נטלי רבני צילום ניר יצחקי

נטלי רבני הורידה כ-40 ק"ג: "ארבעים שנה במדבר הובילו אותי לייעוד שלי"

נטלי רבני התמודדה עם דימוי גוף שלילי וטראומת ילדות של עודף משקל. עד שהיא עשתה שינוי ומצאה את הייעוד שלה

פורסם בתאריך: 5.8.21 13:19

נשים רבות מתמודדות עם דימוי גוף שלילי, במקרים רבים ללא הצלחה כשהן עולות ויורדות במשקל ומחפשות את נוסחת הקסם. כשמסביב הן ניזונות מערוצי מדיה ללחצים חברתיים, אחוזי ההצלחה פוחתים והלחץ עולה.
נטלי רבני, בת 44, תושבת כפר סבא, נשואה ואמא לשלושה, היא דוגמה לאחת שצלחה את המסע ולא רק זאת, אלא גם מעבירה סדנאות אימון אישיות להעצמה נשית. רבני היום מאמנת נשים לאורח חיים בריא, בוגרת המכללה למאמני תזונה וקורס מדריכות פיטנס, היא מלווה נשים לתהליך של ירידה במשקל, עיצוב הגוף ויצירת טרנספורמציה אישית.
היא נולדה בצרפת, וכשהייתה בת 6 המליץ רופא המשפחה לאשפז אותה בגלל עודף משקל, אירוע שהיא מגדירה טראומתי. למרות זאת, זה לא מנע ממנה להיות אדם שמח ומלא חיים, אך עדיין עם עצבות מסוימת. היא עלתה לארץ עם משפחתה בגיל 7 ושהתמקמה בהרצליה, כאשר בעשר השנים האחרונות היא תושבת כפר סבא. עד לפני שנתיים עוד עבדה נטלי בחברת מגנוליה כמנהלת מותג ואחראית היח"צ.

"מצאתי את החופש לפני 4 שנים, אחרי תהליך ארוך בו השלתי 39 ק"ג ללא דיאטה. שמתי את עצמי במרכז והבנתי שהצלחה לא מגיעה דרך מלחמה בגוף אלא בדרכי שלום. תקופת הקורונה עודדה אותי להמשיך בשינוי. רציתי להעביר את החוויה שלי ולגעת באותן נשים שחוות את מה שאני חוויתי. כל זה קורה בתוכנית ליווי אישית וייחודית, 12 שבועות "לבחור בעצמי". כל אחת עוברת תהליך בקצב שלה, אם יש צורך אז ממשיכות לסשיין נוסף. אני מגבה את הנשים עם ערוץ יוטיוב שלי, יש בו מגוון רחב של אימונים ובימי שבת אני מארגנת מפגש קבוצתי "לריצה חברתית", מספרת נטלי.


אילו נשים באות אלייך לייעוץ?
"רובן בטווח גילים 25-50, חלקן מאזור המרכז יש גם מהצפון והדרום. המפגשים נערכים אצלי בבית בקליניקה או בזום – נפלאות הקורונה. יש דגש על הצד המנטלי והפיזי, הכל מתחיל מהראש. יש כאלה שרוצות להוריד רק כמה קילוגרמים של אחרי לידה או שהתיישבו במהלך השנים ויש כאלה שזה סיפור חייהן ורוצות לעבור תהליך עמוק יותר".
מה הייחודיות בשיטה שלך?
"הן מקבלות את כל הכלים לתהליך שפוי של שינוי תודעה, תזונה ותנועה. אני מכירה את מה שהן חוות, יש לי יכולת להיכנס להן לראש, הרי הייתי שם ועברתי את זה בעצמי. בדרך שלי הן לומדות שאין דבר כזה כישלון, יש הצלחות קטנות, אנחנו בתהליך למידה והבנה של הגוף ומערכת ההפעלה שלו, זו לא ריצת ספרינט, אלא מרתון. בצעדים קטנים ובהתמדה הן מגיעות לתוצאות ושומרות על זה".
מה הגיל הצעיר ביותר שנתקלת בטיפול?
"הגיעה אליי נערה בת 16 מכפר סבא, היא כבר חודשיים בתהליך. זה מאתגר, כי זו נישה אחרת ויחד עם זאת היא עוברת תהליך מדהים".
מה עוד נשאר לך לחלום?
"החלום הראשון זה לרוץ מרתון, הייתי בדרך לחצי מרתון עד שנפצעתי בברך. אני מלמדת את הנשים, שאנחנו לא בתחרות מול אף אחד, זה רק אנחנו ביחס לעצמנו. חוץ מזה, יש לי חזון לפתוח את המקום שלי.
איך את מסכמת את 40 השנה הראשונות בחייך?
"ארבעים שנה במדבר שהובילו אותי לארץ המובטחת, לאן שאני היום, למי שאני, לייעוד שלי, לשליחות שלי.
יש מסר שאת רוצה להעביר?
"שכל אישה תסתכל במראה ותאהב את עצמה. לא להיות בתחרות עם המדיה וכל מה שקורה בחוץ. את רוצה לשנות? בואי! כדי לקבל תוצאות שונות צריך לעשות משהו אחר. היום, יותר מתמיד, יש את הכלים והאפשרויות. אני מאמינה שלכל אחת מגיע לחיות ולהתייחס אל עצמה כאל מלכה בתוך גוף בריא וחזק, אין מושלם יש שלמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר