מימונה בביתם של יהודית וציבי אלון, בכפר סבא, צילום פרטי
מימונה בביתם של יהודית וציבי אלון, בכפר סבא, צילום פרטי

המימונה הגדולה של משפחת אלון: "הזמנו 1,300 מופלטות ו-1,800 עוגיות"

בביתם שבשכונת אליעזר בכפר סבא יארחו יהודית וציבי אלון מאות אנשים לחגיגות המימונה המסורתיות. "לפחות לערב אחד צריך לעשות פסק זמן מכל ההמולה מסביב ולחגוג ביחד", אומר ציבי

פורסם בתאריך: 11.4.23 09:26

חג הפסח עוד מעט מאחורינו והערב (שלישי) נחגוג את החג השני שבסיומו יתקיימו מחר אירועי המימונה המסורתיים. האירוע המרכזי בכפר סבא מתוכנן להתקיים  בכיכר העיר ביום חמישי הקרוב (13 בחודש) בשעה 18:00 ויכלול הופעות של הזמר משה פרץ, הזמר אליאור זנדני, הופעות של הרכב מרכז המוזיקה לנוער גלריה 29, די.ג'יי, אוהל מסורתי, מוזיקה שמחה והפנינג לכל תושבות ותושבי העיר. חגיגות המימונה מתקיימות בשיתוף יו"ר הפדרציה ליהדות מרוקו, אליס גל, חברות וחברי ועדת המימונה העירונית. ייתכנו שינויים בשל מזג האוויר, מומלץ לעקוב אחר העדכונים.

מימונה, בביתם של יהודית וציבי אלון בכפר סבא צילום פרטי

מימונה, בביתם של יהודית וציבי אלון בכפר סבא צילום פרטי

מחר בערב יתקיימו ברחבי העיר עשרות אירועי מימונה פרטיים בבתי התושבים, כאשר אחד הגדולים ביותר יתקיים בביתם של ציבי ויהודית אלון ברחוב איתמר בן אבי בשכונת אליעזר.

ציבי ויהודית, הורים לשלושה ילדים בוגרים, חוגגים את המימונה אצלם כבר עשור, כפי שמספר ציבי: "אני למעשה ממשיך את דרכם של הוריי, הרב דוד אלון ז"ל שנפטר לפני 3 שנים ואמי ליליאן שהיא רבנית ותיבדל לחיים ארוכים. לפני עשר שנים כבר היה להם קשה להכין את האירוע ולקחתנו את זה עלינו".

 

ציבי מספר על ההכנות לאירוע המרגש: "מדובר באחת המימונות הגדולות בכפר סבא, אם לא הגדולה ביותר. אירוע שאנחנו עובדים עליו חודש לפני. בעבר אמא שלי הייתה מכינה מאכלים רבים אבל היום אנחנו קונים הכל. הזמנו 1,300 מופלטות, 1,800 עוגיות ועוד מאכלים רבים וטעימים. מעבר לכך, כמובן יהיה כל הלבוש המסורתי. ההערכה שלי היא שיגיעו בין 300 ל-400 תושבים כולל ראש העירייה, חברי מועצה ותושבים רבים. בשל הצפי לגשם הזמנתי דרך חברה ברזנט וסוככים ואנחנו מתארגנים בהתאם. יהיה תקליטן שיעשה שמח לכל האורחים".

מימונה בביתם של יהודית וציבי אלון בכפר סבא צילום פרטי

מימונה בביתם של יהודית וציבי אלון בכפר סבא צילום פרטי

ואי אפשר לברוח מהתייחסות למימונה בתקופה כה רגישה במדינה. ציבי אומר: "זהו חג שיש בו שמחה ואחדות שכל כך חשובה לעם שלנו במיוחד בתקופה הזאת, לפחות לערב אחד צריך לעשות פסק זמן מכל ההמולה מסביב ולחגוג ביחד. היום זה כבר לא חג רק של מרוקאים וכל מי שחוגג אותו זוכה לברכה וזוגיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר