תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי
תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי

שתי מגמות ספורט חדשות ייפתחו בתיכונים. ואיפה ילמדו פיתוח אפליקציה?

העירייה חושפת: המגמות החדשות שייפתחו בתיכונים בכפר סבא בשנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 29.5.18 12:56

אחרי שנים של דרישה ייפתחו בשנת הלימודים הקרובה, לראשונה, מגמות ספורט בתיכונים גלילי וכצנלסון. כך הודיעה היום העירייה. פרט ללימודים מעשיים בתחומי ספורט שונים, במסגרת מגמה זו ילמדו התלמידים לימודים עיוניים בנושאים כמו תזונה, פציעות ספורט, מוטיבציה, אנטומיה, פיזיולוגיה ועוד. הבגרות תתחלק הן לבגרות עיונית והן לבגרות מעשית.

בתיכון כצנלסון תפתח גם מגמה טכנולוגית חדשה להנדסת תוכנה בהתמחות פיתוח אפליקציות, שתכשיר את בוגריה לעסוק בתכנות מחשבים ובפיתוח אפליקציות. במסגרת זו, יתנסו התלמידים בפיתוח פתרונות לבעיות אלגוריתמים, בניתוח ובתכנון של מערכות תוכנה מורכבות ובתכנון מערכות המשלבות בינה מלאכותית. המגמה כוללת עשר יחידות לימוד בהנדסת תוכנה וחמש יחידות לימוד במקצוע לפי בחירה: פיסיקה, כימיה וביולוגיה.

בית ספר גלילי צילום עזרא לוי

בית ספר גלילי צילום עזרא לוי

בכצנלסון תפתח מגמה חדשה נוספת, לעיצוב המוצר, שמכשירה את התלמידים לעיסוק בתחומי העיצוב. התלמידים לומדים את העקרונות התיאורטיים של העיצוב ואת האמצעים והשיטות בתהליך העיצוב ובעבודת המעצב.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

בימים אלה מסתיימת השנה הראשונה של שתי מגמות טכנולוגיות חדשות שנפתחו בספטמבר בתיכונים בעיר, האחת מגמת הנדסת אווירונאוטיקה וחלל בגלילי והשנייה מגמה להנדסת תוכנה עם התמחות בבינה מלאכותית בתיכון רבין. מנהלת אגף החינוך בעירייה אורלי פרומן: "בכל שנה אנו מקפידים לפתוח מגמות חדשות בתיכוני העיר שמבשרות את תחומי העתיד. בשנים האחרונות הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, כשבצבא ובתעשייה יש ביקוש נרחב לצעירים מצטיינים עם ידע ורקע בתחומי המדעים. אחרי שנים של דרישה אני גאה לבשר כי השנה יפתחו גם שתי מגמות לספורט בבתי הספר". ראש העירייה צביקה צרפתי: אמר כי העירייה משקיעה "משאבים כספיים ומחשבתיים רבים על מנת להתאים את מגמות הלימוד לצורכי התלמידים בהווה וכמובן גם בעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר