צילומים: ניר קידר, Pedro Rufo, עופר וקנין

בתים פתוחים ויריד וינטאג' ואספנות: שבע המלצות לאירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: מופע משותף של לאה שבת ומיקה אלמוג, מפגש עם דורון שפר והרצאה של ורדה רזיאל ז'קונט

פורסם בתאריך: 8.9.19 18:31

1 בתאריכים 14-13 בספטמבר, החל מהשעה 10:00, יתקיים בשכונות הירוקות בכפר סבא פסטיבל הבתים הפתוחים הראשון. כל תושבי השכונה מוזמנים לפתוח את בתיהם ולהציג את מלאכת ידם, ובין השאר אמנים שיציגו עבודות, בשלנים שיציעו דוכני אוכל מיוחדים, נגנים שינעימו את זמנכם, מעצבים שיציעו תכשיטים ייחודים ובגדים ומשפחות שעיצבו את בתיהן באופן מיוחד או שיש להן מרפסת או גינה שלא כדאי לפספס. ניתן להירשם לאירוע הן כמארחים והן כמצטרפים לבית פתוח אחר דרך עמוד הפייסבוק או במייל [email protected].

2 יריד האספנות והוינטג' "פרימוס" מגיע לכפר סבא לכבוד החגים הקרבים ויציע שלל פריטים מיוחדים וייחודיים. היריד יתקיים ביום שישי, 13.9, במדרחוב ירושלים בכפר סבא, בין השעות 15:00-9:00. בשעה 12:00 תעלה להופיע עדן יהלום, זמרת ודיג'יי מצליחה. בעשרות הדוכנים עמוסי הפריטים תוכלו למצוא תקליטים ודיסקים, משחקי ילדות, דמויות פעולה, פריטים של חברת קוקה קולה, תכשיטים, יודאיקה, ישראליאנה, אקססוריז, חפצים וכלים מפעם, שלטי פח, שעונים, מצלמות, ריהוט קטן, מקלטי רדיו, טקסטיל, כלי רכב מיניאטוריים, כלי נחושת, פורצלן, בובות ועוד המון חפצים מיוחדים שרק מחכים שיגלו אותם. הכניסה חופשית.

3 ביום שני, 9.9, בשעה 20:00, תתקיים במרכז הצעירים בכפר סבא (רחוב גיבורי ישראל 4, מעל חצר השוק) ההשקה החגיגית של תערוכת האמנים הראשונה של צעירי כפר סבא. בתערוכה יציגו עשרה אמנים צעירים ומוכשרים מבחר מרהיב ומרתק של עבודותיהם בז'אנרים השונים: ציור, רישום, צילום ואמנות פלסטית. האמנים המציגים: קסניה רווזין, שרון ברק, יפתח וייס, דודו גליל, אלעזר טמנו, תמי דורי, גיא כהנא, איציק ברגיל, נועה שקולניק ואביתר סגל. התערוכה תוצג כחודש מיום ההשקה ורוב העבודות מוצעות למכירה במחירים סמליים כך שתוכלו לתמוך בהמשך היצירה של האמנים הצעירים.

4 ביום חמישי (12.9), בשעה 20:00, תתקיים בחצר בית קינן בהרצליה הרצאתו של כדורסלן העבר דורון שפר "ענני" (כשם ספרו האוטוביוגרפי) על חייו האישיים. לאורך הקריירה המפוארת שיחק שפר בנבחרת ישראל ובקבוצות מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל גליל עליון, איתן הגיע להישגים יוצאי דופן. שפר, בן 47, נשוי ואב לחמישה, היה השחקן הישראלי הראשון שנבחר בדראפט ה-NBA על ידי קבוצת לוס אנג'לס קליפרס. במפגש יוצא דופן מספר שפר את סיפור חייו, שעובר דרך מגרשי הכדורסל, ההתמודדות עם מחלת הסרטן, המסע להודו ומגיע עד ההתקרבות לעולם התורה. דרך סיפורו האישי, הוא מחבר בין הגוף לנפש, בין עולם החומר לעולם הרוח, בין אולמות הכדורסל לעולם התורה ובין העבר, ההווה והעתיד. במהלך השיחה ירחיב ויעמיק שפר בנושאי בריאות הגוף והנפש, תיקון המידות, התמודדות עם משברים, לקיחת אחריות ויצירת שינויים, צמיחה והתחדשות.

5 לאורך חודש ספטמבר יתקיים בפעם הראשונה פרויקט "בתים מארחים" בשכונת נווה ישראל מטעם מתנ"ס נווה ישראל ואמירים של המרכזים הקהילתיים הרצליה מבית החברה למתנ"סים. במסגרת הפרויקט יפתחו שישה תושבים מהשכונה את ביתם ויעבירו הרצאות וסדנאות בנושאים מגוונים לתושבי השכונה. ביום שני, 9.9, בשעה 20:30 תתקיים הרצאה בנוגע לדרכים לחיסכון כסף בתשלומי המשכנתה על ידי יועצת המשכנתאות ליה שרבט בביתה, ההשתתפות חינם; ביום רביעי, 11.9, בשעה 20:30 תתקיים סדנת תכשיטנות בשילוב קריסטלים של מעצבת התכשיטים אודליה דהן בביתה בעלות של 30 שקל למשתתף במזומן (עלות החומרים); ביום ראשון, 15.9, בשעה 20:30 תתקיים סדנת מיינדפולנס – כלים להפחתת מתח ולחץ ביומיום, על ידי המורה למדיטציה ומנחה של סדנאות מיינדפולנס ענת אגם בביתה, ההשתתפות חינם; ביום חמישי, 19.9, בשעה 20:30 תתקיים סדנת קרמיקה של הפסלת והיוצרת בקרמיקה שני מזלי בביתה בעלות של 30 שקל למשתתף במזומן (עלות החומרים); ביום שני, 23.9, בשעה 20:30 תתקיים הרצאה על דרכים לייעול ושיפור ביטוחים ופיננסיים על ידי הסוכן לביטוח פנסיוני עמנואל סונבוליאן בביתו, ההשתתפות חינם; ביום שלישי, 24.9, בשעה 20:30 תתקיים הרצאה בנושא הקמה וניהול של קהילה בפייסבוק על ידי הצלמת ומייסדת קבוצת הפייסבוק "אימהות הרצלייניות" מירב רביץ-מושל בבית, ההשתתפות חינם. ההשתתפות מותנת בהרשמה מראש. לפרטים, מיקום והרשמה ניתן ליצור קשר עם המרכזים הקהילתיים הרצליה בטלפון 09-9738000.

6 מוזיקה ופרוזה יד ביד: במופע מיוחד ושיתוף פעולה יוצא דופן ברעננה, הסופרת והעיתונאית מיקה אלמוג תקיים מפגש לצד הזמרת והיוצרת האהובה לאה שבת, לשיחה על כתיבה, יצירה והשראה. אלמוג, שכתבה בעבר לתכניות כמו "ארץ נהדרת" ו-"קצרים", ועבדה כעיתונאית ב-"הארץ" ו-"ידיעות אחרונות", הוציאה לאחרונה את ספר הביכורים שלה, "ציפייה", המורכב מסיפורים קצרים ומסתוריים. לאה שבת, שרבים מלהיטיה ("תמיד יחכו לך", "רק החיים", "השיר שיביא לך אהבה"), מוכרים בכל בית אב בישראל, תביא למפגש את הפן המוזיקלי, לצד הפן הספרותי של אלמוג. שבת תבצע את מיטב להיטיה במופע המשותף, ואלמוג תקריא ותספר על ספר הבכורה שלה, "ציפייה". המופע המשותף יתקיים ביום ראשון, 8 בספטמבר, בשעה 19:15 באודיטוריום בית יד לבנים, רעננה. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים. ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

7 מועצת הנשים העירונית של רעננה מזמינה אתכם להרצאה מסקרנת של אשת התקשורת והפסיכולוגית ורדה רזיאל ז'קונט על אושר, אהבה, משפחה ומה שביניהם. בואו ללמוד דבר אחד או שניים על הטבע האנושי והדינמיקה הבין אישית מהאישה שמתעסקת בו כבר חמישה עשורים, ולרכוש כלים ותובנות שיסייעו לכם במערכות היחסים עם קרוביכם, ובחיים בכלל. "ההרצאה היא על רכיבי האושר", אומרת רזיאל ז'קונט, "על אהבה, משפחה ועל הצדדים המוארים והאפלים יותר של יחסים קרובים. על תמיכה, נאמנות, הענקת זהות, משמעות, הפגת בדידות, נתינה וקבלה, מעורבות ועניין, לעומת הגבלה ותובענות". האירוע יתקיים ביום חמישי, 12 בספטמבר, בשעה 19:45 באודיטוריום יד לבנים, רעננה. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר