הופעה בגן הארכיאולוגי בכפר סבא בשנה שעברה, צילום איתי אולייניק, דוברות העירייה
הופעה בגן הארכיאולוגי בכפר סבא בשנה שעברה, צילום איתי אולייניק, דוברות העירייה

לייב בגן: עונת ההופעות בגן הארכיאולוגי יצאה לדרך

"בחרנו בהופעות שידברו לכל הגילים, במטרה שכמה שיותר יכירו את הגן הארכיאולוגי המיוחד שלנו", אומר אסף לב, מנהל השיווק של מוזיאון כפר סבא

פורסם בתאריך: 27.5.24 10:16

עונת ההופעות בגן הארכיאולוגי של כפר סבא יצאה לדרך עם מופע של יזהר אשדות. בהמשך יתקיימו ערב יווני, ערב רגאיי ועוד: עיריית כפר סבא,  באמצעות מוזיאון כפר סבא ובשיתוף החברה העירונית לתרבות הפנאי כפר סבא פתחו עונה חדשה של הופעות מיוחדות בגן הארכיאולוגי. אחרי הופעות של חמי רודנר, דנה ברגר ולאה שבת שהתארחו והופיעו בעיר בסדרת המופעים בשנה החולפת, העונה החדשה נפתחה ביום  חמישי האחרון, 23/5, עם יזהר אשדות, מהבולטים במוזיקאי ישראל כבר למעלה מ-40 שנה.

"עונת ההופעות השנה מגוונת, הן מבחינת אומנים והן מבחינת סגנונות מוזיקליים. בחרנו בהופעות שידברו לכל הגילים, במטרה שכמה שיותר יכירו את הגן הארכיאולוגי המיוחד שלנו", אומר אסף לב, מנהל השיווק של מוזיאון כפר סבא. "התחלנו ברוקנרול של יזהר אשדות, נמשיך לערב מוזיקה יוונית מסורתית ולערב רגאיי אינדי מקורי ומגניב. את העונה נסגור עם אגדות הרוק: דודי לוי ודן תורן במופע משותף ועם ערן צור במופע יחיד. כמובן שבכל ערב יוכלו התושבות והתושבים ליהנות גם מהדרכת צוות המוזיאון במקום".

הגן הארכיאולוגי מציג פרקים מחיי היום-יום בכפר סבא הקדומה. הממצאים העיקריים שנחשפו בחפירות בחלק זה של שולי התל הינם שרידי הפעילות בתחומי החקלאות והמלאכה של אנשי היישוב הקדום.  בחפירה ארכיאולוגית שנערכה בתל, נחשפו שש שכבות יישוב, מימי בית שני (התקופה הרומית, לפני כאלפיים שנה) ועד תקופת המנדט הבריטי (הכפר הערבי כפר סבא).

הממצאים שהתגלו בחפירה מוצגים במוזיאון שבקריית ספיר, בשעה שהפריטים הגדולים והמתקנים נותרו באתרם. חלקם כוסו בעפר לאחר החשיפה, כדי למנוע פגיעה על ידי האדם והטבע. בגן הארכיאולוגי ניתן למצוא את באר האנטיליה משוחזרת ביד אומן, בית בד, מפרכה וגת יין.

תאריכי ההופעות:

20/6 – ערב רמבטיקו יווני מסורתי עם להקת באבסה

27/6 – ערב רגאיי מרים עם להקת ספוטניק היי-פיי ומופע פותח של וייבז כרמל

5/9 – דודי לוי ודן תורן במופע משותף

26/9 – ערן צור במופע יחיד

כרטיסים ניתן לרכוש באתר המוזיאון: kfar-saba-museum.org או בטלפון 09-7640868

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר