סניף של רשת ספאר, צילום sgorin-depositphotos.com
סניף של רשת ספאר, צילום sgorin-depositphotos.com

אחרי הרשת הצרפתית, גם ההולנדית: סניף גדול של רשת מרכולים נפתח בכפר סבא

הסניף של רשת ספאר משתרע על שטח של 2,500 מ"ר וכולל בין היתר בית קפה, משתלה, "מערת בירה" עם מבשלות מקומיות ועוד

פורסם בתאריך: 24.3.24 20:42

הולנד וצרפת בוחרות בכפר סבא: רשת מרכולים חדשה בוחרת לקבוע את משכנה הראשון בישראל בכפר סבא, ספאר ההולנדית, שמצטפרת לרשת מרכולים צרפתית ולחברות מובילות במשק שבחרו כבר בכפר סבא.

ראש העירייה, רפי סער, מנכ"ל רשת SPAR עמית זאב, ובכירים מעולם הקמעונות והמגזר העסקי, השיקו באחרונה סניף הרשת ההולנדית בכפר סבא והראשון בישראל. הסניף הכפר-סבאי של הרשת, הפועלת ב-48 מדינות בעולם, משתרע על שטח של 2,500 מ"ר ברחוב אלי הורוביץ בכפר סבא, וכולל בין היתר בית קפה, משתלה, "מערת בירה" עם מבשלות מקומיות ועוד. מדובר בסניף רשת מרכולים שלישית שנפתחת בעיר בשנתיים האחרונות, כאשר לפניה נפתחו גם סניף של רשת "קרפור" הצרפתית וסניף גדול של רשת "אושר עד" – אשר מצטרפים למגוון רשתות מזון הפועלות בעיר ומתחרות על ליבן של התושבים.

השקת סניף ספאר בכפר סבא, מימין רפי סער, עמית זאב מנכ"ל ספאר, ודני הרושצילום דוברות העירייה

השקת סניף ספאר בכפר סבא, מימין רפי סער, עמית זאב מנכ"ל ספאר, ודני הרוש צילום דוברות העירייה

הבחירה של הרשתות מהולנד וצרפת בכפר סבא אינה מקרית, הן בשל מיקומה הגיאוגרפי סמוך לצירי תנועה ותחבורה ארציים והן בשל העובדה כי בהתאם למדיניות ראש העירייה, רפי סער, מעודדת העירייה את כניסתן של חברות ורשתות חדשות לעיר. בין היתר קבעו את מושבן בכפר סבא חברות כגון מטריקס, הנחשבת לחברה הטכנולוגיה הגדולה בישראל, חברת ההייטק הגלובלית parallel wireless, חברת סודה-סטרים, נקסט אינשורנס, פינסטרה ישראל, סגמנט ועוד.

 

סער אמר: "בחירת הרשת בעיר כפר סבא לפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל הוא המשך ישיר לחברות מובילות במשק שבוחרות לקבוע את משכנן בעירנו כפר סבא, בירת השרון, המהווה מוקד משיכה לעסקים. הרשת שמה לה למטרה לטעת מיליון עצים חדשים בארץ תוך עידוד ערכי המיחזור – ערכים אותם מקדמת ומובילה כפר סבא כעיר בת קיימא, ומעסיקה עובדים רבים בעלי צרכים מיוחדים כחלק ממדיניות חברתית – התואמת את ערכי השוויון הכפר-סבאיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר