהמשתתפים להציג את נושא הזמן תוך התייחסות לזמן מתוך המקום, מתוך תחומי העניין האישיים, מתוך תפיסת העולם ומתוך האני והמבט היחודי כפי שהם מתקיימים בתצלומים. שיח גלריה בהנחיית האוצר יתקיים בשבת, 17.8, בשעה 11:00. התערוכה פתוחה למבקרים בימי שישי ושבת 10:00-13:00 עד ה 29.8.19. הכניסה חופשית.

2 ברהנו טגניה, כתב הפלילים והמשטרה בחברת החדשות של ערוץ 12 בעשור האחרון, מגיע ביום חמישי 8.8, להרצאה במתחם אושילנד, בה יספר כיצד חלם עוד מילדות לנצח את הגזענות והאפליה וכיצד הצליח לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לצמרת התקשורת הישראלית ללא קשרים. מחיר הכרטיס 40 שקלים, כולל בירה.

3 השנה רעננה תארח את פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי, ה-16 במספר, והרווח הוא כולו שלכם. אמני תרבות הרחוב מכל רחבי הארץ יתכנסו לשלושה ימים של פסטיבל מרשים, בו תוכלו ליהנות ממיטב תקליטני ההיפ הופ, מבחר של אמני ראפ וביטבוקס ואפילו מתחם ג'אגלינג להנאתכם, בו תוכלו להתנסות בעזרת איש מקצוע בלהטוטנות המרשימה. גולת הכותרת של הפסטיבל היא שלוש תחרויות שונות בהן ישתתפו טובי רקדני הברייקדאנס שיש לישראל להציע, במטרה להפוך לאלוף הארץ של הספורט ולייצג את ישראל באליפות העולם בצרפת. הפסטיבל נחשב לאירוע בעל שם עולמי, ובין השופטים גם שופטים בינלאומיים שמגיעים במיוחד מחו"ל ונחשבים לשם דבר בעולם רקדני הברייקדאנס. בואו ליהנות משלושה ימים רצופים של אקרובטיקה, מוזיקה טובה ותרבות רחוב במלוא תפארתה. הפסטיבל יתקיים בימים שני-רביעי, 7-5 באוגוסט, בין השעות 19:00-16:00, בקניון רננים. הכניסה היא ללא תשלום לכל ימי הפסטיבל.

4 כיצד תוכלו להניע אנשים? איך אפשר להשפיע על הסובבים אתכם? ומה אתם יכולים ללמוד מכך על מנת לממש את המטרות שלכם? אם אתם מחפשים תשובות לשאלות הללו, תוכלו למצוא אותן בהרצאתו ברעננה של איש השב"כ לשעבר, אילן לוטן. לוטן, שסיים לאחרונה קריירה ארוכה בשירות הביטחון הכללי, יתארח בסדרת ההרצאות "Funzing Talks" להרצאה מרתקת על אמנות הנעת האנשים. ההרצאה עוסקת באופן הנעת אנשים, איתור מוטיבציה ותקשורת בין אישית אפקטיבית בכל תחומי החיים, באמצעות הצצה והדגמה מעולם התוכן המרתק של סיכול טרור וגיוס והפעלת סוכנים. ההרצאה תתקיים ביום ראשון, 4 באוגוסט, בשעה 20:30 בשנקין בר, רחוב היצירה 5, רעננה. מחיר כרטיס הוא 55 שקלים, ניתן לרכוש באפליקציית Funzing או באתר.

5 ביום ראשון, 4.8, בשעה 17:00 יתקיים מופע קברטי בפורמט ייחודי לכל המשפחה "פלפלים" של תיאטרון אורנה פורת בהיכל בעיר בהרצליה. השחקנים – זמרים ופסנתרן, מגישים את השירים הקלאסיים והאהובים שמוכרים לילדים וגם להורים באווירה כיפית, אישית והומוריסטית. במופע הילדים וההורים משתתפים בשירה. מיועד לילדים מגיל 3 ומעלה. משך ההצגה 55 דקות. הכניסה חופשית ומותנית בהרשמה מראש באתר היכל בעיר.

6 ביום שני, 5.8, בשעה 20:00 תתקיים הרצאה של עדי שימרון תחת הכותרת "היה או לא היה? – אמת ושקר בהיסטוריה" בחצר של בית קינן בהרצליה. האם מארי אנטואנט אמרה "אם אין לחם שיאכלו עוגות"? בימי הביניים חשבו שהעולם שטוח? האם טרומפלדור אמר "טוב למות בעד ארצנו"? שימרון תענה על השאלות האלה בהרצאתה. שימרון היא בעלת תואר שני בלימודי קונפליקטים וזכויות אדם ובעלת ניסיון רב שנים בהוראה, עבודה עם ארגונים בינלאומיים ופעילות חברתית. בעלת הבלוג ודף הפייסבוק "היסטוריה זה החיים" ומרצה בנושאי היסטוריה. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום מראש. פרטים בבית קינן.

7 ביום רביעי, 7.8, בשעה 17:00 יתקיים הפנינג אמצע הקיץ ופרידה מהש"שים במתנ"ס יד התשעה, ברחבת החניה ליד בית הכנסת חללי מינכן. יהיו בו מגלשת מים ענקית בגובה 50 מטרים, מוזיקה והמון הפתעות. התושבים מוזמנים להביא גלגלי ים, בגד ים ומגבת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר