נציגי אורט שפירא בהאקתון, צילום אמיר יעקובי מימין רמי שבו, הלל גבריאלי ויונתן קלר

גג ממונע ומאווררים: תלמידי אורט שפירא הציגו בהאקתון תחנות אוטובוס

בהאקתון של חברת נתיבי איילון תחת הכותרת 'אתגר עיצוב תחנות האוטובוס', הציגו חמישה בתי ספר את המיזמים שלהם

פורסם בתאריך: 9.1.22 08:05

מיזם של מגמת אדריכלות בתיכון "אורט שפירא" בכפר סבא, נבחר להיות אחד מחמשת המיזמים שנבחרו להציג את פיתוחם בהאקתון הארצי של חברת נתיבי איילון בנושא 'אתגר עיצוב תחנות האוטובוס'.

ההאקתון התקיים בנוכחות מקסין פסברג, יו"ר דירקטוריון נתיבי איילון, עילם שגיא משנה למנכ"לית משרד התחבורה, לרה פארן מנכ"לית '15 דקות' ועו"ד יניב שבו מ"מ מנכ"ל נתיבי איילון.

אורט שפירא, צילום יפעת אושרי

המשתתפים, אשר הגיעו מבתי ספר וחוגים ממספר ערים ברחבי הארץ, נתבקשו להציע הצעות לשדרוג תחנות האוטובוס במטרה להגביר את השימוש בתחבורה הציבורית על ידי שיפור חווית המשתמש בזמן ההמתנה בתחנה. מגמת אדריכלות בתיכון "אורט שפירא" מכפר סבא נענתה לאתגר ויצרה הצעה חווייתית לשדרוג התחנה, אשר כללה גג ממונע אשר מונע לפי הצורך של הצל בתחנה, ספסלים בגבהים שונים עבור נוחות הנוסעים, מאווררים, לוחות סולריים, מסך "לב התחנה" המאפשר קשר בין נהג האוטובוס לבין הממתינים בתחנה (הנוסעים יסמנו את הצרכים שלהם בלוח והנהג יידע מי הנוסעים הממתינים – הורה עם עגלה, כסא גלגלים, קשיש/ה וכו').

 

בתום ההאקתון קיבלו נציגי כפר סבא תעודת הוקרה מידי יניב שבו, ממלא מקום מנכ"ל בחברת נתיבי איילון ששיבח את המשתתפים על ההצעות שיזמו: "חברת נתיבי איילון רואה חשיבות נעלה ברתימת הדור הצעיר למאמץ לשיפור פני התחבורה הציבורית בישראל. לאור זאת הוקם ההאקתון, גם במטרה להציף ולהביא את הבעיה למודעות וגם להפוך את בני הנוער לשותפים בפתרון הבעיה באמצעות פעילות חווייתית ומרתקת. הופתענו ושמחנו לראות פתרונות חכמים ויצירתיים מבני הנוער וכפי שבני הנוער למדו על מצב התחבורה והאתגרים אשר ניצבים בפנינו, גם אנחנו למדנו לא מעט מבני הנוער ומדרך החשיבה המקסימה והייחודית שלהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר