התינוק ריאד בית חולים מאיר

היא חיסנה אותו, הוא הציל את בנה הפעוט

ריאד, הבן של סירין לוח, אחות במאיר, סבל במשך חודש מצרידות בלתי מוסברת. את אחד הרופאים שהצילו את בנה מחנק, היא הכירה היטב

פורסם בתאריך: 23.2.21 19:06

סיפור מיוחד: במרכז הרפואי מאיר בוצע הליך להוצאת גוף זר מבין מיתרי הקול של ריאד בן העשרה חודשים. אמו, סירין לוח, אחות בבית החולים, כתבה פוסט מרגש על כך שחיסנה כחודש לפני כן כנגד קורונה את ד"ר אורי נוימן, שהיה בצוות המטפל שהציל את בנה.
במהלך חודש שלם סבל ריאד מצרידות לא מוסברת. התינוק עבר בירורים רבים שהעלו חרס. לבסוף החליטה אמו סירין לוח, אחות במרכז הרפואי מאיר, להגיע איתו למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים. במיון בדקו את בנה ד"ר גיל צויזנר, רופא מומחה אף אוזן גרון, וד"ר אורי נוימן, רופא מתמחה במחלקה. את ד"ר נוימן פגשה סירין כחודש קודם לכן כאשר חיסנה אותו כנגד הקורונה בבית החולים והם אף הצטלמו יחד באותו מעמד.

סירין לוח מחסנת את ד"ר נוימן

בבדיקת סיב אופטי שנעשתה, זיהו ד"ר צויזנר וד"ר איתן חתיכה של פלסטיק ירוק, שהייתה תקועה בין מיתרי הקול של ריאד. "מכיוון שהפלסטיק היה בין מיתרי הקול, היה חשש שאם הפלסטיק יזוז הוא עלול לחסום את מעבר האוויר לגמרי ולגרום לחנק, או שהוא עלול להיכנס לריאות ואז יהיה קשה יותר להוציאו", מספר ד"ר צויזנר. "בהתייעצות עם צוות ההרדמה, ד"ר מיכאל רייגורדוצקי, ד"ר יבגני שישיקין וד"ר אסף עבדת, בוצעה הוצאה של הגוף הזר בהרדמה כללית ללא צינור הנשמה, על מנת למנוע דחיפה של חתיכת הפלסטיק עמוק יותר", הוסיף ד"ר צויזנר.
בתום הפרוצדורה פרסמה סירין פוסט מרגש עם תמונה שלה מחסנת את ד"ר נוימן וכתבה: "פשוט אין מילים. לפני כחודש חיסנתי אותו נגד נגיף הקורונה … ואתמול הוא היה אחד מאנשי הצוות שהצילו את בני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר