חנוכה אילוסטרציה, Tomert@depositphotos.com
חנוכה אילוסטרציה, [email protected]

חנוכיית ענק, הפנינג לכל המשפחה, מופע נוסטלגי: אלו אירועי חנוכה בכפר סבא

בין האירועים שיתקיימו במהלך החג בעיר: שעות סיפור בספרייה העירונית, מסיבת חנוכה למשפחות מיוחדות, סדנאות יצירה, ועוד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 6.12.23 13:17

חוגגים את חג החנוכה בצל המלחמה: נס גדול לא היה פה, אבל מחר בערב (חמישי) נציין הדלקת נר ראשון של חנוכה. עיריית כפר סבא תציין את חג חנוכה במגוון פעילויות שיתקיימו ברחבי העיר. תושבי הדרום והצפון שמתארחים בעיר, מוזמנים גם הם לבוא ולהשתתף יחד עם תושבי כפר סבא בפעילויות החג, שיתקיימו בהתאם להנחיות הבטיחות של פיקוד העורף.

האירוע המרכזי של החג יתקיים ביום שני 11/12, החל מהשעה 16:30, במדרחוב ירושלים. במסגרת האירוע, תתקיים הדלקת נר חנוכה בחנוכיית ענק מוארת שתוצב במקום החל מתחילת החג. כמו כן, במקום יוצב מיצב ייחודי לציון ולקריאה להשבת כל החטופים והשבויים למשפחותיהם.

במהלך כל ימי החג יתקיימו אירועים ופעילויות רבים ברחבי העיר כולה, לכל הגילים, חלקם ברישום מוקדם. בין היתר, יתקיימו בעיר אירועי הפנינג ופעילויות חנוכה לכל המשפחה שיתקיימו לאורך השבוע במרכזים הקהילתיים בכל העיר, שעות סיפור בספרייה העירונית, מסיבת חנוכה למשפחות מיוחדות שתתקיים בנר ראשון של חנוכה, ביום חמישי 7/12, במרכז הקהילתי בית לזרוס, סדנאות יצירה במרכז ארט קיימא, הפעלות מוזיקליות לגיל הרך, פעילות הכנת עששיות צבעוניות בספרייה, מופע חנוכה מיוחד בבית הגאה, פעילויות חנוכה במוזיאון כפר סבא, הדלקת נרות חגיגית לבנות ובני זוג של מגויסים בבית המתנדב, מופע נוסטלגי מרגש לוותיקות וותיקי העיר, פעילויות חנוכה לבנות ובני נוער ועוד. פירוט על כל האירועים והפעילויות ניתן למצוא באתר העירייה.

ראש העירייה רפי סער: "אנחנו חוגגים את חג החנוכה השנה בסימן החטופים, ומזכירים לכולם שהאור שלהם עדיין דולק וצריך לעשות ככל הניתן בשביל חזרתם במהרה של כל החטופים הביתה אל משפחותיהם. ב-7 באוקטובר אפף את כולנו חושך גדול וכאב ועצב, שממשיכים ללוות אותנו. עלינו לזכור שהאור שלנו חזק מהחושך שלהם. כל אחד מאיתנו הוא אור קטן וכולנו אור איתן. יחד נפיץ שוב את התקווה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר