בני ברוכים. צילום נופר חן

"הזוגיות שלנו מחזיקה מעמד בזכות הסטנדאפ. יש הופעות בלילה, אז לא יוצא לנו להתראות הרבה"

הסטנדאפיסט הכפר סבאי בני ברוכים מופיע הערב ליד הבית, עם מופע מיוחד ליום האהבה

פורסם בתאריך: 15.8.19 12:19

גם הסטנדאפיסט הכפר סבאי בני ברוכים יציין הערב את חג האהבה, ט"ו באב, במופע מיוחד שהוא מקיים הערב (21:30) באודיטורים ספיר בעיר שבו יתארח גם הסטנדאפיסט שגיב פרידמן.

"זהו מופע מיוחד לרגל טו באב, ויהיו הרבה צחוקים ובדיחות על זוגיות, לרגל ט"ו באב כמובן", אומר ברוכים, "זה למעשה המופע שלי עם תוספות ליום האהבה. אני מארח את שגיב והוא יעשה קטעים מהמופע שלו. אני מאוד אוהב אותו ואנחנו מכירים הרבה שנים והוא אחד הסטנדאפיסטים הכי שנונים ומצחיקים שאני מכיר, ותהיה חגיגה במופע הזה שימשך שעה וחצי בערך".

ומה עם אשתך? איפה היא מבלה בחג האהבה?

"היא תיקח את הכסף של הכרטיסים ותבלה. אולי עדיף שלא תכתבי את זה. תרשמי שאני עושה את זה ביום האהבה כי זה כמו בילוי זוגי. אחר כך נחזור הביתה לעשות אהבה. זה דביק וקיטשי, נכון?".

תגיד, כמה אמת יש בפאנצ'ים האלה מתוך החיים הפרטיים שלך?

"הרבה מאוד. למשל, כשאין לי כבר כוח למשימות של אשתי והרומנטיקה מתדרדרת אחרי 14 שנה. אבל אני עדיין אוהב אותה ואני שמח שהיא אשתי ואני בר מזל".

טיפ לזוגיות מוצלחת?

הטיפ הכי גדול בשביל שזה יעבוד אחרי 14 שנה זה פשוט לשמוע בקולה. אני נכנעתי, הרמתי ידיים. אחרת זה לא ילך. אשתי מאוד חמודה, כפרה על התלתלים שלה. אני חושב שהזוגיות שלנו מחזיקה מעמד בזכות הסטנדאפ, כי יש הופעות בלילה. היא חוזרת אחרי הצהריים מהעבודה ואני יוצא, אז לא יוצא לנו להתראות הרבה.
אני ממליץ לגברים, לעבוד עבודת לילה, לא כזו שחוזרים בשלוש-ארבע ואוכלים אחד את השני. זה הפתרון לזוגיות ארוכת שנים".

ומה תקנה לאשתך?

האמת, הדבר היחיד שמבאס אותי שזה עוד יום שצריך לקנות לה מתנה, בנוסף ליום ההולדת וליום הנישואין והוולנטיינס. כל אירוע היא רוצה זר פרחים מינימום. כבר אמרתי שאני עושה מה שהיא רוצה, נכון?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר