גן ילדים. צילום זאב שטרן
גן ילדים. צילום אילוסטרציה זאב שטרן, לגן המצולם אין קשר לכתבה

החולדות השתלטו על גן ילדי החינוך המיוחד, ולא בפעם הראשונה

העירייה העבירה את הילדים למבנה חלופי ומבצעת בו עבודות תחזוקה ותברואה. ההורים: "הגן כל כך ישן ומוזנח, שמה שלא יעשו זה לא יעזור"

פורסם בתאריך: 30.5.18 15:25

ילדי גן ההגנה בכפר סבא (סמוך לצומת ההגנה), גן שפתי לילדים בחינוך המיוחד, לומדים מזה שבוע בגן חלופי לאחר שהגננת נתקלה בחולדות. בעירייה אומרים כי הם מצרים על אי הנוחות הזמנית ובימים אלה מתבצעות בגן "עבודות תחזוקה". אין זו הפעם הראשונה שנתקלים בגן במזיקים הללו. גם בשנה שעברה, מעידים הורים, הייתה מכת חולדות שטופלה על ידי העירייה.

"בשנה שעברה קפצו על הגננת כמה חולדות, שזו חוויה לא נעימה בכלל, ומאז היא מבועתת", אומר אחד ההורים. "אני בטוח שזו זוועה מבחינתה. היא בטראומה. לפני שבוע היא ראתה שוב חלודות במחסן הגן ומאוד נבהלה. הפעם שמו מלכודות ותפסו אותן מטיילות גם בתוך הגן. אני מניח שיטפלו בבעיה אבל בפלסטר. עובדה שגם הטיפול בשנה שעברה לא עזר. הם שמו אז רשת, אטמו כל מיני אזורים במבנה, גיננו, טיפלו תברואתית והדבירו, אבל הגן כל כך ישן ומוזנח שמה שלא יעשו בו לא יעזור. חבל שהגן לא זוכה לשיפוץ משמעותי".

"הימים מתחממים, החולדות מתרבות והנה הן צצות שוב", מתלוננת אם אחרת, "ברור שזו אינה אפיזודה חולפת. הגננת ראתה בעיניים שלה לפחות ארבע חולדות בסוף השבוע האחרון. אני חייבת לציין שאמנם לקח זמן להעביר את הילדים לגן החלופי, גן לילי ברחוב גלר, אחרי סיור של העירייה במקום בו ההורים דרשו להוציא את הילדים מהגן. אבל כדי להיות הוגנים צריך לומר שמחלקת התברואה בעירייה תפקדה מיד. אני מניחה שגם הם לא ממש יודעים מאיפה החלודות מגיעות, מהביוב או מהמחסנים של הסופר הסמוך שזה לדעתי גן עדן עבורן. כל מה שאני רוצה זה שימגרו את התופעה הזאת אחת ולתמיד כדי שלא תהיה חליליה סכנה לילדים שלנו".

תגובת העירייה: "מיד עם היוודע המקרה, פעל אגף החינוך להעברת הילדים למבנה חליפי. בימים אלה, מתבצעות בגן עבודות תחזוקה ותברואה. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר