מיכל חגי מרגולין, מלכת היופי של האימהות, צילום פרטי
מיכל חגי מרגולין, מלכת היופי של האימהות, צילום פרטי

מיכל חגי מרגולין היא מלכת היופי של האימהות: "כל השנים אמרו לי שאני יפה" (צפו בהכתרה)

אחרי הזכייה בתחרות הארצית מיכל חגי מרגולין רוצה לזכות גם בתחרות העולמית: "עם האוכל בא התיאבון. פתאום יש בילד אפ כזה של ציפייה לזכות גם בתחרות העולמית". וגם: המתחרות שלא פרגנו. ראיון

פורסם בתאריך: 7.4.23 06:53

תנו לה הרבה כבוד: מהשבוע שעבר יש לנו מלכה באזור השרון וזאת לאחר שמיכל חגי מרגולין מכפר סבא, זכתה בתואר מלכת היופי של האימהות בישראל. בתחילת חודש מאי תמריא מיכל לטורקיה כדי לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס של האימהות.

מיכל, בת 36, עו"ד לענייני תעבורה ואם חד הורית לשלושה בנים, גברה בטקס שנערך בשבוע שעבר באשדוד על 24 נשים נוספות שהגיעו לשלב הסופי של התחרות שאותה יזמה והפיקה מיכל יופדוב, תלמידת כיתה י"ב מאשדוד שמחזיקה בתואר מיס יוניברס של הנערות.

בראיון ל"צומת השרון" מספרת מיכל כיצד בכלל הגיעה לתחרות: "בשנה האחרונה חוויתי משבר ובמהלכו עשיתי חשבון נפש על העבר. נכון שהקמתי משפחה לתפארת ועשיתי שני תארים במשפטים, כך שאני מרוצה מההספקים שלי, אבל הרגשתי שהחיים רצו לי ועשיתי מה שצריך כדי לסמן וי מבלי לעשות מה שבאמת טוב לי. חלק מהשינוי שעברתי בשנה אחרונה זה לצאת לעצמאות במישור המקצועי ושינוי בחיי הזוגיים לאחר שלפני כמעט שנה התגרשתי. החלטתי לקחת את החיים בידיים כראות עיני ולעשות מה שעושה לי טוב".

השינוי חל כאשר לפני מספר חודשים נתקלה במודעה על תחרות היופי של האימהות. מיכל: "כל השנים אמרו לי בחיק המשפחה והחברים שאני מאוד יפה וצריכה להיות מלכת יופי אבל אף פעם לא הייתי במשקל הנכון ובטח לא בגובה הנכון. כאשר ראיתי את המודעה אמרתי לעצמי יאללה מה אכפת לי להירשם".

מיכל חגי מרגולין, מלכת היופי של האמהות, צילום פרטי

מיכל חגי מרגולין, מלכת היופי של האמהות, צילום פרטי

מיכל, ספרי על התחרות.

"נרשמו אלפי נשים והתקיים תהליך סינון ארוך, בתחילה לפי תמונות ולאחר מכן אודישנים לייב, סשן צילומים ובסופו של דבר הגענו 25 נשים לגמר התחרות. השלב ראשון בגמר היה כוריאוגרפיה, שלב שני עם שמלות ערב והצגה עצמית בפני הקהל והשלב השלישי הייתה ההכרזה. היו שלושה מקומות ראשונים. במקום השלישי חביבת הקהל ובמקום השני סגנית. לאחר שהכריזו על שתיהן אמרתי לעצמי "מה? אפילו סגנית אני לא", והייתי בטוחה שאני חוזרת הביתה בלי כלום ואז הכריזו שאני זוכה. רק לאחר התחרות הבנו שחלק מהפרמטרים לזכייה היו לא רק היופי החיצוני. ביום התחרות גילינו שבחנו אותנו בכל שלושת החודשים של החזרות, האימונים והגיבושים והשיחות האישיות. כל הזמן היינו תחת זכוכית מגדלת וככה התאפשר לשופטים להכיר אותנו מבפנים"

חשבת שתזכי?

"ממש לא חשבתי שאזכה כי יש לי בעיות עם דימוי עצמי נמוך ומצד שני היו נשים מאוד בטוחות בעצמן ואני קצת פחות. לא דמיינתי מה יקרה אם אזכה. לגמרי הלכתי לעשות משהו לעצמי. כמו ללכת לחוג של כיף. לא יכולתי לדמיין שאזכה. אמרתי אולי אקח בשלישייה הפותחת אבל לא באמת חשבתי שאזכה. חזרתי הביתה בשלוש בלילה וקמתי בשש בוקר כרגיל כי לא ביטלתי את הפגישות שקבעתי למחרת התחרות בגלל שלא האמנתי שאזכה".

איך הגבת כשהוכרזת כזוכה?

"הייתי בשוק. הלם מוחלט. עד עכשיו אני עדיין לא מעכלת שזכיתי בתחרות".

 

 

 

 

 

 

אלו תגובות קיבלת?

"ליוו אותי בערב הגמר אמא שלי, אחותי הגדולה, בני הבכור ובן זוגי. כמובן שהם מאוד פירגנו ושמחו בשבילי. כל מי שמכיר אותי אמר לי לפני התחרות שאני אזכה. להם כנראה זה היה ברור. לי לא. מהסביבה הרחוקה הופתעתי מאוד לקבל פידבקים מאנשים שלא שמעתי מהם שנים. מצד שני, הופתעתי מהתגובה של חלק גדול מהמתמודדות שלא פרגנו לי ופנו להפקה בטענה שזה היה מכור והעלילו עליי מעללי שווא שאני מייצגת את מארגנת התחרות, שאלו כמובן דברים שגובלים בלשון הרע. זה היה מאוד מעליב כי אני מאוד פרגנתי לנשים אחרות".

וכעת, את עם הפנים לתחרות העולמית. תתאכזבי אם לא תזכי?

"האמת שכן כי עם האוכל בא התיאבון. פתאום יש בילד אפ כזה של ציפייה לזכות גם בתחרות העולמית. התחרות הארצית הייתה בשביל החוויה ועכשיו אני מרגישה שזה יותר תחרותי. אני מאוד רוצה לזכות, אבל זה יהיה קשה כי מדובר בתחרות של 35 נציגות ממדינות שונות".

הזכייה היא אירוע שיכול לשנות חיים?

"כרגע זה בזעיר אנפין, בקטנה, עשה לי טוב לדימוי שלי ולתחושה שלי עם עצמי. נראה מה יקרה בתחרות העולמית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר