בנימין נתניהו ונטע ברזילי. צילום חיים צח, לע"מ

כל מה שרציתם לדעת על ביבי, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: סדנת אמן עם FULL TRUNK, הופעה של עידן עמדי, מחווה לשמוליק קראוס וסשן יצירות ג'ז נידחות

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:25

1 ביום שלישי (7.1.20), בשעה 20:30 יגיעו למרכז הצעירים בחצר השוק בכפר סבא גל ניסמן ואריאל קשת, חברי ההרכב המצליח FULL TRUNK, לכיתת אמן מרתקת בה ישתפו על תהליך היצירה ומקורות ההשראה המוזיקליים בשילוב קטעי נגינה. הלהקה החלה את דרכה בשנת 2010 כ"גל ניסמן טריו" והיו חברים בה  ניסמן, ויינר ואלעזרי. לאחר הצטרפות הקלידן אריאל קשת בשנת 2014 , שינתה הלהקה את שמה ל-"Full Trunk" ויצאה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ תוך שיתופי פעולה עם מרסדס בנד, גיא מזיג, אפרים שמיר, לוסיל קרו, גל דה פז, איתי פרל, דיאנה גולבי ועוד רבים וטובים. מחיר הכרטיס: 30 שקלים. כרטיסים ניתן להשיג ב-www.citypay.co.il

2 במסגרת Think&Drink Different, בגלובוס מקס שבמתחם אושילנד בכפר סבא מזמינים אתכם להרצאה המדוברת והמרתקת ביותר בתקופת הבחירות הסוערת – "להבין את ביבי". הרצאתו של הפרשן הפוליטי המוערך עמית סגל שיגיע היום ראשון (5.1) בשעה 21:00 לשפוך אור על האיש המדובר ביותר במדינת ישראל שכיהן כראש ממשלה במשך זמן ממושך יותר מבגין, אולמרט וברק גם יחד. האם מדובר במדינאי גדול או פוליטיקאי קטנוני? חושב על ההיסטוריה או על המבזק הבא? ברירת מחדל של הישראלים או הפוליטיקאי הפופולרי במדינה? מר טלוויזיה או שליט הפייסבוק? למה התקשורת אובססיבית אליו ולמה הוא אובססיבי לתקשורת? מחיר הכרטיס 80 שקלים. כרטיסים ניתן להזמין ב www.thinkdrink.co.il

3 ביום חמישי (9.1), בשעה 21:00 יופיע הזמר והיוצר עידן עמדי בהיכל אמנויות הבמה הרצליה. לאחר סיבוב הופעות קיץ מצפון לדרום ממשיך עמדי את סיבוב ההופעות שלו בחורף 2020 ברחבי הארץ. עמדי יופיע עם שיריו המוכרים: "כאב של לוחמים", שזכה במקום הראשון במצעד ה-70 של גלגל"צ, "תשליך", "אלייך", "נגמר", "בזמן האחרון", "חלק מהזמן", "עכשיו כולם רוקדים", "מה את מרגישה", "אני רוצה" ועוד. עלות הכרטיס: 169 שקלים.

4 ביום חמישי בשעה 20:00, יתקיים מופע ג'ז של שמיניית דני רוזנפלד פלוס אחת במרכז תאו בהרצליה. המופע הוא חלק מסדרת "חמישה לנגן". מופע הג'ז של דני רוזנפלד נע כבר כמה עשורים על הציר שבין ישראל, ניו יורק ולוס אנג'לס, אבל הוא לא רק פרפורמר, הוא הציב לעצמו מטרה: לשחזר יצירות נידחות, יוצאות דופן וכמעט גנוזות, כאלו שכבר לא שומעים יותר. משך ההופעה 60 דקות. עלות הכרטיס: 45 שקלים.

5 "איך הגלגל מסתובב", מופע המחווה לשירי שמוליק קראוס, מגיע להיכל התרבות יד לבנים ברעננה. בואו לשמוע את מיטב שיריו של קראוס, אחד מחלוצי הרוק והזמר העברי, ששיריו מלווים את פסקול המדינה משנות ה-60 ועד היום. המופע כולל שירים מתקופתו של קראוס בלהקת "החלונות הגבוהים" ועד אלבומו האחרון משנת 2003, ובהם: "אינך יכולה", "כל השבוע לך", "זמר נוגה", "ימים של קולנוע", "מה איתי", "לוח וגיר", "רואים רחוק רואים שקוף", "איך הגלגל מסתובב", "גיטרה", "אחרי 20 שנה", "אם", "מכת שמש", "נתפייסה", "שוב", "סוס עץ", "זה קורה" ועוד רבים אחרים. המופע הסוחף, שם דגש על האותנטיות של השירים, ומביא את חלקם בגרסתם המקורית, אך את חלקם תוכלו לשמוע בעיבודים מחודשים ומעניינים. המופע יתקיים ביום חמישי, 9 בינואר, בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים רעננה. מחיר כרטיס נע בין 110-90 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר