בומה בורנשטיין ז"ל, צילום מהפייסבוק של תיכון כצנלסון
בומה בורנשטיין ז"ל, צילום מהפייסבוק של תיכון כצנלסון

"היה יקר לכולנו". נפטר המאבטח המיתולוגי של כצנלסון, בומה בורנשטיין

רבים ספדו למאבטח האהוב של תיכון כצנלסון שנפטר במפתיע. "הוא היה איש נדיר, מסור וטוב לב, איש נעים הליכות ששידר אופטימיות", כתבו תלמידים והורים

פורסם בתאריך: 23.10.22 08:27

אבל כבד: במהלך שמחת תורה, נפטר מדום לב המאבטח המיתולוגי של תיכון כצנלסון בעיר, בומה בורנשטיין. הלווייתו התקיימה ביום שלישי האחרון בבית העלמין פרדס חיים. "לצערנו קיבלנו הודעה קשה מאוד. בומה המאבטח היקר שלנו לקה בדום לב ונפטר", נכתב בהודעה שפרסמה הנהלת התיכון לתלמידים וההורים. "בומה היה יקר לכולנו, חלק בלתי נפרד מהצוות ואהוב מאד על התלמידים וכל צוות בית הספר".

 

בומה ז"ל היה מאבטח בית הספר במשך שנים רבות. הוא היה ידוע באהבתו לבעלי חיים והיה מגיע עם הכלב שלו לעבודה מידי יום. ההודעה על מותו היכתה בהלם תלמידים והורים רבים, שכתבו בקבוצות הפייסבוק של התיכון על בומה ועל ההיכרות רבת השנים איתו. "החדר של בומה, בכניסה מצד שמאל, נשאר מיותם. כל באי בית הספר היו מידי יום, עם כניסתם בשער בית הספר, מפנים מבט שמאלה, והיו זוכים לחיוך חם ולבבי, לברכת בוקר טוב/שלום ויום טוב", נכתב. רבים אחרים הוסיפו שהוא נתן יחס אישי ותשומת לב לכל אחד. אחד התלמידים כתב: "הוא היה איש נדיר, מסור וטוב לב". אחד ההורים כתב: "איש נעים הליכות ששידר אופטימיות. זכור לי איך התלמידים שיפצו את חדרו בשנה שעברה, הם כיבדו אותו מאוד. יהי זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר