אורי חזקיה. צילום יח"צ
אורי חזקיה. צילום יח"צ

ערב קורע מצחוק, ספיישל שירי אהבה ועוד אירועים בכפר סבא והסביבה

אורי חזקיה יופיע בפני בני הנוער, ערב "בובי אהבה" יתקיים במרכז קיפוד. וגם: השלג מגיע לקניון ארנה וגלי עטרי מגיעה להופעה חינם ברעננה

פורסם בתאריך: 11.8.19 09:04

1 בני נוער שמתנדבים מרצונם החופשי זה ממש לא מובן מאליו ולכן מגיע להם ערב קורע מצחוק. ביום שני (12.8), בשעה 19:30, בהיכל התרבות בכפר סבא, מועצת הנוער העירונית מזמינה את בני הנוער תלמידי כיתות ז'-י"ב הגרים בעיר או לומדים בה לערב הוקרה לנוער מתנדב כשבמרכזו מופע הסטנדאפ של אורי חזקיה. כרטיסים בעלות 30 שקלים, עד גמר המלאי, בקופת ההיכל, ברחוב ירושלים 33.

2 ביום חמישי (15.8), בשעה 20:00, אגף קיימות וחדשנות בעירייה מתכנן לכם ספיישל שירי אהבה ביחד עם בובי זמר, במרכז קיפוד. לראשונה בעיר יתקיים ערב "בובי אהבה"- ערב שירי אהבה לכבוד ט"ו באב, ערב שירה בציבור של שירי אהבה לצעירים עם נגנים, מסך, מילים, נשנושים ושתיה טובה לתוך הלילה. עלות הכרטיס 45 שקלים. זוג כרטיסים ב-80 שקלים.

3 ביום רביעי, בשעה 20:30, יציינו את ט"ו באב במתנ"ס יד התשעה בהרצליה בחגיגת מים למבוגרים. תושבים בגילאי 21 ומעלה מוזמנים למגרש הכדורסל שמאחורי המתנ"ס לערב של כיף עם מגלשות מים, מתקנים מתנפחים, דיג'יי, פירות ובירה. הכניסה מגיל 21 ומעלה בהצגת תעודת זהות ובעלות של עשרה שקלים. ביום חמישי הבא (15.8), בשעה 20:00 יקיימו בשכונת נווה עמל בהרצליה פיקניק מיוחד בלבן, באווירה רומנטית וקהילתית, במיוחד לכבוד ט"ו באב. התושבים יגיעו אל מקום סודי שאותו יגלו רק באותו יום, מצוידים בסלסלות פיקניק ובמקום יחכו להם שולחנות ערוכים ומוסיקה חיה. הכניסה חינם ומותנית בהרשמה מראש בטלפון: 09-9708223.

4 "האיגלו בארנה", מתחם שלג חווייתי לילדים בקניון ארנה הרצליה, ייפתח למבקרים החל מ-14.8 ויפעל עד תקופת החגים. האיגלו ימוקם תחת כיפת השמיים, אל מול מעגן היאכטות והסירות של מרינה הרצליה, ויורכב משתי כיפות קונסטרוקציה ענקיות שהובאו לארץ במיוחד, וממכונות ייצור שלג חדשניות. בכיפת המבואה, שקוטרה עשרה מטרים למבקרים יוקרן סרט קצר בכיכובם של כוכבי הילדים אודי ואביעד, שיעסוק בתהליך היווצרותו של השלג ובמשמעות האקולוגית של השלג לעולמנו. בסיום הסרט, יעברו המבקרים לכיפה הגדולה, המתנשאת לגובה של שישה מטרים, שם ייהנו מאטרקציות חורפיות: בניית ואבזור בובת שלג, איגלו ועוד. לרשות המבקרים יעמוד מגוון אביזרים למשחק חופשי בשלג וכמובן תינתן האפשרות לנהל מלחמת שלג מצננת באמצע אוגוסט. מפעם לפעם יומטר על המבקרים שלג. הביקור במתחם האיגלו מוגבל לכ-45 דקות ומספר המשתתפים בכל מחזור יוגבל ל-70 מבקרים. הטמפרטורה בכיפה תהיה מבוקרת ותעמוד על כ-18 מעלות, והמשתתפים מתבקשים להצטייד במכנסיים ארוכים, כפפות ונעליים סגורות. מחירי הכניסה למתחם ינועו בין 20 ל-30 שקלים לאדם. המתחם פתוח כל יום בין השעות 19:00-10:00. כניסה למתחם תתאפשר כל שעה עגולה. בערב תשעה באב ייסגר המתחם בשעה 18:00. בנוסף,בין 31-14.8, יפעל בקניון ארנה מתחם "ארנהלנד" – משחקיית ענק ממוזגת בשטח של 1,000 מ"ר הכוללת מתנפחי ענק, שולחנות משחק, הפעלות, מתחם מולטימדיה, מכוניות על שלט ועוד הפתעות.

5 עיריית רעננה מזמינה אתכם לחגוג את ט"ו באב עם הזמרת הישראלית האהובה גלי עטרי, שתקיים בעיר מופע סולו משיריה האהובים. המופע יתקיים ביום שני, 12.8, בשעה 21:00, ברחבת בית יד לבנים, והכניסה חופשית. עטרי, עם רזומה של ארבעה עשורים של קריירה מוזיקלית שכללה בין היתר זכייה היסטורית באירוויזיון, אחראית על להיטים רבים המוכרים בכל בית אב בישראל, כמו "נסיך החלומות", "יש לך שמש", "יבוא היום", "דרך ארוכה" וכמובן "הללויה", שהביא לישראל את המקום הראשון בתחרות הזמר האירופי בשנת 1979.

6 ב-2015, לאחר שהרגישה שאין ייצוג הולם של נשים במועדוני הסטנדאפ בישראל, אספה הקומיקאית חגית גינזבורג את ארבע הסטנדאפיסטיות האנדרדוגיות הטובות ביותר שמצאה, מה שהוביל למופע חדש וקורע של מרתון סטנדאפ נשי – "נשי ותהני". מאז צמח המרתון והתפתח, והמשתתפים השתפשפו והתמקצעו בהופעות ברחבי הארץ. כיום המופע נחשב למופע הסטנדאפ הנשי בין הטובים בישראל, המציג קולות חדשים, מושחזים ובועטים על איך זה להיות אישה בישראל של שנת 2019. במופע הקרוב ברעננה ישתתפו חגית גינזבורג ("שי בשידור", "הבוקר" עם טל ברמן ואביעד קיסוס"), נגה ד'אנג'לי ("עד כאן", "הצחוקיה"), דורון רהב ("המועדון עם שחר חסון") וכוכבת הרשת יונה קפח. המופע יתקיים ביום רביעי, 14 באוגוסט, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 65 שקלים, ניתן לרכוש באפליקציית Funzing או באתר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר