בדיקת קורונה. צילום AP
בדיקת קורונה. צילום AP

כפר סבא ירוקה: העירייה מחזירה לפעילות את החוגים

בעיר יש עדיין 147 חולים פעילים, אחד מהם מאושפז. 805 מתושבי העיר נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 8.7.21 15:45

חדשות טובות: לאור המשך הירידה במספר המאומתים לקורונה בכפר סבא, חזרה העיר להיות ירוקה ברמזור הקורונה, עם ציון של 4. עיריית כפר סבא ערכה היום ישיבת הערכת מצב והוחלט כי תוחזר פעילות החוגים כולל במרחב הסגור. כמו כן, האירועים העירוניים יוחזרו בהדרגה החל מסוף השבוע הקרוב ותוך עמידה בהנחיות הקורונה.

מצב קורונה בכפר סבא נכון להיום: 147 חולים פעילים, חולה אחד מאושפז, 16 חולים חדשים ביממה האחרונה, 805 מבודדים, 0.79% בדיקות חיוביות מתוך 2,033.

אלו המועדים בהם פועל מתחם הבדיקות בבית הספר תורה ומדע, ברחוב תל חי 87: יום חמישי (8.7) בין השעות 13:00-21:00, יום שישי (9.7) בין השעות 09:00-16:00, יום ראשון (11.7) בין השעות 13:00-21:00.

ראש העירייה רפי סער אמר: "מגמת התחלואה העירונית ממשיכה לרדת, הודות לפעילות נחושה וגילוי אחריות אישית של תושבי כפר סבא. אנו לא נחים על זרי הדפנה, מערך החקירות האפדימיולוגיות ואכיפת הבידודים ממשיך לפעול. כמו כן, מידי יום אנו מפעילים בשיתוף פיקוד העורף מתחמי בדיקות לאיתור מוקדם של מאומתים. נגיף הקורונה לא ישתק את חיי הקהילה, אנו נפעל על מנת לאפשר חיי שגרה מיטביים לצד עשייה מתמדת לבלימת הנגיף ושמירה על כפר סבא ירוקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבית

    "חולים פעילים" זה במקרה הטוב עברה פלילית קשה עד 3 שנות מאסר – רמייה תוך זריעת פחד. במקרה דנן זו עיתונות פתטית . נדבק איננו חולה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר