KFC צילום יחצ
KFC צילום יחצ

רשת KFC מגיעה לכפר סבא: תפתח סניף חדש בעיר

הסניף ה-16 בישראל של רשת העוף המפורסמת ייפתח בכפר סבא במהלך החודשים הקרובים. מנכ"ל KFC: "אנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז"

פורסם בתאריך: 3.10.22 13:17

KFC, רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה להתרחב ותפתח סניף נוסף באזור המרכז – במתחם G כפר סבא. סניף כפר סבא יהיה הסניף ה-16 של הרשת וייפתח במהלך החודשים הקרובים.

KFC ב-G כפר סבא צפוי לשרת קהל גדול של לקוחות מהאזור ולענות על הביקוש העצום לעוף האהוב. התפריט במסעדת כפר סבא ובכל סניפי הרשת בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל, אמר: "KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC".

 

חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.), רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס, אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ good לפני מעל ל-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום עדיין עובדת הרשת ם לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח

    רשת בינלאומית מצויינת! האוכל מצוין למי שאוהב עוף וזה יותר טוב מהמבורגר הפחות בריא.
    אבל בארץ אין לי מושג איך המחירים לעומת באירופה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר