בנות להקת שרונית, צילום דוברות מאיר

"הרגשה נפלאה": בנות להקה מרעננה שימחו ילדים בבית החולים מאיר

בנות מלהקת שרונית החליטו לקנות בכסף שקיבלו ליום הולדתן מתנות לילדים המאושפזים. "התמלאנו שמחה שהבנות לקחו דבר אישי והפכו אותו לנתינה", אמרה אחת האמהות

פורסם בתאריך: 16.12.21 15:32

יהלי, עדן, מאיה, שחר, אורי ותהל הן חלק מבנות להקת שרונית מרעננה. לפני כחודש הן חגגו יום הולדת יחד ובמסגרת החגיגות קיבלו כמתנה כסף מחברות הלהקה שלהן. בנות הלהקה בניהולה של תמר אקר חתוכה החליטו שהן רוצות לתרום את הכסף שקיבלו וקנו בעזרתו מתנות, איתן הגיעו למחלקת כירורגיה ילדים בבית חולים מאיר בכפר סבא. האימהות שליוו את הבנות מספרות: "מירי כהן, האחות האחראית במשמרת, קיבלה את הבנות בסבר פנים יפות. הבנות עברו בין הילדים המאושפזים וחילקו את המתנות בהתרגשות רבה. שתמיד נזכה לתת ובבריאות".

טובה משעלי, מנהלת הסיעוד במחלקה לכירורגית ילדים במרכז הרפואי מאיר, אמרה בהתרגשות: "אנו רוצים להודות לילדות המקסימות על הביקור והמתנות ששימחו את הילדים המאושפזים ונתנו להם הרגשה נפלאה".

בי"ח מאיר ציינו: "הבנות חשבו על מתנות שיתאימו לילדים בכל הגילים, כגון רעשנים לתינוקות, שש ב"ש ודמקה למתבגרים. הבנות חשבו בעצמן על הרעיון לתרום לילדים המאושפזים ופנו לבית החולים. הילדים המאושפזים מאוד שמחו לקבל את פני הבנות וכמובן את המתנות, וגם הבנות מאוד התרגשו מהביקור".

 

לילך, אמא של יהלי, שהשתתפה במפגש, מספרת: "הבת שלי בת 10 בכיתה ה'. היוזמה הגיעה מהבנות וההורים גם יחד. אין ספק שהמפגש עבורה ועבור חברותיה ללהקה היה מאוד מרגש ומעצים. הן מעוניינות להמשיך ולתרום גם בהמשך".

איך אתם ההורים חוויתם את המפגש?
"הגעה לבית חולים היא תמיד חוויה לא פשוטה, בטח כהורים. לכולנו צפים זיכרונות מאשפוזים מודחקים, אבל לבוא עם הבנות שמחות ושרות, למטרה שהיא כולה טוב שהן יזמו, ריגשה אותנו מאוד. התמלאנו שמחה שהבנות שלנו יודעות לקחת את הדבר האישי שלהן, יום הולדת ומתנות יום ההולדת, ולהפוך אותו לנתינה. הסתכלנו איך הבנות נהנות לתת, וזה נתן לנו אישור לכך שהן באמת מיוחדות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר