מחירון הטרמפולינה בפארק (צילום פרטי), וצילום המחשה של טרמפולינה (CroMary depositphotos.com
מחירון הטרמפולינה בפארק (צילום פרטי), וצילום המחשה של טרמפולינה (CroMary depositphotos.com

27 שקלים לחמש דקות | טענות קשות על מחירי הטרמפולינה בפארק: "חשכו עיני"

"המחיר לשעה הינו מחיר של טיסה לחו"ל", אומרת בכעס תושבת העיר, נועה אזוגי, שהעלתה את הנושא. "איך יתכן שהמחיר במתקן בפארק כפר סבא לא מפוקח על ידי העירייה?. הפארק הוא של התושבים ולא של המפעיל"

פורסם בתאריך: 29.11.22 08:16

תושבים בכפר סבא מתלוננים על המחיר שנגבה בגין פעילות במתחם הטרמפולינה בפארק כפר סבא. נועה אזוגי, תושבת העיר, הגיעה למקום עם בנותיה ומציינת שנדהמה לגלות כי המחיר לשימוש בטרמפולינה בנג'י עולה 27 שקלים עבור 5 דקות בלבד לכל ילד ואילו בעבור שימוש עבור טרמפולינה רגילה לעשר דקות בלבד ייאלצו ההורים להיפרד מ- 22 שקלים עבור כל ילד. אזוגי העלתה פוסט שבו כתבה: "מסתבר שבילוי בפארק כפר סבא הפך להיות לעשירים בלבד. הבנות ביקשו ללכת לפארק כי בא להן טרמפולינות. כיאה למאמא משקיעה התלהבתי וזרמתי עם הרעיון עד שהגענו למקום וחשכו עיני. המחיר הינו 27 שקלים לחמש דקות, כך שמחיר לשעה עומד על 324 שקלים ולשני ילדים זה עולה 684 שקלים. לשם השוואה, המחיר לשעה הינו מחיר של טיסה לחו"ל. איך יתכן שהמתקן שנמצא בפארק כפר סבא תחת פיקוח עיריית כפר סבא לא מפוקח במחיר המופקע שדרשו. מישהו בעירייה חושב שתושבי כפר סבא מדפיסים כסף".

תושבת אחרת ציינה: "כל מילה. הבת שלי הייתה עם בת דודתה ולא יאומן. לחמש דקות של קפיצות זה המחיר. בשה וחרפה. רק לסחוט?". תושבת נוספת השוותה: "לשם השוואה, היינו בקיץ באוסטריה. 10 דקות עולה יורו אחד".

אזוגי אמרה לצומת השרון: "צריך להבין שאנחנו למעשה קהל שבוי. מה זה עשר דקות לילדה שתקפוץ? הטענות שלי הן לא כלפי המפעיל אלא כלפי עיריית כפר סבא. הפארק הוא של תושבי כפר בסבא ולא של המפעיל ולכן אני מצפה שתהיה מידתיות. היו המון הורים שהתמרמרו על המחיר. לא הייתי שם הרבה זמן וברור שלא אחזור במחיר הזה. מה, נשלם 300 שקל לשעה טרמפולינה? מדובר במחיר הזוי. אני מצפה מהעירייה שתדאג למחיר זול יותר בהרבה כדי שיהיה מחיר הגון".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "הפארק העירוני כפר סבא הוא הפארק היפה ביותר בארץ שמרבית האטרקציות השונות בו, המשרתות את כל תושבות ותושבי העיר והאזור כולו – חינמיות. מתחם הטרמפולינות, כמו גם בית הקפה הפועלים בפארק, מופעלים על ידי זכיין פרטי – בדומה לפארקים אחרים ברחבי הארץ. מחירי מתחם הטרמפולינות של הזכיין דומים למחירים בפארקים אחרים, דוגמת פארק רעננה, בו מופעל מתחם דומה, אך הנושא ייבדק מול הספק".

 

מרשת סקי ג'אמפ נמסר: "אנו מפעילים את המתחם בפארק העירוני משנת 2013 – הפארק ומתקניו משרתים את תושבי כפר סבא והסביבה. המחירים: 22 שקלים – טרמפולינה 10 דק' או 17 שקלים בהצגת קבלה מפינת החי. 27 שקלים – טרמפולינה בנג'י 5 דק' או 22 שקלים בהצגת קבלה מפינת החי. השימוש והקפיצה בטרמפולינות מהווים פעילות גופנית בעצימות גבוהה. ילדים ואף מבוגרים לא יכולים לקפוץ בטרמפולינות מעבר לזמני הקפיצה – זה פשוט בלתי אפשרי. יחד עם זאת, בימים שאין תור או לחץ במתחם אנו מאפשרים תוספת זמן של 2-3 דק' בהתאם ליכולות הקופץ. לתושבי כפר סבא המבקרים בפינת החי, ישנה הנחה בגובה 5 שקלים ממחיר הכרטיס עם הצגת קבלה מפינת החי. אנו עסק מסחרי עם חשיבה קהילתית ומעורבות חברתית גבוהה ובהתאם לרוח זו אנו פועלים בהקשר של אוכלוסיות רבות ומגוונות שידם אינה משגת ורוצים להגיע אילנו לבילוי במתחמים שלנו. לא נרחיב כאן אודות פעילויות אלה, אבל מי שרוצה לבלות אצלנו במסגרת בודדת ו/או קבוצתית, מוזמן לפנות אלינו ואנו מבטיחים לעשות את הטוב ביותר עבורו. המתחמים והמתקנים שלנו מופעלים בסטנדרט גבוה של איכות ובטיחות. כל הדרוש החלפה מוחלף בחדש – לא מחודש ולא משופץ. ובקרוב אנו נחליף גם את מתקן הטרמפולינה בנג'י בחדש ומתקדם יותר. במילים אחרות, בטיחות ושירות – עולים כסף. הפארק המדהים והמטופח בכפ"ס מציע שלל פעילויות בתשלום ושלא בתשלום וכמובן שלכל מבקר שמורה הזכות לבחור באילו מתקנים לבלות וליהנות. מבקרי הפארק אינם שבויים של אף גורם ובוודאי שלא מנוצלים – בהתאם הם מוזמנים לבחור את המתאים להם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לילית

    זכיין פרטי? בפארק ציבורי? לא מחשב בציבור? מצויין! תחרימו אותו עד היוריד מחירים או שיקרוס לו העסק! פשוט מאוד! לדבר דרך הכיס! זאת שפה שכולם מבינים…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר