המורה רעם אביב (צח בן יקר) החשוד בעבירות מין בקטין צילום באדיבות המשטרה

מלחיץ: מדריך בחטיבת רמון נעצר בחשד לעבירות מין חמורות בקטין בת"א

רעם אביב, הידוע גם בשם צח בן יקר, שימש כמדריך חוג סייבר בבית הספר בכפר סבא. מנהל החטיבה עדכן כי לא ידוע על עבירות שבוצעו בתלמידים או תלמידות בבי"ס

פורסם בתאריך: 26.11.21 19:10

רעם אביב, בן 35, מורה מתל אביב, ששימש גם כמדריך חוג סייבר בימי ג׳ בחטיבת רמון בכפר סבא מטעם חברה חיצונית, נעצר אתמול (ה') בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים. משטרת ישראל פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת תלונה במשטרה בדבר חשד לביצוע עבירות מין קשות בקטין, לרבות מעשה סדום במשך ארבע השנים האחרונות, מאז היה הקורבן בן 12 ועד היום. המורה החשוד, הידוע גם בשם צח בן יקר, תושב תל אביב, הועסק, כאמור, כמדריך בבית הספר רמון בכפר סבא מטעם חברה חיצונית.

המורה רעם אביב (צח בן יקר) החשוד בעבירות מין בקטין צילום באדיבות המשטרהעיריית כפר סבא פרסמה את ההודעה הבאה: "בעקבות חשד המשטרה כי מורה בעיר ביצע עבירות מין בקטין, מצורפת הודעה כפי שהופצה היום להורים". בהודעה, פנה מנהל חטיבת רמון עידו לביא להורים, וכתב: "היום, שישי 26.11, נודע לנו על מעצרו של רעם אביב, הידוע גם בשם צח בן יקר, מורה החשוד על ידי המשטרה בעבירות מין בקטין בתל אביב. המורה, שהועסק במספר מוסדות חינוך בערים שונות בארץ, ובין היתר, כמדריך חוג סייבר בימי ג׳ בחטיבת רמון בעיר דרך חברה חיצונית, הציג טרם העסקתו את כל האישורים הנדרשים, לרבות אישור משטרה בגין היעדר עבירות מין, המאשר את העסקתו. בשעות אלה אנו בוחנים את הנושא ונמצאים בקשר עם המשטרה. יש לציין, כי עד כה לא ידוע על עבירות או חשד לעבירות שבוצעו בקרב תלמידות ותלמידי החטיבה. אנו מבקשים מכל תלמיד או תלמידה שעולה חשד כי נפגעו מהמורה, שיפנו אלינו או אל משטרת ישראל באופן מיידי. חשוב לציין, כי העסקתו של המורה הופסקה כמובן באופן מיידי, וביום ראשון, עם חזרת התלמידות והתלמידים לבית הספר, נקיים מעגלי שיח נרחבים בנושא, לרבות הגשת סיוע ושיחות עם השירות הפסיכולוגי החינוכי. אם הנכם זקוקים לייעוץ מיידי, אנא פנו למוקד העירוני 106, שם תקבלו הפניה ישירה לשירות הפסיכולוגי החינוכי".

מהמשטרה נמסר עוד כי עפ"י החשד ועם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה, כי ברשותו של החשוד תיעוד לאירועים נוספים בהם הוא מבצע, לכאורה, עבירות מין בקטינים נוספים אשר טרם זוהו. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לאתר את הילדים שהותקפו מינית, כך על פי החשד על ידי המורה. כל היודע דבר אודות מתלוננים או קרבנות נוספים מתבקש לסור לתחנת המשטרה הקרובה לביתם לצורך הגשת תלונה מסודרת בתיק משטרה שמספרו 795802/2021.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר