קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

התחלואה בקורונה: כפר סבא הפכה לכתומה, בוטלו האירועים העירוניים

שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על אלף אחוזים. בוטלו האירועים העירוניים בימים הקרובים. שיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על 2.7

פורסם בתאריך: 28.6.21 09:19

החל מהבוקר מוגדרת כפר סבא כעיר כתומה ברמזור הקורונה, עם 114 חולים פעילים, כאשר 2.7 אחוז מהבדיקות חיוביות. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על אלף אחוזים!. עיריית כפר סבא הודיעה על נקיטת שורה של צעדים, על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר. היום ומחר, שני-שלישי 28-29.06, יתקיימו בדיקות קורונה במתחם העירוני שפתחה העירייה באולם היובל, רח' אז"ר 49, בין השעות 13:00-21:00. כמו כן, לשירות התושבים עומד מתחם ה"דרייב אין" לבדיקות קורונה במועצה האזורית דרום השרון, במתחם של מבנה המועצה. זאת בנוסף, למתחמי הבדיקות של קופות החולים בעיר. אתמול הודיעה העירייה על ביטול האירועים העירוניים עד מחר, שלישי, 29.6.

במוצאי שבת דיווחה העירייה כי בעיר יש 112 חולים פעילים, לעומת 85 בשישי. עוד נמסר כי מרבית החולים הם בני נוער, תלמידי חטיבות הביניים. אתמול בבוקר דווח על 113 חולים. מבין 113 החולים 111 באשפוז ביתי, אחד במלונית, ורק אחד מאושפז בבית החולים. 1,005 תושבים נמצאים בבידוד.

העירייה הפעילה, בשיתוף פיקוד העורף, מתחמי בדיקות ייעודיים במשך שלושה ימים ברציפות, כולל מתחם דרייב אין בחניון אצטדיון לויטה בשבת. 1,096 בדיקות נערכו בשבת במתחם. המתחם בחניון לויטה פעל אתמול בין השעות 11:00- 19:00. במקום היו פקקים גדולים נוכח העובדה שזה היה המתחם היחיד באיזור שפעל בשבת. יצוין כי נוכח העלייה התחלואה נכנסה לתוקף בשישי בצהריים חובת עטיית מסיכות במרחבים סגורים ברחבי הארץ. ההמלצה של משרד הבריאות היא לעטות מסכות גם בהתקהלויות גדולות בשטח פתוח. עיריית כפר סבא הודיעה כבר בסופש כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, צוותי החינוך וכל התלמידים בבתי הספר החלו לעטות מסכות בכיתות הלימוד ובאזורים סגורים המצויים במרחבי המוסד החינוכי. כמו כן, הם נדרשים לעטות מסיכות בהסעות מאורגנות, בבחינות הבגרות, בטיולים ובפעילויות חוץ בית ספריות שאינם מתקיימים בשטח פתוח.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר