צחי בן ציון. צילום ניר קידר

סיפורים מטורפים מהקליניקה של הסקסולוג צחי בן ציון, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

וגם: סער נצר מגיע לד"ר גונזו לדבר על זוגיות, להקת בק ביט לוקחת אתכם למסע בזמן והרצאה להורים על כוס בירה

פורסם בתאריך: 11.11.19 06:23

1 בעקבות הצלחת המופע “אוכל, שתיה, גבר, אישה”, חוזר ד”ר צחי בן ציון – סקסולוג והפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית – למופע סטנדאפ נוסף ביום חמישי, 14.11, באודיטוריום בית ספיר בכפר סבא. ד”ר בן ציון מביא עימו חוויות חדשות הישר מהקליניקה: מקרים הזויים ומוטרפים שהגיעו לטיפולו, והכל עם המון הומור. המופע מדבר על זוגיות וסקס, יחד עם הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו נתקלים בהן בחיי היומיום, ועל הדרך להתמודד איתן מזווית קומית. מחיר הכרטיס 160 שקלים.

2 בבר הכפר סבאי ד”ר גונזו מזמינים אתכם לדבר על זוגיות, ביום חמישי, 14.11, אז יגיע למקום סער נצר, תושב כפר סבא, מאמן מומחה לזוגיות שנייה, וידבר על כל הנושאים החשובים בחיים שנוגעים לכל אחד ואחת: זוגיות בכלל וזוגיות שנייה בפרט, מה מונע מאתנו להיות בזוגיות ומה יאפשר לנו להיות בזוגיות מיטיבה ואקטיבית. הוא ידבר גם על הורות, מערכות יחסים, קריירה ועבודה, לימודים, בריאות ופנאי ועוד המון נושאים אחרים שיעלו תוך כדי ההרצאה. כרטיסים ניתן לרכוש דרך עמוד הפייסבוק של ד”ר גונזו. מחיר כרטיס יחיד 50 שקלים, כרטיס זוגי 90 שקלים.

3 מתגעגעים לג’ל בשיער ולרקוד את הטוויסט? כמהים למעילי העור ולאלביס פרסלי? אתם מוזמנים למסע אחורה בזמן, לימיו הראשונים של הרוקנרול, יחד עם להקת בק-ביט ובחסות מועדון הזמר של יד לבנים ברעננה. במופע רוקנרול איכותי, מביאה הלהקה – המורכבת מארבעה מוזיקאים צעירים עם אהבה גדולה לעידן הרוקנ’רול – את בשורת הסיקסטיז היישר אל שנות האלפיים עם שירים שלא יותירו אף אחד יושב בכיסאו. הלהקה תבצע את הקלאסיקות הנצחיות של אלביס פרסלי, הביץ’ בויז, פול אנקה, ניל סדקה, קליף ריצ’רד ורבים נוספים. מלבד הופעת הלהקה, תתקיים באירוע גם שירה בציבור בהנחייתו של דני כץ, וכן יוגש קפה וכיבוד קל. ההופעה תתקיים ביום שני, 11 בנובמבר, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים רעננה. מחיר כרטיס בין 110-90 שקלים, ניתן לרכוש במוקד הטלפוני “קול טיקט” במספר כוכבית 8864.

4 ביום רביעי, 13.11, בשעה 20:30, תתקיים בבר בעיר שברחוב בן גוריון בהרצליה הרצאתה של חן מילר, מפתחת תפיסות חינוך ותכניות לאבחון וזיהוי יכולת בילדים ובני נוער, על תורת הצמיחה. ההרצאה היא חלק מסדרת ההרצאות "הורות על הבר – לומדים על כוס בירה". בהרצאה פורסת מילר את היסודות להם זקוקים הורים וילדים על מנת שיוכלו לצמוח. דרך תפיסות חברתיות על שונות, אל השפה המעצבת חיים. יחד עם מילר יתבוננו המשתתפים בדרכי המדידה המערכתית והחברתית בהן ילדיהם והם חיים, ירכשו כלים שיסייעו להם לעורר מוטיבציה אצל הילדים, יצללו אל תוך חוויית הכישלון המשתק וישמעו על כוחה המרפא של האמונה באדם. מחיר כרטיס 30 שקלים.

5 ביום חמישי, 14.11, בשעה 20:00 תתקיים בחצר בית קינן בהרצליה ההרצאה על "מוח חושב – מוח מרגיש: כיצד תהליכים רגשיים משפיעים על דפוסי מחשבה" של ד"ר נועה אלבלדה, ראש תחום נוירו-פדגוגיה, מרכז סגול למוח ותודעה במרכז הבינתחומי הרצליה. ההרצאה מתקיימת במסגרת סדרת ההרצאות "הכל בראש". בהרצאה תדבר ד"ר אלבלדה על המעורבות של תהליכים רגשיים בתהליכים מחשבתיים ותענה על שאלות כמו כיצד חוקרים רגשות בכלים של חקר מוח, מדוע אנו זקוקים לרגשות, איך חיים אנשים שלא מסוגלים להרגיש וכיצד רגשות משפיעים על האופן שבו אנו תופסים את העולם, חושבים ומתנהגים, אפילו בלי שנהיה מודעים לכך. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב בחינם אך מותנית ברישום מראש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר