מיכאלה שר צילומים: Eclipse Media

מיכאלה שר בת ה-14.5 חיממה את המופע של עברי לידר: "היה כיף ומרגש" | צפו בה

היא עדיין צעירה, אבל מיכאלה שר עלתה על הבמה באיצטדיון לויטה בכפר סבא והופיעה כמו גדולה, למרות הצינון הבלתי צפוי והשינוי של הרגע האחרון בבחירת השירים

פורסם בתאריך: 6.5.21 19:21

שבוע עבר מאז חיממה מיכאלה שר בת ה-14.5, זמרת ויוצרת, את הופעתו של הזמר עברי לידר באיצטדיון לויטה בכפר סבא, אבל ההתרגשות עדיין בשיאה. שר הופיעה מול למעלה מ-2,000 איש, עם שישה שירים – חמישה קאוורים ושיר אחד מקורי שלה. "הייתה הופעה מאוד מרגשת", היא מספרת השבוע, "להופיע מול כזה קהל היה ממש כיף ומרגש".
מיכאלה, שמשתתפת בקונסרבטוריון העירוני זכתה להזדמנות נדירה מהמורה שלה לפיתוח קול יעל כהן, שהאמינה ביכולות שלה. "ששמעתי מהמורה שלי שאני אופיע מאוד התרגשתי. במשך כשבועיים לפני ההופעה, התחלתי להתאמן. היו לנו ימים יותר לחוצים וכאלה שפחות".
אבל הדרמה התחילה מספר ימים לפני ההופעה "שבוע לפני המופע, לאחת החברות הטובות שלי היה יום הולדת וזה היה בים. התקררתי וזה יצר סוג של קרייסיס ושקלתי ממש לא להופיע, אבל לא יכולתי לוותר על זה". וזה לא היה האירוע היחיד לפני ההופעה, שלוש שעות לפני המופע מיכאל והמורה שלה החליטו לשנות קצת את בחירת השירים. "מתוך שישה שירים, ארבעה שרים שעבדנו אליהם החלפנו לשירים אחרים, עליהם עבדתי רק ביום המופע", היא מספרת.

ואיך היה על הבמה?
"כשהגעתי להופעה הייתי ממש לחוצה. חיכיתי לראות את החימום של עברי לידר ואז עליתי לבמה, בהתחלה התביישתי קצת, אבל אחרי השיר הראשון די השתחררתי והרגשתי טוב".
מבחינת מיכאלה זו לא פעם ראשונה שהיא מופיעה מול קהל. היא הייתה פיינליסטית בתוכנית בית הספר למוסיקה – עונה 4, היא כותבת שירים, מלווה את עצמה על פסנתר ועובדת על חומרים מקוריים, לצד זה היא מופיעה במסגרת הקונסרבטוריון בשירה ובנגינה על פסנתר, אבל שום דבר לא דמה לחוויה על הבמה. "זה פעם ראשונה שאני מופיעה מול קהל גדול", היא אומרת בהתרגשות, "לפני שנתיים וחצי השתתפתי בבית ספר למוסיקה ששודרה בתקופת הקורונה ואני זוכרת את זה כחוויה מאוד טובה. כמעט מידי יום במשך חודשיים הגענו לצילומים וחזרות והיה כיף להיות עם הילדים שהשתתפו בתוכנית ולעבוד עם אנשים מהתחום".
ואת גם כותבת ומנגנת.
"נכון אני מנגנת על פסנתר ועל גיטרה רגילה ובס. אני גם כותבת ומלחינה שירים ומנסה לכתוב מנקודת מבט שלי, נקודת מבט של ילדים, דברים שאפשר להתחבר אליהם בהמון גילאים. על אנשים אחרים, על שמחה, אהבה, אהבה בין חברים, בין בני משפחה".
ומה החלום שלך ומי המודל שלך?
"החלום שלי זה להיות זמרת ולהצליח, להתקדם כמה שיותר אם זה להופיע על הבמות של קיסריה או בבמות בחו"ל. יש לי אנשים שהם השראה, אבל בסופו של דבר אני רוצה להיות אני ולא חיקוי של מישהו אחר".
והאם נוגה מוסיפה: "ההופעה הייתה מדהימה ועד עכשיו אנחנו עוד מתרגשים. היו לא מעט חששות לפני המופע, במיוחד כשמיכאלה הרגישה שהיא לא במיטבה בגלל הצינון, אבל יחד עם יעל כהן המורה המדהימה שלה, היא עשתה זאת ובגדול. כולם עזרו ונתנו לה המון כוח לעלות לבמה, צוות הקונסרבטוריון, נועם זיגדון המורה לפסנתר שתמך וכיוון ואנחנו גאים בה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר