צביקה צרפתי בוועידת החינוך. צילום עזרא לוי
צביקה צרפתי בוועידת החינוך. צילום עזרא לוי

צרפתי בוועידת החינוך: "על הפרק בניית קריית חינוך לבתי ספר ייחודיים"

ראש עיריית כפר סבא אמר בוועידת החינוך של צומת השרון שמתקיימת בשעה זו, כי נבחנת גם הקמת מרכז מעבדות מדעים בקריית התיכונים ומרכז מצוינות עירוני

פורסם בתאריך: 20.8.18 10:19

ראש עיריית כפר סבא צביקה צרפתי אמר כי העירייה בוחנת הקמת קריית חינוך לבתי ספר ייחודיים, כמו גם הקמת מרכז מעבדות מדעים בקריית התיכונים ומרכז מצוינות עירוני. את הדברים אמר בוועידת החינוך של צומת השרון שמתקיימת בשעה זו. "עומד על הפרק גם מרכז חינוך מותאם לילדים בסיכוי עם מגמות טכנולוגיות ייחודיות", אמר צרפתי.

בפתח דבריו אמר צרפתי כי "מערכת החינוך בכפר סבא היא מהטובות בארץ, וזאת בזכות ההשקעה הרבה בהון האנושי של אנשי חינוך מהמעלה הראשונה, בתכניות לימוד חדשניות, בשיפור תנאי הלמידה ועוד. השנה השקענו סכום חסר תקדים של כ-20 מיליון שקלים בשיפוץ, שדרוג ופיתוח מוסדות חינוך במהלך הקיץ.  וזוהי בהחלט בשורה לתלמידי העיר שיוכלו ללמוד השנה בבתי ספר מטופחים ומשודרגים.

צביקה צרפתי בוועידת החינוך. צילום עזרא לוי

"בשורה משמחת נוספת היא העלייה המתמדת במספר התלמידים שייכנסו השנה, כמו בשנה הקודמת למוסדות החינוך בעיר החל מגני הילדים ועד בתי הספר התיכונים. ואכן, בשנים האחרונות אנו חווים שינוי דמוגרפי מרגש, המשפיע עלינו לטובה ומביא עמו משפחות חוזרות ומשפחות חדשות לעיר. אנו שמים דגש ניכר גם על שילובם והעצמתם של ילדי החינוך המיוחד, שימשיכו להיות כתמיד בסדר היום שלנו. אנו עמלים על מציאת פתרונות הולמים ומתן מענה מיטבי לכל אחד מהילדים על פי צרכיו הייחודיים. ולראייה הורים רבים בוחרים לגור בעיר בזכות מערך החינוך המיוחד המצוין שלנו".

צרפתי אמר כי "כחלק בלתי נפרד מהשינויים וההתאמות שאנו מבצעים בשטח, אני יכול לבשר שפיילוט היול"א שהופעל על ידי החברה לתרבות ופנאי זכה להערכה טובה, הן מבחינת ההורים והן ברמה מקצועית והצלחנו להשיג את מטרותיו הראשונות, שהן צמצום משמעותי בהיעדרויות הרבות של עובדות הצהרונים ושנית, יצירת תכנית פדגוגית וחינוכית במהלך הפעילויות בשעות הצהרון. כחלק מתכנית זו התווספה תכנית העשרה מוזיקלית במהלכה נחשפו ילדי הגנים ליצירות שונות, למדו על כלי נגינה שונים ואף נהנו מקונצרט חגיגי בבית ספיר. כמו כן, נרשמה הצלחה בתכנית החדשנית והייחודית מסוגה בארץ, שהוכיחה את עצמה – 'מודל תמריצים לסייעות גני הילדים', תכנית המתגמלת את הסייעות המסורות, בעבודתם המתמידה והמאומצת ויחד עם זאת משפרת את השירות וההתנהלות השוטפת בגני הילדים בעיר. השנה, הופחת מספר הערעורים שהוגשו לגני הילדים ב- 5% בהשוואה לשנת הלימודים תשע"ח והצלחנו להיענות ל-93.1% מן הבקשות שהוגשו".

עוד אמר: "עומדים על הפרק גם בניית מרכז מעבדות מדעים בקריית התיכונים, מרכז מצוינות עירוני, קריית חינוך לבתי ספר ייחודיים ומרכז חינוך מותאם לילדים בסיכוי עם מגמות טכנולוגיות ייחודיות. במקביל, יפותחו סביבות למידה מעוצבות וחווייתיות ויפותחו תשתיות תקשורת בבתי הספר.

"לסיום אומר שאנו פועלים כל העת, כשמול עיננו עומדת טובת הילד. ההתנהלות כולה הינה בראש ובראשונה מכוונת לרווחת הילדים,
דור ההמשך שלנו, מתוך מטרה לתת מענים תואמים בהלימה למשאבים שיש ברשותנו. ואי אפשר בלי מילה טובה לצוותים החינוכיים בעיר שעושים עבודת קודש בליווי הילדים שלנו לאורך השנים החל מגילאי הגן ועד החטיבה העליונה. אני מאחל לנו שתהיה שנת לימודים טובה ומוצלחת, אני מאמין ובטוח שנצלח את השינויים יחד וגם אם יתעוררו שאלות או בעיות, תמיד יש מי שייתן מענה, וידאג לעשות כל שביכולתנו עבורכם התושבים ועבור ילדינו. ברצוני להודות למארגני האירוע- לעיתון צומת השרון מרשת שוקן, לאורלי פרומן מנהלת אגף החינוך בעירייה ולצוותה ולכל המכובדים שכיבדו אותם היום בנוכחותם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרת הכהן

    לא אמין במקרה הטוב!!!! במשך שנים הוא ובן חמו דאגו לסכל כל יוזמה של בתי ספר יחודיים כגון אנטרופוסופים, דמוקרטים, מסורתיים וכו׳…..היה להם מספיק זמן ליישם את זה בשנים שעברו. וזה עוד לפני שנפת את זה שהוא היה סגן ראש עיר במשך שניםף יד ימינו ואיש סודו של בן חמו שלא ידע דבר וחצי דבר על השחיתויות, כביכול שהיו בעירייה…….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר