הקוסמים
הקוסמים

עושים אירוע באזור השרון? הכירו את הקוסמים המומלצים

חוגגים יום הולדת, בר/בת מצווה או סתם רוצים לעשות אירוע לעובדים, הכירו את הקוסמים המובילים באזור השרון שבלעדיהם שום מסיבה לא תראה אותו דבר. הם מספרים איך הגיעו לתחום, אהבה שלהם לבמה ולילדים ובמה הם שונים מאחרים

פורסם בתאריך: 29.3.18 09:50

 במבינו הקוסם- כזו הופעה עוד לא ראיתם

הקוסם אייל במבינו במופע לילדים

הקוסם אייל במבינו במופע לילדים

מגיל צעיר, שכל הילדים ירדו לגינה או נפגשו בתנועות הנוער ולא בדיוק ידעו מה יעשו שיהיו גדולים, אייל במבינו, ידע שהוא יהיה קוסם, הוא היה הולך לראות קוסמים, היה מנסה בבית קסמים ובעיקר למד מהטובים ביותר צ'יקו ודיקו. היום כמעט 20 שנה אחרי, הוא נחשב לאחד הקוסמים המובילים בארץ ונחשב לאחד הקוסמים המפורסמים והידועים "בתור ילד לא הייתי הכי מקובל ומצאתי לעצמי תחום שאני אוהב וטוב בו, לאט לאט התחלתי לעשות קסמים לילדים מסביבי, פתאום נהיו לי אוהדים, הרגשתי שכולם רוצים להיות חברים שלי ויותר מכל, הבנתי שאני טוב במה שאני עושה" הוא מספר איך הכול התחיל.
היום במבינו הקוסם נמצא בשורה הראשונה של הקוסמים, הוא זכה לפני כעשור 'בקוסם הילדים הטוב ביותר של אגודת הקוסמים' ולא נח לרגע. הוא הוציא די.וי.די לילדים, במשך שלוש שנים היתה לו פינה בערוץ הילדים, בה אירח את מיטב האומנים ויש לו הופעות רבות וסרטוני לימוד בhot וביס, הוא היה כוכב בהצגה "התאומים" עם צחי נוי ואחד הקוסמים היחידים בארץ שמכרו אותו במכרז של המדינה. בנוסף, קופסאות הקסמים שלו נמכרו בכל הארץ שהדמות שלו מככבת וכל הילדים ביקשו זאת כמתנה ליום הולדת "אני מאוד אוהב להיות קוסם ואני טוב במה שאני עושה " הוא מספר "כל אירוע שאני מגיע אליו ממלא אותי אושר ושמחה, לראות את ילד החגיגה מאושר, זה עושה לי את היום".
המופע של במבינו הוא מופע אחר, הוא בא לשמח את הילדים וההורים כאחד והתגובות לא מאחרות להגיע 'תותח על', 'הופעה מדהימה לילדים ולהורים', 'שווה כל שקל', 'נותן הופעה מרתקת ומושקעת', אלו רק חלק מהמלצות שאפשר לקרוא על במבינו שמכניסים את השם שלו בפייסבוק "המופע שלי הוא מאוד מצחיק, אני עושה את זה באופן בידורי והופך את ילד או ילדת היום הולדת לכוכבי המופע". המופע מתאים לילדים מגיל ארבע ומעלה ובמבינו מופיע בימי הולדת, מסיבות בר/בת מצווה, אירועי חברות, ימי כיף ועוד. בנוסף, מלמד בבוקר במבינו בבתי ספר ילדים 'קסמים בחשבון' ומשחקי חשיבה "זו תוכנית שפיתחתי לבד, אשר מפעילה את החשיבה של הילדים. ודרך הקסמים ובצורה לא שגרתית הילדים נחשפים למספרים וחשבון" הוא אומר ומוסיף שהשפנים שלו הם הילדים שלו, שעליהם הוא מנסה גם את המשחקים וגם את הקסמים "המופע שלי הוא לא מופע רגיל, יש בו הרבה הפתעות, מבחר קסמים וטריקים, ואני מתאים את ההופעות שלי לסוג הקהל ולגיל הצופים". היום בנוסף לקסמים הוא היועץ ההפקתי של אורי גלר וננסי ברנדס.
קישור לאתר 

בדף הפייסבוק- במבינו הקוסם

טלפון- 0529503399

 

עמית מיטרני מגיק מן קוסם ואמן חושים

עמית-מיטרני

עמית-מיטרני

כבר מגיל חמש, לאחר שאביו הציג לו "טריק" קטן עם טבעת, ידע עמית שזה הייעוד שלו בחיים, להפוך לקוסם. בגיל שמונה, הציג קסמים לצד ליצנית שהכיר, בגיל 10, הוא כבר הופיע בימי הולדת של ילדיי הלקוחות של אימו (ספרית במקצוע) ובגיל 13 התחיל להופיע באופן מקצועי על בימות. את הכישרון שלו ראו גם בצבא שהפכו אותו לקוסם צבאי, במיוחד לאחר שהבינו שבמבצע 'חומת מגן' הוא התנדב להופיע בשטחים מול גדוד יחס"ר של חטיבת הצנחנים.
היום נחשב מיטרני לאחד הקוסמים המובילים בארץ והמחמאות לא מאחרות להגיע 'הוא אחד האנשים החזקים בתעשייה" כותב לקוח מרוצה ואחר מוסיף "אמן חושים מדהים, הטריף את כולנו והשאיר אותנו עם פה פעור ובנוסף להיות אמן חושים ברמות על, הוא גם אדם מקסים, לבבי ובעל חוש הומר, שיוצר כימייה עם הקהל".
מבחינת עמית, קסמים זה היעוד שלו בחיים והוא מבצע הופעות לילדים, מבוגרים, משפחות, חברות וועדי עובדים ועוד ובכל מופע הוא מתאים את התוכן בהתאם לקהל.
בהופעות לילדים ניתן לראות את עמית מיטרני מבצע קסמים ייחודים שנבנו במיוחד עבור המופע שלו "במופעי הילדים, אני מעצים את ילד יום ההולדת במיוחד ואת כלל המשתתפים בחגיגה". אצל המבוגרים, מזיז עמית חפצים בכוח המחשבה, מכופף מתכות, טלפטיה, קורא את המחשבות של הקהל ונותן להם להתנסות בקריאת מחשבות אחד של השני וגם את שלו, במופע המנטלי והבימתי (אילוזיות) הוא מצליח להדהים את הקהל במופע מרהיב ונוצץ "כמעט כל הילדים רצו להיות קוסמים בילדותם ולכולם יש בבית את קופסת הקסמים, יש את הילדים שרצו ויש את הילדים שהפכו את החלום למציאות" הוא אומר "אצלי להיות קוסם היא דרך חיים, לא היו לי שאיפות להיות טייס, שוטר או רופא, אני ידעתי כבר שאני קוסם וידעתי שאם זה אני התקדם וכך זה היה".
אפשר להבין את החיבור של עמית לקסמים, גם בדרך שהציע לאשתו נישואים, הוא סיפר לה שהוא מצלם פיילוט לערוץ שתיים ובמשך ארבע שעות, אחרי אין סוף קסמים וטריקים הוא שלף את הטבעת ובחתונה הוא דאג שהיא תרחף באוויר "יש כיום לא מעט קוסמים בשוק, יש כאלה שמשנים את ההגדרה וגורמים לזילות של המקצוע ויש אותי ואת החברים שלי שעושים דברים יפים ומיוחדים, אני מביא למופע את הנשמה וחי למען הקסמים" הוא מספר "אני חי את הקהל, את ההתרגשות ומחיאות הכפיים והמטרה שלי בחיים זה להגיע למצב שהצלחתי כלכלית והמשפחה מסודרת ואוכל להופיע בחינם ולהמשיך ולהתנדב כמו שאני עושה היום כמה שיותר" מבחינת עמית, החלום שלו שהילדים שלו יהיו קוסמים כמו אבא "הייתי שמח להופיע עם שניהם, אבל בסופו של דבר הם אלו שיבחרו בדרך שלהם".
אתר- http://www.amitgic.co.il/
פייסבוק- עמית מיטרני מגיק מן קוסם ו אמן חושים

טלפון- 052-3416151

 

עומר לביא – קוסם שהילדים שלכם יעופו עליו

עומר-לביא

עומר-לביא

 

עומר לביא, אומן ילדים שבטוח הילדים שלכם מכירים מהופעות טלוויזיוניות מדהימות – בפינה בחדר של חני, ערוץ הילדים, ערוץ הופ לקטנטנים וכן בקניונים עם מגוון קסמים מדליקים. המופע שלו הוא שילוב מנצח בין קסמים וסטנד אפ והכול יכול לקרות בו אש, ריחופים, העלמות והרבה כיף, הוא מביא לבמה משהו אחר, חדש, מרענן והכי חשוב מצחיק.
המופע מספר את סיפורו עֹמר לביא שחולם להיות קוסם וככה באמת הכל התחיל הוא מספר "ליום הולדת 10 קבלתי מזוודת קסמים ומאותו רגע התאהבתי במקצוע ובעולם הקסמים, בהמשך אבא שלי רשם אותי לבית הספר לקוסמים של דיקו ממרכז הקסמים ומשם למדתי וחקרתי את התחום מכל הכיוונים, קוסמות הוא מקצוע מרתק ויש לו כל כך הרבה צבעים וגוונים שלא תמיד אנשים יודעים איך לאכול אותו ומבחינתי, כל מה שאני עושה זה למטרות בידור והנאה, כי הייעוד שלי בחיים, זה לשמח אנשים".
היכולת של לביא לעמוד על הבמה במשך שעתיים ולרתק את הקהל עם המון קסם אישי והרבה צחוק, זו הגדולה שלו "אנחנו חיים במדינה שהיא גם ככה לחוצה ואני שמח שאני מצליח לכמה שעות להשאיר את שגרת היום יום של הקהל בצד בעזרת מופע מצחיק ומשעשע" הוא אומר "המופע שלי הוא סטנאדפ של קסמים ולצד זה אני עושה גם דברים גדולים, אש, ילדים באוויר, אילוזיות ועוד" אפשר לראות זאת בתגובה של הצופים "אתמול הייתי במופע לפורים עם הילדים… חייבת להגיד שפשוט.. עפתי על עומר לביא… ותאמינו לי שראיתי מלא הופעות." הוא מספר "הקהל מזהה מתי זה טוב ומתי לא ולשמחתי מגיל צעיר התגובות היו טובות וזה נתן בי את האימון, שיש לך את זה, לא משנה בן כמה אתה ישר רואים את הייחודיות שלך הייחודיות שלו זה הערך הנוסף שהוא מביא למופע "אני מספר סיפור, לא עושה קסם ועוד קסם ובתוך המופע אני מעביר מסרים, אני מדבר על כך שאפשר להגשים חלומות גם אם נכשלים, פעם אחר פעם, כי לבסוף מצליחים, שצריך להילחם ולהאמין" .
המעריצים הצמודים של לביא הם התאומים שלו בני השלוש "הם מתים על קסמים, שהם מגיעים להופעה שלי, הם הופכים להיות חלק ממנו, מבחינתם אני סוג של גיבור על" הוא אומר בחיוך אפילו הם האחראים לדמות החדשה שהוא עובד עליה "פוקאצ'ה" הוא מספר "השם לדמות הגיח לעולם בטעות, ישבתי במסעדה והזמנתי פוקאצ'ה וכשהיא הגיע לשולחן אמרתי בקול איזה כייף הגיע הפוקאצ'ה וגיליתי שהתאומים פשוט לא הפסיקו לצחוק". מתברר שהשילוב של קסמים וצחוק רק לא עובד אצל ילדים אלא גם על מבוגרים במופע שמותאם במיוחד להם, כי מי אמר שאי אפשר לחגוג יום הולדת 40 עם קסמים והמון צחוק? בנוסף חשוב לעומר להדגיש שאצלו במופע אין חיות ובעלי חיים "מאוד חשוב לי לקדם את הנושא של ההתעללות בבעלי חיים, אפשר להצליח מאוד גם בלעדיהם".
למגוון טיפים לארגון יום הולדת ועוד מגוון סרטונים מגניבים היכנסו לדף הפייסבוק של עומר לביא.
יצירת קשר- 0524464441
בפייסבוק- עומר לביא- omerlavi

יוטיוב

קישור לאתר

 

 

גיא ברכה – "הרבה מעבר לקסם"

הכל התחיל בגיל 10, כשגיא קיבל ערכת קסמים במתנה מהדוד מאמריקה. זה היה בשנות ה-80 ובאותה תקופה קופסת קסמים, הייתה כמו אייפון 12 היום (שעדיין לא קיים בכלל), וההתרגשות הייתה מטורפת. כל ילדי השכונה הסתובבו סביבה וגיא היה הדבר הכי חדשני ומגניב בשכונה. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון" הוא נזכר, "הייתי מארגן מפגשים לכל ילדי השכונה ומופיע בפניהם במופע קסמים מאולתר של קסמים וטריקים פשוטים מתוך הקופסא הזו. מהר מאוד סחפתי איתי חבר ילדות קרוב לעולם הזה, וביחד נרשמנו לקורס הקסמים המקצועי הראשון שלי בגיל 11 ברחוב אלנבי בת"א. שם למעשה קיבלתי את היסודות והשורשים הכי עמוקים שלי למקצוע הזה. הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית."
וכך בגיל 11 התחיל גיא להופיע עם חבר הילדות בגני הילדים ברמת גן בכל חופש גדול. בהתחלה הם הופיעו תמורת חצי אבטיח "כתשלום" מהגננת ואחר כך דרשו כבר שקל בעבור המופע, ולאט לאט עלו עד לחמישה שקלים. בגיל 14, עברה המשפחה לרעננה וגיא המשיך להופיע לבד. מגיל 15 הופיע בימי הולדת לאורך כל השנה ובכל חופש גדול היה חורש את גני הילדים של רעננה וכפר סבא. "הדבר אפשר לי לברוח מחיי היום יום האפורים ומהקשיים החברתיים אותם חוויתי בבית הספר. שכן לא הייתי מהילדים המקובלים בלשון המעטה, ואף ההיפך מזה. ודווקא הקסמים נסכו בי את הביטחון העצמי וחיזקו בי את הסמכותיות והדימוי העצמי שמלווים אותי עד היום." הוא משתף.
את שירותו הצבאי העביר גיא בחיל התותחנים בלי הרבה קסמים. לאחר השירות הצבאי נרשם ללימודי תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה באוניברסיטת תל אביב, סיים את התואר בהצטיינות, ובסופם הוצע לו להיות עוזר פרלמנטארי בכנסת. גיא ויתר על ההצעה המפתה וטס לטיול הגדול בארצות הברית. בשהותו בלאס ווגאס הוא צפה בכל הקוסמים הגדולים בעולם מופיעים שם, קיבל המון השראה ואף למד מהם. גיא חזר לארץ עם המון אנרגיות, המשיך להופיע בכל הכוח ובנה ושדרג את מופע הילדים שלו לימי הולדת ואף בנה מופע מיוחד לבר מצווה ובת מצווה המושתת רובו ככולו על טהרת הטלפתיה והמנטליזם.
בשנת 2004 הצטרף גיא לאגודת הקוסמים כחבר מן המניין ושנה לאחר מכן אף זכה בפרס "הקוסם המקורי של ישראל. בשנת 2007 הופיע על ספינת התענוגות המג'יק וואן למשך חצי שנה ובשנת 2008 הגיש פינה ללימוד קסמים בערוץ הילדים והעלה את הצגת היחיד שלו 'הגשמתי חלום'. היום משלב גיא בין ארגון והפקות של ימי הולדת לילדים ועד למופעי במה גדולים מול 500 ילדים ויותר בכל רחבי הארץ. בין לבין מוצא גיא זמן להופיע בהתנדבות מול ילדים חולי סרטן וקשישים ניצולי שואה. "אלה שתי הקבוצות שהכי קרובות לליבי" הוא מספר, ומוסיף שלמרות השנים שחלפו לא נמאס לו להופיע, וזאת משום שהוא מונע מתוך אהבה טהורה למקצוע: "כשילדים חדשים רואים אותי ומתרגשים מהמופע, אני מתרגש יחד איתם, כאילו זו ההופעה הראשונה שלי. וזה סוד הקסם. להתרגש ולאהוב את מה שאתה עושה. כי את זה לא ניתן לזייף. הילדים יודעים לזהות מה זיוף ומה אמת".
גיא מסביר שמה שמייחד אותו משאר הקוסמים בארץ זה המכלול של כל הדברים ביחד.
הוא גם קוסם שהוא שחקן שלמד משחק ב'בית צבי', הוא גם שם דגש על תכנים מקוריים וחדשים שהילדים לא רואים אצל קוסמים אחרים, הוא גם מדבר לילדים בעברית תקנית ובגובה העיניים, וכל זה לצד שנות הניסיון הרבות אותם צבר לאורך השנים. "אני דואג לשים את הפוקוס של המופע על ילד יום ההולדת ולהוציא אותו הכוכב של האירוע. רק אצלי הילד עף באוויר ממש כמו סופרמן! כמו כן אני שוזר המון קטעי מוסיקה ושירים במהלך המופע, לצד קטעי הומור מצחיקים בהם הילדים מתגלגלים מצחוק, ומגיע כמובן גם עם תפאורה צבעונית וססגונית."
בסיום שיחתנו מתגאה גיא שזכה אך לא מכבר בפרס אמ"י (איגוד אמני ישראל) לאמן המבצע לשנת 2017.

 

פייסבוק- גיא ברכה – הרבה מעבר לקסם
נייד 052-5458585, משרד 03-5448484
לינק לאתר

 

אופיר יצחקי- ממציא את עצמו כל פעם מחדש

אופיר-יצחקי

אופיר-יצחקי

 

כבר בגיל שלוש, כשהצליח לראשונה לשלוף את הארנבון שלו מתוך כובע, ידע אופיר שזה היעוד שלו בחיים. כיום אופיר בן 23, ונחשב לאחד הקוסמים המצחיקים והמובילים בשוק. "בתור ילד הייתי שקט ומופנם. נולדתי עם רפיון שרירים, מה שגרם לי להסגר עם עצמי ולא לשחק עם חברים. לא הייתי מקובל".
הכול השתנה כשליום הולדת חמש של אופיר הוזמן קוסם: "הקוסם הצליח להצחיק ולרתק את הילדים, והפך אותי לכוכב של הגן. אני זוכר שמשהו בתוכי זז באותו היום: פתאום נורא אהבתי את אור הזרקורים, הרגשתי מיוחד". החוויה המעצימה שעבר לא השפיעה רק עליו, "כבר למחרת בגן כולם רצו לשחק איתי, להיות ליד אופיר המגניב". בדיעבד יום ההולדת הזו הייתה ההתחלה למה שהפך לדרך חיים: בגיל 10 אופיר התחיל להופיע בימי הולדת בתשלום, "בהתחלה הופעתי בפני חברים ומשפחה, אבל השמועה פשטה ומצאתי את עצמי מופיע כמעט כל יום בשבוע". עוד לפני שירותו הצבאי אופיר הספיק להופיע באלפי הופעות בארץ ובחו"ל, לזכות בתחרויות קוסמים, להופיע בתוכניות טלוויזיה, ברדיו ובעיתונים, ואפילו שבר שיא גינס. בגיל 18 אופיר הגשים חלום נוסף, והתגייס לצבא כקוסם צבאי בחיל האוויר, שם למד ופיתח את מופע הטלפתיה והבידור שלו למבוגרים. "זה הדבר שחלמתי ונלחמתי עליו. הגעתי לאודישנים, התלהבו וישר קבלו אותי". לאורך השירות הצבאי אופיר כיכב במופעי טלפתיה וקריאת מחשבות. "הייתי מסיים מופע טלפתיה וסטנד-אפ לחיילים, מוריד את המדים ורץ להופעה ביום הולדת", אופיר נזכר. גם כיום אופיר לא נח לרגע, משתתף בכנסים בין לאומיים לפחות פעמיים בשנה, לומד וממציא את עצמו כל פעם מחדש, על מנת לתת את השואו המרשים ביותר.
איזה קסמים אתה עושה?
"הכל. יש לי מופע עם קסמים ויזואליים: אש, מטפחות צבעוניות ומקלות קסמים ענקיים – הוא מיוחד לילדים קטנים, מלא בהומור ואביזרים מצחיקים. אני גם מאוד נהנה להופיע מול ילדים בוגרים, גילאי 8-9/בר/בת מצווה"
הם לא כבר גדולים?
"בגיל הזה הם אוהבים שמתייחסים אליהם כמו מבוגרים" הוא אומר, ובהתלהבות מוסיף, "לכן בניתי להם מופע כמו שהם אוהבים! עם טלפתיה וקריאת מחשבות, קטעים באמת מטורפים- אני חותך ילד ומחבר בין חברים. ההומור מותאם והבדיחות שנונות ואינטליגנטיות. הם כל כך מתלהבים שבסוף אני גם מוסיף סדנת קסמים".
מה לגבי ההורים?
"ההורים יושבים ולא מאמינים כמה הם נהנים. אני מופיע הרבה במופעי חברה וועדי עובדים, וגם בימי הולדת אני דואג שההורים יהיו מרותקים. באמת בחוויה לכל המשפחה".
והקסם האהוב עליך?
"אם אני צריך לבחור קטע אחד, זה הריחוף באוויר. למדתי והשקעתי הרבה מאמץ בקסם הזה, זה קטע מדהים- החוגג ממש עולה וזז באוויר. כאן גם המבוגרים מתבלבלים!" הוא מחייך בסיפוק.
"אבל יש דבר אחר שבאמת מרגש אותי יותר מהכול – כשאני רואה איך ילד יום ההולדת מאושר ומוקף באהבה מכל המשפחה והחברים. אז אני נזכר בעצמי, בגיל חמש, עומד מול כולם בהתרגשות ולא מאמין שאני בעצמי גרמתי לכל ילדי הגן וההורים לחייך."
ממש סגירת מעגל.
"כן, זה הרגע ששווה את כל המאמצים. תמיד בסוף המופע ילד יום ההולדת מקבל מזוודת קסמים משלו, אני מסביר לו איך להופיע עם כל הקסמים, ככה שהחוויה לא נגמרת, והוא ממשיך להיות הכוכב – להופיע אל מול המשפחה והחברים, ולקבל את אור הזרקורים".
מה עוד?
"מעבר למופע אני דואג כמעט להכל: מביא תפאורה, הפתעות ופרסים, הגברה מקצועית, הזמנות מעוצבות, קישוט וארגז מתנות. ויכול לערוך קליפ למזכרת".
אז מה נשאר להורים?
"לקחת כוס קפה, לשבת ולהירגע, ולראות את האוצר שלהם בעננים".
אצל אופיר הכול סביב החוויה של החוגג, זה ברור. הוא מזמין אתכם להעניק לאוצר שלכם יום הולדת מעצימה שתמלא אותו בשמחה ובביטחון עצמי.

לינק לאתר
בנייד: 050-2108044
בפייסבוק: הקוסם אופיר יצחקי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר