פסטיבל אפוס בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
פסטיבל אפוס בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

פסטיבל אפוס ה-10 מתקרב: אלו הסרטים שיוצגו בו

הפסטיבל הבין לאומי לסרטי אמנות ותרבות, יתקיים בכפר סבא זו השנה ה-10, באודיטוריום בית ספיר שבעיר. הסרטים שיוצגו בפסטיבל, תיעודיים ועלילתיים, יעסקו ביוצרים ובתחומי אמנות מגוונים

פורסם בתאריך: 4.6.23 08:44

פסטיבל אפוס, הפסטיבל הבין לאומי לסרטי אמנות ותרבות, יתקיים בכפר סבא זו השנה ה-10, בין התאריכים 11-17 ביוני, באודיטוריום בית ספיר שבעיר. הסרטים שיוצגו בפסטיבל, תיעודיים ועלילתיים, יעסקו ביוצרים ובתחומי אמנות מגוונים: שירה וספרות, מחול ובלט, אומנות מודרנית ועוד.

במסגרת הפסטיבל, המתקיים בישראל זו השנה ה-14, יוצגו סרטים מגרמניה, צרפת סין, ארצות הברית וישראל, ביניהם הסרט הישראלי "החלום של אמא" – המביא את סיפורו של דניאל אורן, מנצח מבוקש שאביו מוסלמי ואמו יהודייה וחי את הקונפליקט הערבי-יהודי לאורך חייו. דניאל אורן היה רק בן 13 כאשר הוזמן על ידי ליאונרד ברנשטיין לשיר כסולן ביצירתו "מזמורי צ'יצ'יסטר".

 

עוד יוצגו בפסטיבל הסרט "המוזות של פיקאסו", סיפורה של חלוצת האמנות המודרנית גבריאל מונטר, סיפורן המרגש של נשים באזור כפרי מבודד בדרום סין, סיפור הקונצ'רטו האחרון של הפסנתרן ארתור רובינשטיין, סיפורו של הכוריאוגרף האמריקאי ג'ורג' בלנשיין ועוד.

פסטיבל אפוס לסרטי תרבות ואמנות נוסד ב-2009 על ידי מיקי לרון וגידי אביבי, ושם לו למטרה להיות מוקדש כולו למפגשים בין האמנויות השונות לבין אמנות הקולנוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר