דנה וינשטיין אורן. צילום מיכל בנדק

אורגזמה, כך תעשו זאת נכון. ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

הרצאה של דנה ויינשטיין אורן שלא תרצו לפספס, פסטיבל שורשי תימן בשכונת עלייה, וגם מרוץ ילדים ויוגה על הגג. קבלו 7 המלצות לאירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

פורסם בתאריך: 27.10.19 08:28

1 ביום שני (28.10), בשעות 22:00-20:30, תתקיים בבר טיילר דרדן בכפר סבא הרצאתה של דנה ויינשטיין אורן, מאמנת אישית ומומחית להעצמת נוכחות מינית. בהרצאה תדבר ויינשטיין אורן על האורגזמה ותנפץ תבניות וטבואים מתוך מחקרים על הגילוי של האורגזמה הנשית והגברית, מה התפקיד האבולציוני/ביולוגי של האורגזמה ומהי החשיבות שלה ברמה הנפשית, המנטלית והבריאותית, מאיפה ניתן לחוות אורגזמות (רמז: מהרבה יותר מקומות ממה שאתם חושבים), מהן נקודות הגירוי הנשיות והגבריות, ואיך אפשר ליישם את כל זה בבית. כמובן שניתן יהיה לשאול שאלות על כל מה שתרצו בנושא מיניות. הכניסה מגיל 18, מחיר כרטיס 55 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים באתר או באפליקציית “Funzing”.

2 ביום שני (28.10)בשעה 19:00 יתקיים במגרש הכדורגל במרכז קהילה ונוער לזרוס, שברחוב פרוג 1 בכפר סבא, פסטיבל שורשי תימן בסימן 70 שנה למבצע “על כנפי נשרים”. את הערב ינחה נתנאל מדמון וקחו בו חלק האומנים סגיב כהן, אבי סינוואני, להקת “איילת חן” וירדן ג’רפי. הכניסה חופשית ויש מקומות ישיבה.

3 ביום רביעי (30.10) בשעה 20:00 תתקיים במרכז קיפוד הרצאה של ליאל בירן על המרד בהכחדה בישראל. המרד בהכחדה (באנגלית: Extinction Rebellion; בקיצור: XR) היא תנועת מחאה חברתית-פוליטית לא אלימה המקדמת נושאים כנגד שינוי אקלים, הכחדה המונית של מינים והסיכון של הכחדה אנושית וקריסה אקולוגית. מיד לאחר מכן בשעה 20:30, יוקרן הסרט “מציע מספר 70” המביא את סיפורו של טים דכריסטופר, סטודנט באוניברסיטת יוטה בארה”ב, אשר ב-19 בדצמבר 2008 הצליח לשבש מכירה פומבית בלתי חוקית של רישיונות קידוח נפט שביצע ממשל הנשיא בוש הבן בשבועות האחרונים של כהונתו. הכניסה חופשית.

4 ביום שני (28.10), החל מהשעה 17:00, יתקיים מרוץ הילדים השישי – “מרוץ הילדים עצמה” בפארק הרצליה. זהו המרוץ היחיד בארץ המיועד לילדים ונוער בלבד, והוא מאורגן על ידי קבוצת אלתרמנס בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה ומחלקת הספורט. במרוץ יתקיימו חמישה מקצים באורכים שונים. לכל משתתף תוענק חולצה מנדפת זיעה, מדלית מסיים ויוגש כיבוד. כמו כן, תהיה חלוקת פרסים למנצחים. המרוץ פתוח לכל הרצים והרצות באשר הם מכל קצוות הארץ ובלבד שיהיו עד גיל 17 (משנת לידה 2002 ואילך). רן אלתרמן, הבעלים של קבוצת אלתרמנס: “קבוצת אלתרמנס חרטה על דגלה להנחיל את אהבת הספורט בקרב ילדים ונוער. עבורי זו התרגשות גדולה לארגן את מרוץ הילדים בעיר הרצליה. אני שמח מאוד שעיריית הרצליה ומחלקת הספורט, נרתמים גם הם למטרה חיובית זו, ועוזרים לנו לקדם את הספורט בקרב הילדים ובני הנוער. ביחד עם העירייה אנחנו מצליחים להוציא את הילדים מהבית ולהחליף את המחשב בנעלי ריצה”.

5 ביום חמישי (31.10), בשעה 20:00, יתקיים בחצר בית קינן בהרצליה המופע המוזיקלי “וולרה – עפים לפסטיבל סאן-רמו”. בערב זה יוקרנו ויושמעו מיטב הלהיטים שיצאו מפסטיבל סאן רמו, פסטיבל הזמר המפורסם ביותר באיטליה, שהפיק עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן הברזל של המוזיקה באיטליה, בעולם ובישראל. ינחה את האירוע חנן דרורי, בעל תארים בהנדסת אלקטרוניקה, מחשבים ומנהל עסקים וסמנכ”ל הייטק לשעבר שהמציא את עצמו מחדש והפך את שנות השישים למרכז חייו. האירוע פתוח לקהל הרחב אך מותנה ברישום מראש.

6 האם הפליטים הפלסטינים ברחו או גורשו? האם מפעל ההתנחלויות השיג את מטרתו הפוליטית? איזה ראש משלה רצה לתת “הכל”? האם ירושלים אכן מאוחדת? תשובות לשאלות אלו ולרבות נוספות, תוכלו למצוא בהרצאתו המרתקת של ד”ר שאול אריאלי, שחוקר את הסכסוך הישראלי-פלסטיני מזה שנים רבות. בהרצאה ידון ד”ר אריאלי בעשרת המיתוסים הגדולים של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, תוך שיתוף ודיון עם הקהל. הרצאתו נוגעת בלב המורכבות של הסכסוך, ומציגה את הנרטיבים השונים של כל צד. בהרצאה תוכלו לשמוע על ההחלטות החשובות, ההחמצות וההזדמנויות הגדולות שחמקו מבעד לידי המנהיגים, החל מימי המנדט הבריטי – ועד היום. אריאלי, אל”מ במיל’ ששימש בעברו כמפקד החטיבה הצפונית בעזה וכראש מנהלת המו”מ עם הפלסטינים בזמן כהונתם של ארבעה ראשי ממשלה, מרצה כיום במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה העברית, וכבר הספיק לפרסם שישה ספרים על הסכסוך הישראלי-פלסטיני ועל גבולות ישראל. ההרצאה תתקיים ביום שני, 28 באוקטובר, בשעה 20:00 במרפי’ס בר שברחוב הסדנא 3 ברעננה. מחיר כרטיס 60 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים באתר או באפליקציית “Funzing”.

7 מתחם הצעירים החדש ברעננה, מציע לכם שעה של אתנחתא לנפש וחיזוק הגוף במפגש יוגה מסובסד. "מתחם הצעירים מקיים גם בשבוע הבא פעילות מגוונת על גג המתחם", מספרת קרן דקל הלוי, מנהלת תחום הצעירים בעיריית רעננה, "כחלק מהפעילויות יתקיים ערב של יוגה על הגג, תחת כיפת השמיים, בעלות מינימלית של 10 שקלים. המפגש המיועד להתקיים יהיה השלישי במספר. התחלנו ממש לפני החגים. אנו מספקים מזרנים, מוסיקת רקע, ומאמנים מקסימים. זה מיועד להתקיים לפחות פעמיים בחודש". מלבד שיעורי היוגה, המתחם מציע שיעורים ואימונים נוספים, כמו ערב של מיינדפולנס על הגג, בוקר עבור אמהות צעירות בחופשת לידה הכוללות הקרנת סרט ואימון שיקום רצפת אגן והרצאה פתוחה לקהל הרחב בנושא שוק ההון. אימון היוגה יתקיים ביום רביעי, 30 באוקטובר, בשעה 19:00 במתחם הצעירים ברחוב התעשייה 11. עלות האימון עשרה שקלים וניתן לרכוש כרטיסים במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*. הכניסה היא מגיל 18 ומעלה, מספר המקומות מוגבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר