אהוד בנאי. צילום יאיר שילוח

אירועי חול המועד בכפר סבא והסביבה: פסטיבל אוכל, תיאטרון רחוב ונועה קירל

הופעות של נועה קירל ואהוד בנאי, פסטיבל אוכל ופסטיבל יווני, פעילויות וסדנאות בקניונים ובמוזיאונים ועוד המון אירועים בסביבה בחול המועד סוכות. והעיקר? קרוב לבית

פורסם בתאריך: 15.10.19 07:35

כפר סבא

# פסטיבל אוכל גדול וצבעוני יתקיים ביום חמישי, 17.10, בשעות 23:00-18:00, בפארק העירוני בכפר סבא, ויכלול דוכני שף מובילים, מתחם משאיות אוכל, בהן משאיות אוכל טבעוני, מתחם אוכל רחוב ומתחם “ביר גארדן” – גן בירה ענק. במסגרת הפסטיבל תהיה גם הופעה של הזמר אהוד בנאי. בנוסף, יכלול הפסטיבל דמויות מחופשות שיסתובבו בשטח הפסטיבל, להקות חימום ופעילות בחסות הרשות העירונית לזהירות בדרכים. הכניסה למתחם חופשית.

# ביום רביעי, 16.10, יקיים מוזיאון כפר סבא, זו השנה הרביעית, אירוע הנצחה לאלי ולד ז”ל, בנו של ראש העיר לשעבר יצחק ולד ואשתו ורדה. אלי נהרג במהלך טיול לפפואה-גינאה החדשה, לאחר שנפל ממצוק והוא בן 23. האירוע יתקיים בשעה 16:30 והוא כולל תערוכה המתארת את פרקי חייו של אלי תחומי העשייה שלו והחוויה בחקר ובלמידה של האדם הראשון, הן בהיבט הארכיאולוגי והן בהיבט האנתרופולוגי. את התמונות ילוו ציטוטים מתוך יומנו של אלי. החל מהשעה 17:00 יחלו פעילויות המיועדות להורים ולילדים בגילאים שונים. הפעילויות יכללו סדנאות שונות כמו מסכות אפריקאיות, ציורי מערות, התנסות בהדלקת אש, עמדת תחפושות וצילום על מגנטים, שחזור כלי האדם הקדמון, צבע מהטבע, הצגה “צ’יצה אגדת הקצב”, פירמידת המזון וסדנת ממותות. האירוע כולו מתקיים באדיבות משפחת ולד וההשתתפות בו בהרשמה מראש וללא תשלום.

# במתחם אושילנד בכפר סבא יתקיים בימים שלישי, רביעי וחמישי פסטיבל תיאטרון רחוב עם להטוטנים, אקרובטים, הליכה על חבל, מופעי תיאטרון רחוב יחיד ומעגלי אמני קרקס, פסלים חיים, מופע הליכה על חבל וסדנאות בהן ילמדו הילדים כיצד להפוך לאמני קרקס בעצמם. המופע המרכזי, שיעלה פעמיים ביום, נקרא “קרקס ורוק’נרול” וישלב אקרובט, רקדן, ליצן, להטוטן וכוכבי רוק בהשראתם של אגדות הרוק משנות ה-50 והקלאסיקות הגדולות של הרוק’נרול. כמו כן יעלה מופע הג’אגלינג “אסף קלי קלות”, הופעת להטוטים של שגיא ברכה. הכניסה חופשית

פסטיבל תיאטרון רחוב במתחם אושילנד כפר סבא סוכות צילום גובהטרון

פסטיבל תיאטרון רחוב במתחם אושילנד כפר סבא סוכות צילום גובהטרון

# בקניון דמרי סנטר בכפר סבא יתקיים הפנינג בימים שלישי עד חמישי עם מתקני שעשועים לפעוטות מגילאי שנתיים ומתקני שעשועים לכל המשפחה, מתחם פעילות על דשא סינטתי, שולחנות טניס, שולחן הוקי אוויר, כדורגל שולחן, כדורסל עם תצוגה דיגיטלית, מסלול באולינג לילדים, קליעה למטרה, קונסולות משחק על מסכים, שולחן סנוקר, ביליארד מקצועי, רובוטים נוסעים ומסיעים את הילדים, דומינו ומשחקי חשיבה מעץ. הכניסה חופשית.

# בקניון ערים יערך פסטיבל של כוח פיג’יי עם הדמויות האהובות. ביום שלישי (15.10), בשעה 17:30, יתקיים המופע ללי מארחת את כוח פיג’יי. בימים רביעי וחמישי יהיו מתחמי פעילות: מתחם המפקדה של כוח פיג’יי, מתחם מסכות כוח פיג’יי, מתחם פינת איפור ומתחם להכנת צמידי כוח פיג’יי וגלימות.

רעננה

# קניון רננים ברעננה מזמין אתכם ואת ילדיכם לפסטיבל “האתגר הגדול של הופ”, במסגרתו ישתתפו הילדים באתגרים שונים. למה תוכלו לצפות בפסטיבל? אתגר המוח – מגוון משימות שיגרמו לילדים להפעיל את הראש, אתגר הכוח – משימות מיוחדות שידרשו מהילדים להזיז את הגוף ולמתוח את השרירים, אתגר הלב – משימות שיזמינו את הילדים לעצור רגע ולהקשיב לרגשותיהם, ואתגר המזל. בסיום ארבעת האתגרים, הילדים ייהנו מהכנת מדליה ממותגת של האתגר הגדול ומקבלת תעודה. הפסטיבל יתקיים בימים שלישי-חמישי, בתאריכים 17-15 באוקטובר, בין השעות 14:00-11:00, 19:00-16:00. האירוע ללא תשלום, הציבור מוזמן.

קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים

קניון רננים. צילום באדיבות קניון רננים

# בשיתוף פעולה בין עיריית רעננה ל”לייזר סטריט רעננה”, בני נוער בין הכיתות ז’-י”ב, יוכלו ליהנות ממחיר מסובסד במשחקי לייזר טאג במקום. הפעילות היא חלק ממגוון הפעילויות של “סוכות לנוער”, בחסות העירייה. הפעילות מחייבת מינימום של שמונה אנשים בקבוצה, כל מתקני המתחם כלולים בתשלום. הפעילות תתקיים ביום שלישי, 15 באוקטובר, בין השעות 01:00-20:00, ברחוב הסדנא 2, רעננה. המחיר הוא 15 שקלים למשתתף. ניתן להירשם לפעילות באתר העירייה.

# הסופרת מאירה ברנע גולדברג, שהספיקה להוציא שבעה ספרים בשמונה השנים האחרונות, מגיעה לרעננה לשיחה על יצירה, הומור וכתיבה. ברנע גולדברג פרצה לתודעת הציבור עם סדרת ספריה “כראמל”, המיועדים לילדים ובני נוער, שמגוללים את עלילותיו של החתול החביב כראמל. האירוע יתקיים ביום רביעי, 16 באוקטובר בשעה 10:30 באודיטוריום יד לבנים. הכניסה חופשית, אך דרושה הרשמה מראש באתר העירייה או במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864*

מאירה ברנע גולדברג

# בשיתוף פעולה בין המועצה הדתית ברעננה לבין מינהל קהילה, יתקיים בחג הסוכות מופע אינטימי של הזמר והיוצר יהושע לימוני. לימוני פרץ לתודעה הישראלית עם השירים “חבלי משיח” ו-”סיכוי לאהבה”, ילווה בשני נגנים במופע מיוחד. במתכונת אינטימית ואקוסטית, ישיר לימוני את שיריו האהובים, ישנים וחדשים. האירוע יתקיים ביום חמישי, 17 באוקטובר, בשעה 20:30 ברחבת יד לבנים בסוכה העירונית. הכניסה חופשית, הציבור מוזמן.

הרצליה

# בחופש סוכות, בתאריכים 12-22.10, “האיגלו בארנה” – מתחם שלג חווייתי לילדים בקניון ארנה הרצליה, יציע למבקרים פעילות חווייתית בשלג בכיפה גדולה, המתנשאת לגובה של שישה מטרים, שם יוכלו המבקרים לשחק בשלג עם מגוון אביזרים. מפעם לפעם יומטר על המבקרים שלג לחוויית שלג מושלמת. הביקור במתחם האיגלו מוגבל לכ-45 דקות ומספר המשתתפים בכל מחזור יוגבל ל-70 מבקרים. במקביל תפעל במהלך החג במתחם הארנה “דינולנד”- משחקייה חווייתית וייחודית שמשתרעת על שטח של כ 1000 מ”ר ברוח עידן הדינוזאורים המציעה שפע של חוויות ופעילויות וכללת מיצגי דינוזאורים מרשימים. הילדים יוכלו לצפות בטירקס ענק, ללטף סטגוזאורוס קוצני, לרכוב על גב בובת דינוזאור מתנועעת ולהצטלם בתוך ביצת דינוזאור ועוד. בנוסף יחכו לילדים מתנפחים ענקים. החל במסלול נינג’ה אתגרי, מתנפח פיראטים ענק ואף מתנפח ציפור המיועד לקטנטנים. במקום יוקרן סרט דינוזאורים (הקרנה רציפה) ויוצעו שולחנות משחק כדורגל, הוקי אוויר וכדורסל. לרשות המבקרים במתחם תעמוד גם פינת יצירה. בימי חול המועד הפעילות תהיה בין השעות 19:00-11:00, בימי שבת 18:00-10:00 וערבי חג 14:00-10:00. מחיר כרטיס: 30 שקל, לתושבי הרצליה 20 שקל. הכניסה למתחם האיגלו בכל שעה עגולה.

# ביום שלישי, 15.10, חוה”מ סוכות בין השעות 20:30-17:00 יתקיים הפנינג סוכות בפארק הרצליה עם דוכני יצירה, הפעלות לילדים, מופע של אמן החושים שחר ליבנה וגולת הכותרת של הערב – הופעה של הזמרת נועה קירל. האירוע מיועד לכל המשפחה והכניסה חופשית.

נועה קירל צילום אילן אסייג

נועה קירל צילום אילן אסייג

# ביום רביעי, 16.10, חוה”מ סוכות בין השעות 19:00-16:30 יתקיים “מוזיאון על הדשא – מתארחים ביצירת אמנות” ברחבת מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. אירוע רב תחומי המשלב מופעים ויצירה. המבקרים יוכלו לקחת חלק במופע מחול ייחודי להשתתף בתיאטרון אינטראקטיבי, ליצור בסדנאות הדפס, ציור וסאונד ולחוות אחרת את תערוכות המוזיאון. האירוע בוחן את האפשרויות של אירוח ביצירת אמנות בדרכים שונות וישלב סדנאות אמנות, מייצבים ושלל פעילויות אמנותיות המיועדות למגוון רחב של גילאים. הורים וילדים מוזמנים לחוות וליצור ביחד בהקבץ התערוכות “זמן דיוקן” ובהשראתן. באירוע משולבים סיורים פעילים, שיאפשרו להתבונן לחשוב ולהתנסות בתערוכות המוזיאון. האירוע מיועד לכל המשפחה והכניסה חופשית.

פיקניק אמנות במוזיאון הרצליה, צילום יחצ

פיקניק אמנות במוזיאון הרצליה, צילום יחצ

# ביום רביעי, 16.10, בשעה 17:00 מוזמנים תושבי שכונת נווה עמל להפעלות, קישוט הסוכה, עמדת יצירה, סדנת קובניות עם לאה פנחס ועוד הרבה הפתעות במתנ”ס נווה עמל. האירוע מיועד לכל המשפחה. הכניסה חינם. באותו יום, ובאותה שעה מוזמנים התושבים לסוכה הקהילתית של קהילת יוחנני ברחוב אמה טאובר 10 להכין כדורי שוקולד בהנחייתה של מיכל לוי סוכר. יש להירשם מראש. הכניסה חינם. באותו יום רביעי, בשעה 20:30, תהיה הופעת טברנה עם הזמר דורון מירן ונגנים במתנ”ס יד התשעה. הכניסה חופשית, שתיה ונשנושים בתשלום.

# בחוה”מ סוכות, 17-15.10, יתקיים בקניון שבעת הכוכבים פסטיבל הפרחים שיכלול שלושה מתחמי הפעלה לכל המשפחה שיעוצבו ויעסקו בפרחים. במתחם הראשון יוכלו המבקרים ללמוד לשזור זר פרחי בר לראש, לשתול עציץ שאותו יוכלו לגדל בבית ולהכין בקבוקון בושם אישי מצמחי הלבנדר. במתחם האמנים ניתן יהיה לפסל פרחים מחומרים שונים כמו תיל ותחבושות גבס, לצייר על קני ציור טבע ונוף, ליצור פסיפס מתבלינים על פי הציור “חמניות” של ואן גוך ולהכין זר פרחים ססגוני מחומרים בשימוש חוזר. במתחם השלישי – סוכת האושפיזין – ילמדו המבקרים טכניקות אמנות ובישול לאירוח בסוכה ויכינו מטעמי חג מחומרי גלם טריים ומגוונים. הפעילות מתקיימת בין השעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00. הכניסה חופשית.

קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי

קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי

# ביום חמישי, 17.10, בשעות 23:00-18:00, יתקיים במרינה הרצליה פסטיבל בסימן התרבות היוונית. ברחבת המרינה תוקם טברנה יוונית עם ריקודים ללא הפסקה ועם להקה יוונית שתנגן את מיטב הלהיטים היווניים. סביב בר המשקאות הגדול שיגיש קוקטיילים מיוחדים בניחוח יווני על בסיס אוזו, יוצבו משאיות אוכל מעוצבות שיגישו אוכל יווני אותנטי כשר, כשכל המנות במחיר של עד 35 שקלים. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר