חצר השוק בכפר סבא

השבוע בכפר סבא: גיימינג לתוך הלילה, סילבסטר בחצר השוק, סטנדאפ נשי באושילנד

אירועי השבוע בכפר סבא והסביבה: לילה לבן של משחקים במרכז הנוער העירוני, DJ Daniella Boss במסיבה בחצר השוק, סטנדאפ נשי כפול ומסיבה באושילנד

פורסם בתאריך: 29.12.19 15:06

1 מרכז הנוער העירוני בכפר סבא, ברחוב דוד אלעזר 3, מזמין את תלמידי כיתות ז-יב’ ללילה לבן של גיימינג, היום ראשון (29.12) מהשעה 18:00 ועד 2:00 לפנות בוקר. במרכז יחכו לכם עמדות עם משחקי VR, LAN, FIFA ,Just Dance, ועם מיטב השחקנים למשחק ראש בראש. הכניסה חופשית. לפרטים והרשמה 054-2470128. להתאמות נגישות פרטניות נטליה טל’ 054-7550754.

2 שנת 2019 מגיעה לסיומה ואיתה מסתיים גם העשור. בחצר השוק בכפר סבא מזמינים את כולם לחגוג במתחם ביום שלישי (31.12), החל מהשעה 21:00, עם DJ Daniella Boss שתחמם את האווירה ותפתח לכם את העשור החדש עם אנרגיה מחשמלת כאשר המתחם כולו יקושט לכבוד האירוע עם תאורה מדליקה.

3 בערב הסילבסטר יתקיים גם, החל מהשעה 20:00 באושילנד, סטנדאפ נשי קורע של מיטל אבני (“הלילה עם גורי אלפי”) ולירית בלבן (“הבורר”) שימשיך במסיבת אייטיז עם די.ג’יי ארז דלאל. מחיר הכרטיס 99 שקלים וכולל את ערב הסטנדאפ, מסיבה ומשקה חינם.

4 ביום שני (30.12), במסגרת סדרת המפגשים “אחד על שני”, העיתונאי בן שני יארח בהרצליה לשיחה את הפוליטיקאי לשעבר ואיש התקשורת בהווה יגאל גואטה. השניים ידברו על התפטרותו של גואטה מתפקידו כחבר כנסת ועל הסערה התקשורתית שסבבה את עזיבתו, וישוחחו על חייו החדשים של גואטה כאיש תקשורת בסדרת הטלוויזיה “האזרח גואטה”, המשודרת בכאן 11. “בפורמט המפגשים שאני מקיים, אני פוגש בכל פעם איש תקשורת או יוצר בתחום הטלוויזיה”, אומר שני, “ועושה איתו שיחה שבמהלכה משודרים קטעים מדברים שהוא יצר או היה מעורב בהם. גואטה הוא איש מרתק, כי הוא יושב על התפר. מצד אחד היום הוא איש טלוויזיה, אך הוא מוכר וידוע כחבר כנסת ופוליטיקאי בש”ס עם סיפור חיים מרתק על האופן שבו הוא למעשה ‘גורש’ מהפוליטיקה. פגשתי את גואטה לראשונה כעיתונאי ב’עובדה’ כשעשיתי עליו סרט כשהתפוצצה הפרשה והוא עזב את הכנסת. כעת זה סוג של סגירת מעגל”. האירוע יתקיים ביום שני, 30 בדצמבר, בשעה 20:00 במרכז תאו, הרצליה. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים, ניתן לרכוש בטלפון 09-9778800.

5 העיבוד להצגה “משרתם של שני אדונים”, מגיע לרעננה. מדובר בעיבוד של תיאטרון בית ליסין, לקומדיה המפורסמת והמוכרת של קרלו גולדוני, שזכתה לעיבודים שונים על במות רבות ברחבי העולם, ומוצגת כבר מאות שנים בתיאטראות שונים. ההצגה מגוללת את סיפורו של המשרת טרופלדינו, אשר מסבך שני אדונים ומסתבך בפרשיות שונות ומשונות של אהבות נכזבות, חיזורים ומיתות משונות – הכל בזמן שהוא רק מנסה להתפרנס ולהניח אוכל על שולחנו. בעיבוד הישראלי מככבים בין היתר יניב ביטון, רון שחר, גל דורנפלד ואופיר וייל ומביים אותו אודי בן משה. מאז שעלה, הנוסח המקומי של ההצגה כבר הספיק לזכות בשבחי המבקרים. ההצגה תעלה ביום חמישי, 2 בינואר, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 190-95 שקלים, ניתן לרכוש במוקד הכרטיסים “קול טיקט” בטלפון כוכבית 8864.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר