פריצת דיסק. צילום אביתר ניסן

פריצת דיסק עושים את קווין, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: ערב ירוק על הבר, יואב קוטנר מארח את גלי עטרי, יריד בגדי ילדים וערב אחד עם ארבעה סטנדאפיסטים

פורסם בתאריך: 8.12.19 08:47

1 ביום רביעי, 11.12, בגוטליב בר בקניון בי סנטר בכפר סבא, בשעה 19:00 יתקיים הערב "ירוק על הבר – קיימות בראש טוב" שיזמה עמותת 2B-Friendly לקידום צרכנות חברתית סביבתית בשיתוף פעולה עם עיריית כפר סבא. בערב ירצו יאיר אנגל ומיטל פלג מזרחי בשתי הרצאות מרתקות על הסביבה וכיצד ניתן לשפר את תנאי האקלים. יאיר אנגל יעלה עם ההרצאה "דיקור אורבני – איך לקדם את השכונה שלי?" בה יענה על השאלה איך אפשר לעשות שינוי בלי צורך בתקציבים ומשאבים בקנה מידה גדול. ההרצאה תתמקד ברעיון החזרת הבעלות על המרחב העירוני לידי הציבור ופעולות ממוקדות שיוצרות פיתוח קהילתי. מיטל פלג מזרחי תרצה על הקשר בין צדק חברתי לצדק אקלימי ותסביר על האופן שבו הבדלים סוציו-אקונומיים משפיעים על אימוץ דפוסי צריכה בת קיימא. במסגרת ההרצאה תענה על השאלות איזה עשירון מזיק יותר לסביבה?, האם טבעונות היא תופעה של עשירים? והאם הסטראוטיפ על פיו ערבים וחרדים מזיקים יותר לסביבה נכון. הכניסה חינם, וכוללת משקה ראשון ונשנושים על חשבון הבית.

2 לכבוד יום הטנגו הבינלאומי שיתקיים ביום חמישי (12.12) יערך מופע מיוחד באודיטוריום מפעל הפיס שברחוב הגליל 65 בכפר סבא, בשעה 20:30 – "זיכרונות מבואנוס איירס", של להקת "כאן טנגו" הכפר סבאית. המופע יכלול שירי טנגו בספרדית ובעברית, בהובלת הזמר אבי כהן טריקה, שמנגן גם על בנדונאון ומלווה בלהקה וברקדנים. לאחר המופע תיערך 'מילונגה' – מסיבת טנגו בסגנון דרום אמריקאי. לפרטים ולהזמנת כרטיסים: 050-5560612.

3 להקת קווין תמיד זכתה לתהילה והערכה גם אחרי שהסולן האגדי פרדי מרקורי הלך לעולמו, אך לאחרונה זכו לעדנה מחודשת כשיצאו לסיבוב הופעות עם אדם למברט כסולן ובעיקר בעקבות הסרט "רפסודיה בוהמית". ביום רביעי (11.12), בביר גארדן בקניון G בכפר סבא, יעלו להקת Pritzat Disc (פריצת דיסק) בשעה 20:00 במופע מחווה לקווין עם ביצועים מרגשים וסוחפים ושואו היסטרי. מחיר כרטיס בודד 50 שקלים. כרטיס זוגי ב-80 שקלים.

4 ביום רביעי, 11.12, בשעה 21:00 יתקיים במרכז תאו לתרבות, אמנות ותוכן מופע סטנדאפ חדש שאותו ינחה עמרי בר ובו ישתתפו הסטנדאפיסטים לאה לב – מגישה ברדיו 103 ופעילה למען לגליזציה של סמים קלים; השחקן, במאי ותסריטאי ניב מג׳ר; התסריטאי עדו קציר; והקומיקאי ויוצר התוכן תומר פישמן. מחיר לכרטיס: 35 שקל. מרכז תאו לתרבות, אמנות ותוכן הוקם בשיתוף עיריית הרצליה ומפעל הפיס ומנוהל על ידי החברה לאמנות ולתרבות הרצליה ונפתח לפני כחודש וחצי.

לאה לב. צילום דודו בכר

5 ביום ראשון, 8.12, בשעה 17:00 תעלה ההצגה "הארגז של ביאליק" של תיאטרון אורנה פורת בהיכל בעיר בהרצליה. זוהי חגיגה של תיאטרון שמשלב בובות, אביזרים וכלים, שנוצר כאן ועכשיו לנגד עיניהם של הילדים. זהו סיפור על בן המלך שהביא את בשורת הבצל לממלכה רחוקה שאנשיה לא טעמו בצל מימיהם. סיפור על נדיבות וטוב לב אמיתי לעומת חמדנות. הכניסה חופשית. מספר המקומות באולם מוגבל. יש להזמין כרטיסים מראש באתר היכל בעיר.

6 ביום שישי הבא, 13.12, מהשעה 08:30 עד השעה 13:00 יתקיים יריד "פותחים ארונות ילדים" במתנ"ס נווה עמל בהרצליה, שבו מוזמנים כל התושבים להביא בגדים שכבר קטנים על הילדים, משחקים שכבר לא מעניינים אותם, ספרים ואביזרים מגיל 0 עד 6 ולהחליף בדברים אחרים.

7 במסגרת סדרת ההרצאות של "פסקול ישראלי", שדרן הרדיו יואב קוטנר יארח לשיחה אינטימית את הזמרת הישראלית האהובה, גלי עטרי, במשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה. עטרי מחזיקה ברזומה של ארבעה עשורים של קריירה מוזיקלית שכללה בין היתר זכייה היסטורית באירוויזיון, וכן להיטים רבים כמו "נסיך החלומות", "יש לך שמש", "יבוא היום", "דרך ארוכה" וכמובן "הללויה", שהביא לישראל את המקום הראשון בתחרות הזמר האירופי בשנת 1979. מלבד קריירה משגשגת במוזיקה, עטרי גם פרצה לתודעת הציבור הישראלי דרך המסך הגדול, בסרטים כמו "הלהקה", "דיזינגוף 99" ו-"שוברים". גם בשנים האחרונות המשיכה עטרי ליצור ולשטוף את תחנות הרדיו בלהיטים חדשים. בין שיריה האחרונים, אפשר למצוא את "עזוב" ו-"רגע של שקט", שזכו להצלחה ולשבחי המבקרים. האירוע יתקיים ביום חמישי, 12 בדצמבר, בשעה 21:00 במשכן למוזיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 120-79 שקלים, ניתן לרכוש במוקד הטלפוני "קול טיקט" במספר כוכבית 8864.

גלי עטרי. צילום תומר אפלבאום

8 בשבוע הבא יתקיים מופע היחיד "ינטל" של הזמרת שיראל ביתן, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. המופע עוסק בסיפור התבגרותה וגיבוש זהותה של ביתן, זמרת עם שורשים צרפתיים, אמריקאים וישראלים, ביחסיה עם אמה הזמרת ג'ין מנסון שאינה יהודייה ועם אביה היהודי. במהלך המופע, מגוללת ביתן את סיפור התקרבות ליהדות ועלייתה לארץ ישראל. מלבד מונולוגים אינטימיים, המופע משלב גם שירים מהסרט המפורסם "ינטל" ושירים מקוריים של ביתן עצמה. את ביתן ילווה במופע הפסנתרן גיורא ליננברג. המופע יתקיים ביום ראשון, 8 בדצמבר, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות רעננה. מחיר כרטיס נע בין 150-110 שקלים, ניתן לרכוש כרטיס במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר