תלונות הורים בגן שיר בכפר סבא, צילום באדיבות הורים
תלונות הורים בגן שיר בכפר סבא, צילום באדיבות הורים

"בסוף אנחנו ההורים ניקינו את הגן". תלונות רבות על גן ילדים בכפר סבא

הורים לילדים בגן שיר, גן טרום טרום חובה בשכונה הירוקה הדרומית, מספרים כי הם מעלים תלונות רבות לאורך השנה אך לא ניכר שינוי. העירייה: "הילדים שמחים ומטופלים"

פורסם בתאריך: 19.7.22 07:40

ליקויים רבים בגן ילדים. הורים לילדי גן שיר בכפר סבא הציפו לאחרונה שורה של ליקויים ומפגעים בגן טט"ח (טרום טרום חובה) של ילדיהם בגילי 3-4 הממוקם בשכונה הירוקה 60 (הדרומית) בעיר. לטענת ההורים, כבר מתחילת שנת הלימודים הם מנסים להגיע לגורמים בעירייה ואף לראש העירייה עצמו, ללא הצלחה, על מנת שיתוקנו הליקויים, ביניהם גרוטאות של ציוד ישן, כגון כלי מטבח חדים, חוסר בסבון ניקוי לידיים ובחומרי חיטוי לגן, ג'וקים בכיור, קירות מטונפים ועוד. לאחר פניות רבות של ההורים לגננת הגן, שלא הועילו, נפגשו ההורים פעם אחת ויחידה באמצע חודש מאי עם מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית כפ"ס, שירה ברף, אולם הבעיות נמשכו. בנוסף, ההורים הציפו לאחרונה את הנושא ברשתות החברתיות. יש לציין, כי אומנם שנת הלימודים הסתיימה בסוף חודש יוני, אולם הגן ממשיך לפעול במתכונת קייטנה עד חודש אוגוסט, כאשר גן שיר נכלל ברשימת גני הילדים שייסגרו ולא ימשיכו לפעול בשנה הבאה.

אחד ההורים תיאר את המצב, שנמשך, כאמור, לאורך השנה כולה. "לפני כשבוע נכנסנו כמה הורים לגן, חיפשנו סבון ולא היה, חיפשנו גם חומרי ניקוי כי הגן היה במצב כל כך בלתי נסבל ולא היו, בסוף אנחנו ההורים לקחנו בעצמנו יוזמה וניקינו את הגן. בדקנו את כל הגן ולא היה סבון ידיים אחד, היה גם ג'וק בכיור, אלוהים יודע מתי ניקו את השירותים. היה נוזל שנטף משקית אשפה לארגז החול. היו המון בעיות כבר מתחילת השנה, פנינו לגננת מספר פעמים, פשוט כי היא הייתה הכתובת שלנו, לא היה שינוי, ואז בחודש מרץ נפגשנו עם מנהלת מחלקת הגנים שירה ברף ופירטנו את כל הליקויים, אבל מה שיצא מזה זה נו-נו-נו לגננת, אך לא היו שינויים משמעותיים".

אותו הורה חשף, כי נעשתה ביקורת אחת מטעם העירייה וזאת לאורך תקופה של ארבעה חודשים: "ניסיתי להגיע למשרד ראש העיר, אבל לא היו מוכנים לדבר איתנו. עובדת תחת שירה בתפקיד ניהולי שאמורה לעבור בין כל הגנים, אמרה לי שבארבעת החודשים שהיא בתפקיד היא ביקרה פעם אחת בלבד בגן".

 

ההורה הודה כי לאחרונה נאספו הגרוטאות, לא לפני מאבק של ההורים: "רצינו שיבואו לפנות גרוטאות כי זה היה ממש נורא. שלושה ימים נאבקנו מול העירייה לבוא לפנות את החצר. אין פיקוח, אין הנהלה ואין מי שבא לבדוק. כנראה בזכות הרעש שעשינו ברשתות החברתיות העירייה הרגישה צורך מהר לשים פלסטרים. שנה הבאה כל בעלי התפקידים יישארו מה ישתנה אז?"

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "בגן שיר נערכה פעילות חינוכית מצוינת לאורך כל השנה, במסגרתה זכו הילדים ליחס אוהב ואישי מהגננת ומהצוות החינוכי, כשהגן נקי, הילדים שמחים ומטופלים, ומקבלים סיוע בכל מה שהם זקוקים לו. המקרה המדובר אינו מייצג את האווירה החינוכית והאכפתית בגן שיר והוא אירע בזמן קיום הקייטנה במקום, שעקב בעיית כוח אדם החצר לא סודרה. יודגש כי כבר במהלך שנת הלימודים וללא קשר למקרה שאירע בזמן הקייטנה בגן, הסייעת הזמנית הוחלפה בסייעת קבועה בהוראת מנהלת מחלקת החינוך הקדם יסודי, ממנה ההורים שבעי רצון. ההורים עצמם העידו כי מאז הגיעה לגן סייעת חדשה, והפכה לחברת צוות קבועה בגן, ניכר שיפור ניכר בניקיון הגן ובהתפתחותם החינוכית של הילדים, שזכו ממנה ליחס אישי, מקבל ואוהב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מגן שיר

    פשוט זלזול של העירייה, הילדים לא מאושרים וחוזרים הביתה עצבניים, לא רוצים ללכת לגן בבוקר למחרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר