דודו-טסה-ויקישיתוף,ALPR,-CC-by-SA-4
דודו-טסה-ויקישיתוף,ALPR,-CC-by-SA-4

הנה זה בא: דודו טסה מגיע לאזור עם מופע מלהיב

טסה יופיע בתחילת מאי במופע צהרים ביום שישי ב-D ONE, שנפתח בהשקעה גדולה במתחם המועצה האזורית דרום השרון

פורסם בתאריך: 23.4.24 10:10

הנה זה בא, אחרי סדרת מופעים מוצלחת יארחו ב- D ONE בקרוב את הזמר דודו טסה – שנחשב לאחד מהאומנים המקוריים, היצירתיים והעסוקים במוסיקה הישראלית. טסה יבצע בין היתר את השירים 'על מה את חולמת, גורל, שדים שדים ושמש וענן. מאז אלבום האולפן האחרון "איגרת אל הילדים" שיצא בשנת 2018, הספיק טסה לא מעט. הוא הופיע עם הכוויתים באירופה, בפסטיבלים נחשבים כולל הפסטיבל החשוב ביותר למוזיקת עולם WOMED, וכן שיתף פעולה ביצירת שירים לאמנים רבים כמו יהודית רביץ, אלון אולארצ'יק, נינט טייב, רביד פלוטניק, עמיר חדד, יובל דיין ועוד רבים וטובים בארץ ובעולם.

מדובר במופע צהרים. טסה יופיע ב-3.5.2024, יום שישי, ב-14:00. להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים- https://d-one.smarticket.co.il/ , *8382

ביולי 2022 נפתח באזור D-ONE שבאחרונה מעלה כאמור הילוך בכל מה שנוגע להופעות של בכירי האמנים בארץ. המקום נמצא במתחם מועצת דרום השרון, מנוהל על ידי החברה הכלכלית לפיתוח דרום השרון ומציע רפרטואר עשיר של מופעים מוסיקליים של מיטב האומנים בארץ, באמצע השבוע ובשישי בצהריים. במקום יש מופעי עמידה, ישיבה סביב שולחנות או ישיבה מול הבמה.

D-ONE, צילום Gleb Smirnov-Productions

D-ONE, צילום Gleb Smirnov-Productions

כך, בחודש אפריל, הופיעו במקום בין היתר להקת הדג נחש, ירמי קפלן עושה אלטון ג'ון, אליעד נחום ועוד. "מהרגע שהמקום נפתח, התגובות לא מפסיקות להגיע וזה מחמם את הלב", משתף אותנו מנהל D ONE, יגאל קמה. "תושבי המועצה האזורית דרום השרון ותושבים שמתגוררים בסמיכות, שואלים איך לא חשבו על זה קודם ומבחינתם זה אחד הדברים הטובים שהוקמו במועצה. מה שמבדיל אותנו מהיכלים אחרים, זה בעיקר המיקום המטורף. ההיכל נמצא באמצע השרון, כמה דקות נסיעה מכל אחד מהישובים הסמוכים ואין צורך להיכנס לתל אביב, לפקקים ולבעיות החניה".

D-ONE הממוקם בצמוד להיכל התרבות במתחם המועצה האזורית דרום השרון ולא רחוק מקניון שרונים, הוא נפתח כאמור ביולי 2022 בהשקעה של מיליוני שקלים, בעיצוב של ברדלבי אדריכלים. המרכז, שתוכנן בקפידה, מעניק חוויה אולטימטיבית לכל סוגי האירועים. הוא מתפרס על פני כ- 2,000 מ"ר, כשהאולם המרכזי הוא בגודל של כ-1000 מ"ר עם חלל מלבני רחב ידיים, ללא עמודים ועם רחבה מרכזית וטריבונות. האולם מותאם להכיל 550 איש בישיבה סביב שולחנות, עד 770 בישיבת תיאטרון ועד 1,030 איש בעמידה. האולם מצויד במערכת סאונד איכותית של L-Acoustics שנחשבת למובילה בעולם, מערכות מולטימדיה ותאורה ממוחשבות, לצד שלושה מסכי לד.

להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים- https://d-one.smarticket.co.il/ , *8382
פייסבוק- https://www.facebook.com/Donedromsharon

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר