גלידה פינגווין כפר סבא
גלידה פינגווין בכפר סבא

סיור קולינרי בחצר השוק וברחוב רוטשילד, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: הפילוסופיה שמאחורי אליסה בארץ הפלאות, יריד יד שנייה שכל הכנסותיו תרומה לנפגעות תקיפה מינית וכסף לא גדל על העצים - ההצגה

פורסם בתאריך: 24.11.19 08:23

1 החורף הגיע והתיאבון מתגבר, ובדיוק ברגע הנכון מתקיים בכפר סבא, ביום חמישי (28.11), בשעה 18:00, סיור קולינרי טעים במיוחד שיעבור בין מספר מוסדות מוכרים ויכלול סיור מודרך במבני שימור בעיר שהפכו למרכזי קולינריה ובילוי. הסיור יעבור בין התחנות חצר השוק, רחוב רוטשילד וגלידה פינגווין. מחיר למשתתף: 80 שקלים, המחיר כולל הדרכה וטעימות. ההרשמה דרך אתר מוזיאון כפר סבא. מספר המקומות מוגבל. פרטים נוספים בטל’ 09-7640868.

2 לרגל חודש המאבק באלימות, מועצת הנוער העירונית של כפר סבא מזמינה את התושבים ביום רביעי (27.11), בשעה 18:00, ליריד יד שנייה שכל הכנסותיו יתרמו למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית. היריד יתקיים במרכז הנוער העירוני (בכתובת דוד אלעזר 3) והבגדים ימכרו במחיר סמלי בטווח מחירים 20-5 שקלים. כמו כן ניתן לתרום במהלך כל חודש נובמבר בגדים, תיקים ואביזרים במצב טוב שאינם בשימוש ולהביא אותם למרכז הנוער העירוני ולסייע בשמירה על איכות הסביבה ולהצלחת היריד (פתוח בימים א’-ה’ בשעות 17:00-20:00).

3 כולנו גדלנו על הסיפור של אליסה בארץ הפלאות ורבות דובר על הניתוח הספרותי שמאחוריו. אבל האם הייתם מעזים לקפוץ לבור אחרי הארנב הלבן אם היתה לכם ההזדמנות? ביום ראשון (24.11) בשעה 20:00 בוויצמן 89 (מעל החנות “אלאדין”) תתקיים הרצאה מזווית פילוסופית, בעקבות הסיפור האהוב המחביא בתוכו מלא סמלים על תהליך ההתפתחות הפנימי- דרך הרפתקאותיהם של אליס, החתול הנעלם, הזחל המעשן ועוד מגיבורי הסיפור. ההרצאה היא חלק מסדרת הרצאות “האמת העמוקה הטמונה באגדה”. מחיר כניסה 30 שקלים. כרטיסים בטלפון: 09-7665799.

4 ביום חמישי, 28.11, בשעה 17:00 תעלה בפעם הראשונה ההצגה “התגלית של גלית – כסף לא גדל על עצים”, במרכז קהילתי יבור בהרצליה, שמבוססת על הספר שכתבה תושבת העיר ורד יהודה. ההצגה מגוללת את סיפורה של הילדה גלית שמוצאת חפץ מנצנץ ליד העץ וסקרנותה מובילה אותה אל מסע של תגליות: מה זה החפץ הזה? מהיכן הוא מגיע? בעזרת אמה והרעיונות היצירתיים שהשתיים מעלות גלית בוחרת להתעשר באושר ולעזור לאחרים וגם לסביבה. האם היא תצליח? ואיך אתם יכולים לעזור לה? "לפני שנים, בעקבות משבר אישי, ביקשתי עזרה ובבקשתי הבטחתי להעביר את הנתינה הלאה", אומרת יהודה, "וכך אני עושה באמצעות הספר וההצגה ‘התגלית של גלית – כסף לא גדל על עצים’, אני מעודדת לעצמאות כלכלית ונתינה". ההצגה מתאימה לגילאים 8-4. משך ההצגה כ-45 דקות. עלות כרטיס: 15 שקלים. רישום באתר מרכזים קהילתיים או בטלפון: 09-9543574

5 ביום רביעי, 27.11, בשעה 20:00 יתקיים במועדון הכוכב השמיני בהרצליה אנסמבל של המוזיקאי מארק אליהו, שפותח את העונה ה-14 בסדרת הג’אז בהרצליה. אליהו הוא בנו של המלחין פרץ אליהו שיופיע איתו באותו הערב כשהוא מנגן על טאר (כלי פריטה איראני). אליהו מנגן בהופעותיו בקמנצ’ה (כלי קשת בעל ארבעה מיתרים שנפוץ באזור איראן, אזרבייג’ן וטורקיה), והשליטה של אליהו בכלי הפכה לשם דבר ומזה שנים הוא מוזמן להופיע איתו על במות נכבדות בארץ ובחו”ל. מארק אליהו – קמנצ’ה ובגלמה, פרץ אליהו – טאר ולחנים, רוני עיברין – כלי הקשה וחיים וייס – פסנתר וקלידים. עלות כרטיס: לתלמידים 35 שקלים ולמבוגר 60 שקלים.

6 ביום שני, 25.11, בשעה 17:00, לרגל היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, יתקיימו בבניין עיריית הרצליה מיצג “אני לא בובה של סיפור” וכן ההרצאה ״מהתעללות להתעלות – סיפור שצריך אומץ לספר אותו”, של ניצה סקולניק, שעברה התעללות משפחתית רבת שנים. עיריית הרצליה בהובלת מינהל נשים ומועצת הנשים העירונית קיימה בחודש נובמבר מספר אירועים לציון היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים שמתקיים ביום שני. זאת במטרה להעלות את המודעות לבעיה החברתית הקשה ולהביא למניעתה.

8 ביום רביעי, 27.11, בשעה 19:45 יתקיים בקולנוע לב דניאל בהרצליה המופע נתן אלתרמן "ריחות תפוח ומטר" – ערב של סיפור וזמר על חייו של נתן אלתרמן ויצירתו, לקראת ציון 50 שנה למותו. המופע משלב סיפורים על ילדותו של אלתרמן, חייו, דעותיו ויצירתו, עם שירה בצוותא של שיריו. בין השירים שיהיו במופע "פגישה לאין קץ", "דצמבר", "ערב עירוני", "צריך לצלצל פעמיים", "מכתב מאמא", "זמר הפלוגות" ו"רינה". המופע הוא חלק מסדרת מופעי תרבות בשם "באומר ובצליל", שמקיימים הזוג ד"ר ניצה ושמואל כהן ברחבי הארץ כבר 20 שנה. המופעים כוללים הרצאה, שירים וסיפורים סביב נושא, שבמהלכם שזורים שירה בצוותא ושירים מקוריים בליווי מוסיקלי ולעתים משולבים גם קטעי קולנוע. שמואל כהן מגיש את המופעים ומרצה, שר ומתופף, ניצה כהן שרה ומנגנת בגיטרה ומגישה את המופעים ומתייחסת במופע ללחנים ועוזי רוזנבלט על האקורדיון. אורך המופע כשעה ורבע. מחיר כרטיס: 60 שקלים. למנויי לב ניקוב מנוי ועוד 20 שקל. לקבוצה של עשרה אנשים ויותר 45 שקלים בתיאום מראש בטלפון 054-4792140.

7 תיאטרון הקאמרי יעלה בשבוע הבא ברעננה את “השכן היהודי”, הצגה קומית חדה ומתוחכמת, שבאה לענות על השאלה המורכבת: מה משמעותה של הזהות היהדות. ההצגה עושה זאת באמצעות סדרת שיחות שנונות ומשעשעות בין שני שכנים בחדר מדרגות של בניין דירות פריזאי. השכן הקתולי, בשליחות אשתו הסקרנית, מנסה לברר, תוך סדרת מפגשים עם שכנו היהודי, מה זה אומר להיות יהודי, מהם ההבדלים ביניהם ומדוע שכנו היהודי, לא מחזיר את השטחים ופותר את הסכסוך. המחזה המצחיק, השנון והעדכני, נשען על מסורת האבסורד הצרפתית, ומדבר על אנטישמיות, גזענות, יהדות ואתאיסטיות, כל זאת במתכונת של הומור משובח. המחזה בהשתתפותם של רמי ברוך, שלמה וישינסקי. הוא יעלה ביום חמישי, 28 בנובמבר, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 170-69 שקלים, ניתן לרכוש במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864 כוכבית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר