ייעוץ פיננסי (Shutterstock) צילום: Andrey_Popov
ייעוץ פיננסי (Shutterstock) צילום: Andrey_Popov

תכנון פיננסי: הכירו את המובילים בתחום

מתקשים לתכנן התקציבים שלכם? יועצים פיננסיים אחראיים ליותר מביצוע עסקאות מטעם לקוחותיהם. היועצים משתמשים בידע ובמומחיות שלהם כדי לבנות תוכניות פיננסיות בהתאמה אישית שמטרתן להשיג את היעדים הפיננסיים של הלקוחות לזמן ארוך. יצאנו להכיר את המובילים בתחום התכנון הפיננסי - לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 9.12.19 17:11

ברקאי: פתרונות פיננסיים חכמים בע"מ

חברת 'ברקאי פתרונות פיננסיים חכמים בע"מ' משלבת צוות מוביל של יועצים פיננסיים בעלי תחומי מומחיות ספציפיים, ליצירת תכנית כלכלית אופטימלית לצרכי הלקוח ומותאמת אישית ללקוחות. החברה, בבעלותו וניהולו של מתכנן פיננסי CFP וסוכן ביטוח פנסיוני גדי ברקאי, בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ- 15 שנה .את חברת 'ברקאי פתרונות פיננסיים חכמים בע"מ' הקים גדי במטרה לענות על צרכי הציבור בנושאים של התנהלות פיננסית.

החברה ייעודית ועוסקת כולה בבניית תכניות תקציב משפחתי ופרטי תוך התייחסות לכלל המרכיבים הפיננסיים בעולמו של הפרט: , חסכונות, חסכונות פנסיוניים, ביטוחים, העברה בין דורית, חסכונות לפרישה, הלוואות, משכנתאות, והתחייבויות שונות נוספות.

תחת קורת גג אחת נמצאים יועצים מקצועיים הנותנים מענה מקצועי ללקוחות לפי צרכי תיק הלקוח במטרה להוביל אותו ליעדים והמטרות שלו, המומחיות שלנו כצוות, שכל יועץ מומחה בתחומו, מייצר יתרון משמעותי ללקוחותינו. כל לקוח בחברה, מקבל תכנית של תקציב כלכלי בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיו וצרכיו העכשוויים והעתידיים, היכולות שלנו באות לידי ביטוי, בין היתר, באסטרטגיות מנצחות שאנו מתאימים ללקוחות, דבר המאפשר לנו להתחייב להצלחה" של – 100% אומר גדי ברקאי.
"אנו עובדים עם כל לקוח באופן אישי, לומדים את הצרכים שלו דרך השימוש שלו בכסף, סדר העדיפות שלו, התכניות העתידיות והקרובות לשימוש בכסף, ובונים לו תכנית שתאפשר לו לממש את הצרכים והרצונות הללו, מבלי להיכנס למינוס או לקחת הלוואות וכמובן, "הלוואות לא לוקחים הלוואות מתכננים" כדי להימצא כל הזמן ברווחה כלכלית".

סיפור הצלחה

אישה (48) גרושה +3 ילדים בוגרים, עם הכנסה של כ-19,000 ₪ חובות והתחייבויות של כ-200,000 ₪ ועוד 200,000 ₪ הלוואת משכנתא, סה"כ – 400,000 ₪ היה קושי בהתנהלות, לבסוף ריכזנו את כל ההלוואות והתחייבות להלוואה אחת, סך 500,000 ₪ היום האישה בעלת חיסכון של כ-100,000 ₪ ומתנהלת באיזון כלכלי.

תכנית 6 השלבים להצלחה פיננסית

גדי ברקאי, בנה תכנית מקיפה לניהול תקציב אפקטיבי והצלחה כלכלית המחולקת ל- 6 שלבים ופרוסה על 5 חודשים כשכל שלב עוסק בהיבט אחר של התכנית."השלב ראשון, הוא שלב שיקוף התמונה הפיננסית" אומר גדי ברקאי, "בשלב זה, אנו יושבים על הלקוח לשיחה, בוחנים את ההתנהלות שלו ומאמתים כל שורת הוצאה, את סדרי העדיפויות שלו להוצאת הכספים למשך שישה חודשים לאחור (באילו אמצעים הלקוח מוציא את הכסף: כרטיס אשראי, שקים, מזומן), ולומדים את ההתנהלות הכלכלית שלו. השלב השני, שינוי הרגלים בניהול הכסף, רכישות וחסכון, ואנו מדברים על כך ומיישמים זאת, לכל אורך התכנית. בשלב שלישי נעשה איסוף התחייבויות והלוואות לצורך שיפור המצב, איחוד הלוואות, מחזור משכנתא וכדומה, במטרה להקטין את ההחזר החודשי של ההלוואות, לבצע התייעלות ואיתור כספים פנויים למטרת חסכון. בשלב רביעי, בנית תקציב לכל תחום (מזון, אופנה, בילויים, נסיעות, מסעדות, וכד'), בהתאם לצרכי המשפחה. השלב חמישי הוא שלב של יעדים ומטרות, בו אנחנו קובעים את המטרה, את הסכום שצריך למטרה ותוך כמה זמן נוכל להגיע למטרה הזו (לדוגמה, טיול לתאילנד או קניית רכב חדש).השלב השישי והאחרון הוא 'סל בקרות' – מטרתו היא לבחון את המצב ולוודא שהם מתמידים בתכנית ולא חוזרים למצב הקודם".

מהו העיקרון המנחה של התכנית שבניתם?

הצלחת הלקוח היא הצלחתנו, אין מצב בו לקוח ההולך בתהליך ולא מגיע להצלחות שלו, ההצלחות מדודות ונמדדות, "יציאה מהמינוס היא איננה מטרה, התנהלות בפלוס ויצירת חיסכון היא דרך חיים אותה אנחנו מלמדים.

מה כולל צוות היועצים בחברה?

"אני מתכנן פיננסי מוסמך CFP, יתר חברי הצוות הם יועצים לכלכלת המשפחה, יועצי משכנתאות ויועצי השקעות, מומחה לנושאים פנסיונים וביטוח, סוכן ביטוח, אנו עורכים פגישת צוות שבועית ועובדים יחד על התכנית של כל אחד מלקוחות החברה, כשכל יועץ משלב את הידע והמומחיות שלו בתכנית, בכדי לייצר את האסטרטגיות הטובות והרווחיות ביותר ללקוחות. כל משפחה המגיעה אלינו, מצטרפת לתכנית סדורה מראש של 6 השלבים" או לפי העניין.

אילו אלמנטים נלקחים בחשבון בתכנית?

"כל דבר הקשור לעולם הפיננסי של המשפחה או הזוג, נלקח בחשבון. החל מהמשכורות שלהם, דרך ההלוואות שלקחו וההחזרים החודשיים, דרך ההוצאות הקבועות והמשתנות, תכניות הביטוחים שלהם, משכנתא או שכירות, התנהלות במזומן או באשראי, העדפות להוצאות מסוימות, ועוד.
"הפתרונות שלנו חכמים ויצירתיים, לדוגמה: אנו מנחים את הזוג ליצור תכנית חסכון במקום בו ניתן לקבל תשואה גבוה מזו של הבנק, שתשמש הלוואה לכל הדבר, כך, שכאשר ירצו לטוס לחו"ל או לתכנן אירוע לדוגמה, הם "ילוו" מתכנית החיסכון שלהם עצמם ולא מהבנק (ללא ריבית והצמדה), ויחזירו לחיסכון את הכסף שלהם על בסיס חודשי, ממש כמו שמחזירים הלוואה.

"בנוסף, אנו מתכננים את המטרות והיעדים של כל זוג או משפחה, ומתכננים כלכלית כיצד נגיע לשם. אנו מנתחים תוך כמה זמן הם יוכלו להגיע למטרה, וקובעים תקציב לכל הוצאה על פי הצרכים שלהם וכן חסכון חודשי, שיאפשר להם להגיע למטרה זו. הלקוחות מגיעים אלינו לפגישות תקופתיות המתקיימות אצלנו במשרד, ועל כל התהליך אנו מספקים התחייבות ל- 100% הצלחה. ההצלחה של המשפחה נרשמת בפועל, כשהם מגיעים לשורת חיסכון. המשפחה לומדת לנהל את הכסף שלה בעצמה בסוף התהליך ולשמור על החסכונות".

סיפור הצלחה

זוג בני 34-36 +2 הגיעו עם התחייבויות מפוזרות של כ-120,000 ₪ החזר חודשי גבוה כ-4000 ₪ הכנסתם כ-18,000 ₪, חיים בשכ"ד, התחייבתי להצלחתם ועוד אמרתי שהמטרה כרגע הינה להגיע לחיסכון של כ-500,000 ₪ הון ראשוני לרכישת דירה, התנתי ברצון ובמחויבות שלהם לתהליך, היום לאחר כ- שנה וחצי, המשפחה מתנהלת בצורה מסודרת עם תקציב חיסכון של כ-1800 ₪ בנוסף יש להם היום כ-200,000 ₪ ראשונים בדרך לרכישת דירה.

ברקאי פתרונות פיננסיים חכמים בע"מ
כתובת: האופה 2 קדימה 'בית בקראל'
טלפון: 09-8856005/6
קישור לאתר

 


תומר קסטרו – יועץ פיננסי

תומר קסטרו, מתכנן פיננסי, עוסק בתחום מזה למעלה מעשור. הוא סיים תואר במימון בשנת 2005 ולאחר מכן, ביצע הכשרה בלונדון והוסמך כיועץ משכנתאות ומתכנן פיננסי מטעם רשות ניירות הערך הבריטית. בהמשך, עבד בחברה גדולה לייעוץ כלכלי ופיתוח עסקי ומימוני לחברות גדולות במשק, וכן עבד בבית ההשקעות פסגות ובשני פאמילי אופיס בהם בנה אסטרטגיית השקעות לפרטיים. הוא למד על כלל המוצרים הפנסיונים הקיימים בשוק ועל כל תחום ההשקעות בשוק ההון, נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות ולו ידע וניסיון מקיף בליווי פיננסי.

כיום תומר קסטרו עובד כמתכנן פיננסי לאנשים פרטיים ומשפחות, כמלווה בבניית אסטרטגיית השקעות התואמת את צרכי הלקוח ושאיפותיו הן בהיבט רמת החיים הנוכחי, העיתוי לפרישה ותכנון לבניית ההון העתידי.

מה כולל הליווי הפיננסי שאתה מספק?

"הליווי הפיננסי כולל תחילה מיפוי הנכסים ואיתור הצרכים של הלקוחות. יותר מכך בהמשך, הוא מביא את הלקוחות ואותי יחד לסיעור מוחות וניתוח מעמיק ונוגע בצמתי החלטה לגבי העתיד הפיננסי והצרכים הרגשיים, שעולים לרב רק בשיחת פנים אל פנים.

"אני למעשה רק מביא מהידע שצברתי אל השולחן יחד עם הניסיון שלי ממקרים שונים בהם הייתי שותף ומשתף, וכך יחד, מגיעים לתובנות ולדיוק המענה ללקוחותיי".

כיצד משמרים ומגדילים את ההון?

"שימור והגדלת ההון מבוצעים על ידי שלושה אלמנטים מרכזיים, שני אלמנטים 'הגנתיים' ואלמנט 'התקפי' אחד. האלמנטים ההגנתיים הם 'מיסוי' ו'עלויות עסקה שונות.'
"בתחום המיסוי, יש פלטפורמות פטורות ממס על רווחי הון, פלטפורמות שיש להן דחיית מס, וכן מדינות שהאמנה שלהן מאפשרת הקלות במס – לדוגמה באנגליה, שם יש פטור עד גובה רווחים מסוים ורק מעל זה צריך לשלם מס. חשוב לציין שאיני יועץ מס, אך מתוקף הניסיון הרב שלי, אני יכול להתוות את הדרך.

"לגבי עלויות עסקה שונות, מדובר בעמלות הבנקים, דמי ניהול בקרנות הפנסיה, בקרנות ההשתלמות ובקופות הגמל, עלויות המרה של מט"ח, ובעוד תחומים נוספים הכרוכים בעלויות עסקה אשר שוחקות את התשואה הסופית .לכן, ראוי לבחון כל מקרה לגופו, כדי שאוכל להנחות את לקוחותיי היכן ניתן להפחית את עלויות העסקה.

"האלמנט ההתקפי מדבר על אלוקציית נכסים. עוגת הנכסים שלנו, צריכה להתחלק לשלושה סגמנטים מרכזיים: השקעות נדל"ן, השקעות בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות. תכנון נכון הוא בו ההשקעות מחולקות קרוב לאופן הבא: 40% השקעות נדל"ן, 40% השקעות שוק ההון ו- 20% השקעות אלטרנטיביות. למרות שזה לא תמיד מתאפשר מפאת הצרכים השונים אך ראוי לשאוף לכך".

מדוע?

"כיוון שכל סגמנט מהווה הגנה לסגמנט האחר, בשל חוסר הקורלציה שיש לרוב בין שלושת הרכיבים. כהוכחה לכך, במשבר 2008 כאשר שני הסגמנטים נפגעו – גם הנדל"ן וגם שוק ההון, מי שהחזיק בפוזיציה ולא שינה את אחוזי ההשקעה שלו, הרוויח יפה מאוד בעשור שלאחר מכן.

"מה שקרה בשנת 2008, הבנקים בנו חבילות משכנתאות ומכרו אותן הלאה כחבילות סחירות וכאשר ערך הנדל"ן ירד זה הפיל גם את השוק הסחיר. יתרה מכך, כל אלו שהבנקים לקחו מהם את הבתים כיוון שהם לא יכלו לעמוד בחוב עדיין היו צריכים לגור איפשהו, לאלו שהיה נכס ברשותם עדיין המשיכו לקבל את שכר הדירה . לשוק הנדל"ן לקח בין שלוש לחמש שנים להתאושש. לעומת זאת, שוק ההון חזר לעצמו אחרי שנתיים-שלוש. מי שהשקיע בצורה מבוקרת בשניהם ולא מכר בהפסד, עשה הרבה יותר רווח על הכסף שלו".

לאילו פרמטרים צריך לשים לב בכל אחד מהסגמנטים?

"בכל סגמנט, יש להתייחס לחשיפה המטבעית ולחשיפה הגאוגרפית שלו. לדוגמה, משקיע שרוצה להשקיע בנדל"ן, הייתי ממליץ להשקיע באירופה, בבריטניה ובארה"ב. כך הוא נחשף לשלושה שווקים שונים ולשלושה מטבעות שונים. אם הדולר יתחזק לעומת היורו, לפחות יצמצם את הפגיעה שלו מול המטבע. לעומת זאת, אם אני חשוף למטבע אחד, כשמטבע מסוים ירד התשואה שלי עלולה להיפגע במטבע זה.

"בהיבט הגאוגרפי, אם יש מדינות שחוות משבר בשוק הדיור אך בצעתי פיזור והשקעתי גם במדינות אחרות, שם המשבר יורגש, אבל לא תמיד באותה עוצמה.

"בנדל"ן חשוב להשקיע באופן מגוון, כלומר גם בנכסים מסחריים וגם במגורים. הפיזור ממשיך בנכסים אשר מספקים תזרים שוטף או ללא תזרים בהשקעות, קרי השקעות יזמיות, בהן הרווח מתקבל רק בסוף תקופת ההשקעה.

"בשוק ההון, חשוב גם כן לשים דגש על החשיפה המטבעית והחשיפה הגאוגרפית ולוודא שהחלוקה הזו מאוזנת הן בשוק המניות והן בשוק החוב.

"באשר לסגמנט האחרון – הנכסים האלטרנטיביים, מדובר על נכסים שהם במתאם נמוך לשוק ההון ולנדל"ן, והם מייצגים תשואה של פעילות כלכלית במשק או פלטפורמות של הלוואות בין אנשים, הלוואות משפטיות, הפרשי מסחר במטבעות וכדומה. השקעות אלו הן לאו דווקא בסיכון גבוה, בניגוד לדעה לרווחת, מאחר וישנן השקעות המפוקחות על ידי רשות שוק עם בטוחות גבוהות ביחס לחוב".

מה היתרון שאתה מספק ללקוחותיך?

"אני רותם את הידע והניסיון המקצועי העשיר שלי להבטחת הצלחתה העסקאות ככל האפשר. אני פועל מתוך תחושת שליחות אמיתית ואותנטית לספק את הידע הזה לכמה שיותר אנשים כדי שיבינו את עולם ההשקעות, כיוון שלכל אחד יש זיקה לכסף ועליו לדעת להתנהל איתו בצורה נכונה ויעילה ככל הניתן. יש בחיים נסיבות שונות ולא צפויות כגון: פיטורין, הפסקת עבודה, גירושין, פטירת הורים וכולי, אלו הצמתים הרגישים ביותר בחיינו, וצריך להיוועץ עם איש מקצוע שהוא גם רגיש אבל גם אובייקטיבי ויוכל להנחות כלכלית, כיצד להתנהל עם הכסף.

"בפגישת עומק איתי האורכת כשעתיים, הלקוחות ואני עושים שלושה דברים עיקריים: מיפוי של הנכסים, איתור צרכים (כולל צרכים רגשיים וכלכליים), ולבסוף מתחילים לבנות את אסטרטגיית התכנון הפיננסי/אסטרטגיית ההשקעות. המטרה שלי, היא ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות לכמה עשורים. לקראת סיום הפגישה, ניתן לראות את גידול הנכסים לשנים הבאות בהתאם לאסטרטגיית ההשקעות שבנינו כבר בפגישה הראשונה".

תומר קסטרו ליווי פיננסי
טלפון: 058-555-2174

קישור לאתר

תומר קסטרו .צילום: ליאור שמחי

תומר קסטרו .צילום: ליאור שמחי


עמיחי מרקס – יועץ כלכלת המשפחה

עמיחי מרקס, עוסק בייעוץ פיננסי מזה שמונה שנים. הוא למד ייעוץ לכלכלת המשפחה בבית הספר 'אש לידור', הוא בעל תואר ראשון ושני במסלול מחשבים, ביולוגיה וכלכלה מהאוניברסיטה העברית, ועסק למשך שנים רבות בתחום ההשקעות.

על הבחירה לעבור מעולם ההשקעות לייעוץ פיננסי לתקציב המשפחה, הוא אומר: "מה שהוביל להחלטה לשנות כיוון היה המשבר הפיננסי בשנת 2008, כשרבים בציבור נפלו בגדול. אני צלחתי את המשבר ובשנת 2009 הצלחתי להרוויח יפה בזמן שהציבור לא היה בשוק. הבנתי שאני רוצה לעזור לאנשים אחרים, ללמד אותם לנהל את הכספים שלהם כדי שגם בשעת משבר וגם בחיי היום יום, הם ידעו לנהל את הכספים שלהם בצורה נכונה ויעילה".

"על אף שהמונח "ניהול תקציב" מתקשר אולי לחיי צמצום וגזירת קופונים, זה ממש לא כך. ניהול התקציב מסייע לנו לנתב את הכסף לכלל הצרכים והרצונות שלנו בצורה יעילה ונכונה, לאפשר לנו לכסות הלוואות ומינוסים, להתחיל לחסוך, ובמקביל ליהנות מחיים מאפשרים יותר מבחינה כלכלית".

מה כולל הייעוץ לכלכלת המשפחה?

"הייעוץ הכלכלי למשפחה, נוגע בכל הנושאים של משק הבית: ניהול תקציב (הכנסות-הוצאות), מיצוי זכויות עובדים, הגדלת הכנסה, ביטוחים, פנסיות, חסכונות, השקעות, הלוואות, משכנתאות וכדומה. בכל נושא שמשק בית נתקל בו, אנו מטפלים".

למה צריך לנהל את התקציב משפחתי?

"בעזרת ניהול תקציב אפשר לעשות תכניות עכשוויות ועתידיות. אם אין ניהול תקציבי לא ניתן לעשות תכנון, כיוון שהתכנון מבוסס על כך שהכסף שלנו יזרום לכל אחד מהאפיקים שרצינו. חלק מהכסף יוזרם לאפיק איכות חיים גבוהה בהווה וחלק ממנו לצמיחה עתידית".

כיצד הייעוץ והליווי שלך נעשה בפועל?

"אנחנו נפגשים לסדרה של פגישות – אני ובני הזוג. בפגישה הראשונה, מתבצע איסוף נתונים והבנת צרכי המשפחה. אני אוסף את הנתונים הטכניים (תלושי שכר, דפי חשבון בנק, עובר ושווא, הלוואות וכדומה) ושומע את הרצונות של בני המשפחה, השאיפות, הדילמות כלכליות שיש להם, לאילו יעדים הם היו רוצים להגיע (יש כאלו שרוצים לחיות טוב עכשיו, יש כאלו שאין להם דירה ורוצים לקנות בית, יש כאלו שהיעדים לחסוך לילדים, ואחרים שרוצים לטוס לחו"ל מדי שנה) – כל יעד כזה נכנס לתכנית.

"לאחר הפגישה, אני מכין עבורם את התכנית הכלכלית הכוללת את כל הפרמטרים. בפגישה השניה אני מציג להם את התכנית, מראה להם היכן הם נמצאים בכל תחום, למשל, בתחום של ההוצאות כמה הם מוציאים, בתחום הלוואות ומשכנתאות – האם ההלוואות יקרות ואם כדאי למחזר או להשיג הלוואות טובות יותר, בתחום של החסכונות – האם הכסף נמצא במקום הנכון כדי שהוא יעבוד בשבילנו, בתחום הביטוחים – לראות שאין כפילויות ותשלומים מיותרים ושהכיסוי הביטוחי שלהם אופטימלי ומספק את מה שהם צריכים, בתחום של הפנסיה – כמה יהיה להם כשיפרשו וכיצד ניתן להגדיל את זה משמעותית. דבר נוסף שקורה בפגישה השניה, אנחנו דנים באפשרויות הצמיחה שלהם – בדרכים בהן אפשר ליישם את התכנית. בפגישה הראשונה הם אמרו מהם היעדים, בפגישה השניה, אני מכוון אותם מה לעשות כדי להגיע ליעדים הללו והרבה פעמים יש כמה אפשרויות. אנו מבינים יחד היכן הם נמצאים כיום ומקבלים החלטות – איך הם רוצים לצמוח הלאה. בהתאם להחלטות שהתקבלו בפגישה השלישית ובהמשך אני מלמד אותם מה צריך לעשות כדי להתקדם בדרך שבחרנו".

אילו כלים טכנולוגיים מסייעים בתהליך הניהול והשליטה על התקציב?

"יש מגוון כלים ואנו מתאימים אותם למשפחה, החל מדוחות כגון דוחות אקסל שהם ממלאים עם ההוצאות וההכנסות לביצוע מעקב מתמיד, או כלי ייחודי שאני מספק להם בפגישה השלישית בו הם ממלאים נתוני הוצאות ואני יכול לעקוב אחר ההוצאות שלהם מרחוק (במידה והם מעוניינים בכך) ולסייע להם במידה והם מתחילים לחרוג מהתקציב לכל אפיק, ולוודא שהם מתמידים בתכנית ופועלים על פי היעדים. מעבר לכך, אני כמובן זמין להם כל הזמן לשאלות ודילמות".

תוך כמה זמן בערך רואים שינוי בניהול נכון?

"את השינוי רואים כמעט באופן מידי, כבר לאחר הפגישה השלישית, אך השינוי הוא לא רק הגעה ליעדים. השינוי האמיתי הוא ליצור צמיחה – כשהחובות מצטמצמים מחודש לחודש או הנכסים גדלים יותר ויותר, הם סוגרים חובות במידה וישנם, המצב הכלכלי הולך ומשתפר מחודש לחודש ויש להם איכות חיים טובה בהווה.

"אנשים ברובם, לא חיים את החיים שהם ראויים להם. הם מייצרים הכנסה יפה וחיים כאילו יש להם פחות, באיכות חיים נמוכה יותר.

"מבחינתי, המשפחות צריכות לצמוח כל הזמן, לעבור ממצב של משפחה שמתדרדרת וחיה בצמצום, למשפחה שיש לה ביטחון (נכסים, פנסיות מסודרות) ושליטה בהוצאות והם יכולים ללכת לקנות מה שרוצים במסגרת התקציב מבלי רגשות אשם ולהתחיל לצמוח. במציאות החיים של היום, "אם אתה לא צומח, אתה צונח", כך, אתה יכול להיות עבד של הכסף ולעבוד בשבילו כל החיים, או שאתה יכול לצמוח ולתת לכסף לעבוד בשבילך – וזו המטרה האמיתית".

עמיחי מרקס – יועץ כלכלת המשפחה
טלפון: 054-2372417
קישור לאתר 

עמיחי מרקס. צילום: מוריה ברוכי

עמיחי מרקס. צילום: מוריה ברוכי


 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לקוח מרוצה

    ממליץ בחום על תומר קסטרו, סייע לי רבות בכל הקשור להשקעות ויצירת יציבות פיננסית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר