צילום אילוסטרציה אייל טואג

הישארו בבית, כדאי לכם: העירייה השיקה פעילויות מקוונות, לכל הגילים, לתקופת הסגר

בין השאר יתקיימו שיעורי התעמלות, יוגה, סדנאות יצירה, הרצאות, שעות סיפור, הצגות ועוד, משעות הבוקר ועד שעות הערב. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 23.9.20 14:13

עיריית כפר סבא מתחילה להפעיל, החל מהיום (רביעי) ולאורך תקופת הסגר, מגוון גדול של פעילויות מקוות באמצעות הזום, המיועדות לילדים, בנות ובני נוער, צעירים, מבוגרים, משפחות ואזרחים ותיקים. כל הפעילויות ללא תשלום, והן כוללות בין השאר שיעורי התעמלות, יוגה, סדנאות יצירה, הרצאות, שעות סיפור, הצגות ועוד, משעות הבוקר ועד שעות הערב.

כלל הפעילויות יופעלו באמצעות יחידות העירייה השונות, בהן החברה לתרבות הפנאי, אגף חברה וקהילה, רשות הספורט העירונית, מרכז הצעירים העירוני ועוד. את הפרטים על כלל הפעילויות, כולל קישורים לזום, ניתן למצוא באתר העירייה בקישור כאן.

"אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה וקצב התפשטות נגיף הקורונה בישראל מדאיג. דווקא בימים אלה, בהם נראה כי ההגבלות יוחמרו על ידי הממשלה, חשוב לנו לשמור על קשר עם תושבות ותושבי העיר ולהציע פעילות אלטרנטיבית לתושבים הנמצאים בבתיהם", אמר ראש העירייה רפי סער, "אנו מנגישים לכלל התושבים פעילויות מגוונות, שמטרתן לחבר את הקהילה גם בימי הסגר ולעודד את כולם להישאר בבית, תוך שמירה על ההנחיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר