דגלים, עצמאות yuriy61 depositphotos.com

עצמאות בכפר סבא: נטע ברזילי, אביב גפן, סקאזי ונסרין קדרי

חגיגות ערב יום העצמאות בכפר סבא יתקיימו במספר במות. בפארק יופיעו להקות נוער מקומיות ביום חמישי יתקיימו חגיגות במספר שכונות וגם בהן יהיו בופעות של אמנים מוכרים. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 4.5.22 17:01

חוגגים עצמאות. היום (ד') בערב, 4.5, תחגוג ישראל את יום העצמאות ה-74 למדינה. ברחבי הארץ וכן באזור השרון ייערכו חגיגות, הופעות ואירועים, כל זאת לאחר שנתיים של קורונה עם מגבלות התקהלות. השנה, ברעננה והרצליה לא ייערכו מופעי זיקוקים מסורתיים מתוך התחשבות בהלומי קרב ואוכלוסיות רגישות, כאשר בכפר סבא יתקיים מופע זיקוקים המוגדר כשקט יחסית.
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) פרסמה את הנתונים המעודכנים לגבי אוכלוסיית המדינה, ערב יום העצמאות ה-74. אוכלוסיית ישראל מונה 9.506 מיליון נפשות, ומיום העצמאות שעבר גדלה האוכלוסייה ב-176 אלף איש (גידול של 1.9%). בתקופה זו נולדו כ-191 אלף תינוקות, הגיעו כ-38 אלף עולים, ונפטרו כ-55 אלף איש.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מתגוררים בכפר סבא 101,730 תושבים. כפר סבא תציין את עצמאות 74 עם הופעות של מיטב האמנים במספר נקודות בעיר. מחר, חמישי, יימשכו החגיגות גם בשכונות בעיר.
"לאחר שנתיים של קורונה, בהן התקיימו בעיר חגיגות יום העצמאות במתכונת מצומצמת בלבד, שמחה עיריית כפר סבא לחזור לשגרת החגיגות. לכבוד יום העצמאות ה-74 שיחול בתחילת חודש מאי, תקיים עיריית כפר סבא באמצעות מחלקת האירועים באגף קהילה וחברה את אירועי עצמאות 2022, במסגרתם יוכלו תושבי העיר ואורחיהם ליהנות ממופעים מוסיקליים במגוון בימות ברחבי העיר, ממטח זיקוקים שקטים מרהיב, ומאווירה חגיגית וצבעונית איכותית לכל המשפחה", ציינו בעירייה.

הערב, יום ד', 4.5, ב- 20:15 יתקיים טקס המעבר ליום העצמאות. בטקס על בימת כיכר העיר ברחבת קניון ערים תנגן תזמורת כלי הנשיפה של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של עפר עין הבר וכן יברך בו הרב מוטי דשא. מעט לאחר מכן, בשעה 20:20, על הבימה המסורתית ברח' ויצמן פינת הרצל, תופיע להקת נתנאל קופרמן, שתעניק באמצעות הרקדה בנוסח חסידי, אווירה חגיגית-מסורתית לחוגגים. בהמשך הערב, בין השעות 23:30- 20:30 ייערך במדרחוב ירושלים הפנינג צבעוני לילדים ולכל המשפחה. במסגרת הפעילות החגיגית יתקיימו מופעי תיאטרון רחוב, קרקס פסלים חיים ועוד.

בשעה 21:00 ייערך מטח הזיקוקים מופחתי הרעש ולאחריו יחלו ההופעות המרכזיות על מספר במות הפזורות ברחבי העיר. בשעה 21:00 תעלה על הבמה ברחבת קניון ערים הזמרת נטע ברזילי, זוכת תחרות אירוויזיון לשנת 2018. בשעה 22:00 תופיע הזמרת נסרין קדרי עם להקתה. במקביל, בשעה 21:00 יחלו הופעות גם על במת ההיכל, ברחבת היכל התרבות, כשההופעה במרכזית תחל בשעה 21:30 עם להקת הכל עובר חביבי. חצי שעה קודם יחלקו את הבימה להקת ROCKSABA ולקהת גילרון.

כמו כן, החל מהשעה 21:00 על במת רוטשילד, ברחוב ויצמן פינת רוטשילד, ייערכו הופעות נוספות. את הערב על במה זו תפתח להקת D Band, בשעה 22:30 יעלה להופיע הזמר חן אהרוני ובמוקד, בשעה 23:20, אביב גפן והתעויוט. בין השעות 23:30-20:30 ייערך במדרחוב ירושלים הפנינג צבעוני לילדים ולכל המשפחה. במסגרת הפעילות החגיגית יתקיימו מופעי תיאטרון רחוב, קרקס פסלים חיים ועוד.

 

לבני הנוער יופיעו מספר להקות מקומיות. בשעה 22:00 על בימת הנוער, שתמוקם בפארק העירוני, יופיעו מספר להקות נוער מקומיות: להקת המפלצת מלוך נס ציונה, להקת לונה, להקת סיציליה, ולהקת שלי והביז, אשר נבחרו באודישנים בהופעת בכורה ייעודית ליום העצמאות. לקראת חצות, בשעה 23:30, יעלה לבמה די.ג'יי סקאזי וינגן מוסיקת טראנס קצבית שתרקיד את הנוכחים ובשעה 00:30, יסגור את אירועי יום העצמאות הזמר המבטיח עדן מאירי.

למחרת, יום ה', 5.5, יתקיימו חגיגות עצמאות בשכונות המקומיות: בשעה 18:00 יחלו במגרש הפועל, בשכונת העלייה, חגיגות עצמאות לתושבי השכונה ואורחיהם. במסגרת החגיגות, יופיעו הזמרים דודו אהרון וציון גולן, ישתתפו אמנים מקומיים, יפוזרו מתנפחים צבעוניים לילדים תוך הפעלות ומופעים חגיגיים לילדים ולכל המשפחה. הכניסה לחגיגות תתאפשר מרחוב בורוכוב.
במקביל, בשעה 18:00, יתחילו חגיגות העצמאות בשכונות קפלן ויוספטל. האירוע החגיגי יתקיים ברחבת קולנוע חן, שברחוב לוי אשכול. באירוע יופיעו הזמרים דודו אהרון, מוטי טאקה, ישתתפו אמנים מקומיים ויתקיימו מופעים והפעלות ייעודיות לילדים.
ראש העירייה רפי סער, אמר: "כפר סבא נערכת לאירועי יום העצמאות עם מגוון אדיר של בימות ואירועים לתושבים בכל הגילאים. השנה הצלחנו להביא לכפר סבא את מיטב הזמרות והזמרים הישראלים, אמנים מהשורה הראשונה שיגיעו לחגוג איתנו בעיר את יום העצמאות ולהנעים את הערב החגיגי בשירים מוכרים משלל סגנונות. השנה גם צפוי לנו לראשונה בעיר מופע מושקע של זיקוקים שקטים, מטח שיאפשר גם לאנשים שרגישים לרעש הדי הפיצוץ, ליהנות מהמופע הצבעוני. אני מאחל לכולם יום עצמאות שמח ומזמין באופן אישי את כל תושבות ותושבי העיר להגיע לאירועים המהנים ולחגוג יחד את החג הלאומי”.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר