מיני גולף הרצליה, צילום ניצן ארגוב
מיני גולף הרצליה, צילום ניצן ארגוב

מיני גולף הרצליה: המקום לחוויות משפחתיות, ולחוגים מרתקים לילדים

מחפשים חוויה מיוחדת? מיני גולף הרצליה הוא בדיוק המקום עבורכם. "להבדיל ממקומות אחרים, אצלנו המשחק בנוי ללא הפרדה בין הגילאים וכולם יכולים להיות חלק מהפעילות", מציינת רוני ספיר, מנהלת הקהילה במקום, שהחל גם לקיים ערבי מוסיקה פעם בשבוע

פורסם בתאריך: 17.9.22 08:57

מי מאיתנו לא מחפש מידי פעם אטרקציה משפחתית או זוגית, מקום שבו אפשר להגיע בהרכבים משפחתיים שונים, לצאת בערב עם החבר'ה, להגיע עם בת או בן הזוג, לקיים מפגשי חברה ולהעביר כמה שעות בכיף, במיוחד בימים אלה של החזרה לשגרה ומזג האוויר שמשתפר.

מקום מיוחד שיספק לכם חוויה כיפית בכל הרכב, הוא 'מיני גולף' הרצליה, שממוקם על התפר בין רמת השרון להרצליה ומהווה חווית בילוי אולטימטיבית, עם שטחים ירוקים וחורשת יער שמזכירה את 'הגן הקסום', וכל אחד יכול להתחבר אליה. המתחם, שהוקם לפני 30 שנה, מציע שילוב של 18 תחנות מיני גולף ברמות קושי שונות + תחנות אימון לתרגול החבטות. המסלול עובר בין נקודות ובין באר המים, המזרקה ובריכת הדגים. כמו כן במקום שש טרמפולינות המתאימות למגוון גילאים והשימוש בהן כלול במחיר הכרטיס לילד. עוד במתחם בית קפה שמציע כיבוד קל כמו קפה, גלידות, שתייה קלה וכן חיבור לאינטרנט ושולחנות בר עם שקעי חשמל.

בימים אלה עם החזרה לבית הספר, מציע המתחם חוגי מיני גולף בקבוצות קטנות לילדי בית הספר היסודי. ולא רק זה, בימי רביעי מתקיים במקום 'מיני לייב' – ערב של הופעות ובירה.

"המתחם שלנו הוא מעבר למקום שמגיעים אליו לשעה, משחקים והולכים", מסבירה רוני ספיר, מנהלת הקהילה. "מדובר באטרקציה מדליקה שמתאימה לכל סוגי ההרכבים. זו פעילות שיכולה להתאים למפגש משפחתי הורים וילדים, סבא וסבתא עם הנכדים וכן פעילות קבוצתית החל מפעילות גיבוש במקום העבודה, אירוע פרטי כמו ימי הולדת או בר/בת מצווה, ועד מפגש חברים בשעות הערב. להבדיל ממקומות אחרים, אצלנו המשחק בנוי בצורה כזו שאין הפרדה בין הגילאים וכולם יכולים להיות חלק מהפעילות", היא מציינת.

מיני גולף הרצליה צילום ניצן ארגוב

מיני גולף הרצליה צילום ניצן ארגוב

הגולף הוא ענף ספורט מאתגר ומרתק. כאמור במקום החל השנה לפעול חוג מיני גולף לילדי בית הספר היסודי. הילדים לומדים טכניקות ויכולות משחק גולף על ידי משחקים והפעלות, מתרגלים סוגי חבטות, ומחזקים כישורי יכולת דיוק וחשיבה. החוג מתקיים בקבוצות קטנות ובעבודת צוות. כן ניתן לקבוע במקום הדרכות קבוצתיות למטרת גיבוש והנאה.

כמו כן בימי רביעי – המקום נפתח בשעות הערב לחבר'ה בגילאי 18 + ומציע ערב 'מיני לייב'- ערב של הופעות ובירה.

מיני גולף הרצליה פועל בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00, בשישי עד השעה 18:00 ובימי רביעי מתקיים בו 'מיני לייב' עד השעה 21:00. כמו כן הוא מציע הטבות מיוחדות לחברי מועדון.
ליצירת קשר: שדרות בן גוריון 121, הרצליה. טלפון – 09-9554402
לאתר היכנסו כאן https://minigolf.co.il/


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר