נתנאלה סלאח ובנה, האחות אבישג סלע, ד"ר ניר פסקה, האחות דפנה קורן וד"ר מיכל עובדיה צילום דוברות מאיר

בבית ובדרך למיון: הלידות של נתנאלה סלאח לא ממש רגילות

הלידה הרביעית של סלאח הייתה לידה ביתית, וגם הלידה החמישית שהייתה השבוע, הייתה סוג של סרט מתח במרכז הרפואי מאיר

פורסם בתאריך: 16.8.21 14:32

ד"ר ניר פסקה והאחות אבישג סלע ממלר"ד (מיון) מרכז רפואי מאיר, לא תיארו לעצמן שהמשמרת שלהן השבוע תסתיים בצורה כל כך מרגשת ואופטימית. "היינו בשיאה של משמרת מאתגרת עם פניות רבות למיון ובדיוק לאחר קבלת אדם צעיר שנהרג באירוע ירי – האווירה הייתה מאוד לא פשוטה", הן משתפות. "לפתע נכנס בריצה אחד מאנשי הביטחון שלנו שאמר שהגיעה יולדת שכורעת ללדת בכניסה לבית החולים. מיד רצנו עם מיטה לרכב בו שהו נתנאלה ובעלה וכבר בשיחה איתה הבנו שהלידה צפויה להתקדם מהר מהרגיל. מה שנראה לנו כדרך קצרה ביום-יום הרגיש כמו מרתון מלא אדרנלין, ולאחר שהיא סיפרה לנו שזהו הריונה החמישי התחילה אבישג לבדוק אותה והודיעה לה חגיגית שהראש כבר בחוץ. אז פגשנו את ד"ר מיכל עובדיה שבדקה אותה גם היא והעברנו אותה למיטה בחדר הלידה וכמו קסם בדיוק באותו הרגע התינוק פשוט יצא החוצה לידיה העוטפות של אבישג. זה בהחלט היה רגע מדהים ומרגש במיוחד", הן מספרות.

נתנאלה סלאח היא תושבת כפר סבא, והיא מנוסה בלידות מהירות. רק לפני שנה הגיעה לידיים המנוסות והמחבקות של צוות מחלקת יולדות ג' במאיר לאחר לידת בית בה לא הספיקה להגיע לבית החולים. "הפעם הצירים שלי התחילו יום לפני אבל גם כשהרגשתי שהם מתגברים המרווח ביניהם נשאר בן 20 דק' כך שהנחתי שיש לי עוד קצת זמן", סיפרה. "קראתי לבעלי הביתה ואז ירדו לי המים, ובגלל החשש מהפעם הקודמת התקשרנו כבר מהדרך למד"א שליוו אותנו טלפונית למקרה הצורך", מספרת נתנאלה. "אין ספק שאלו רגעים מטורפים של הרבה אדרנלין וריגוש והרגיע אותי מאוד להיות בידיים של הצוות שקיבל אותי והספיק ליילד אותי בשיא המקצועיות והאהבה ממש ברגע האחרון, ואני מודה להם ולצוות המדהים ביולדות ג' במאיר שמלווה אותי במסירות ובמקצועיות".

ד"ר מיכל עובדיה, מתמחה בגניקולוגיה ומיילדות במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית: "תענוג לקחת חלק בלידה כל כך יפה וטבעית ולהיות שם ברגעים מאוד מיוחדים של משפחה. להיות בלידה הזו לצד הקולגות שלי מהמיון בבית החולים היה רגע מרגש שממש המחיש עד כמה החיים חזקים מהכל".

אגב, אבישג סלע, היא אחות 31 שנה ולרשימת הלידות שיילדה מצטרף אף נכדה החמישי שנולד לפני חודש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר