מוקד החיסונים החדש של כללית בכפר סבא

מוקד חיסונים חדש של כללית נפתח היום בכפר סבא

המוקד החדש ממוקם במתחם G ויפעל במשך כל ימות השבוע

פורסם בתאריך: 16.8.21 16:50

מחוז שרון שומרון של שרותי בריאות כללית נפתח היום (יום שני 16.8) בכפר סבא. המוקד החדש ממוקם במתחם G בעיר, בכניסה למתחם הסינמה סיטי. השירות החדש נפתח לאור מבצע החיסונים במנה שלישית והביקוש לחיסונים בעיר. בשלב זה הצוותים של כללית מחסנים במנה שלישית את בני ה- 50 + ולפי הוראות משרד הבריאות. זאת במקביל לחיסון כלל האוכלוסייה מגיל 12 ומעלה בחיסון הראשון והשני.

שעות פעילות המוקד:
ימי חול מהשעה 8.00 ועד 20.00
יום ו' מהשעה 8.00 ועד 14.00.
יום ש' מהשעה 10.00 ועד 22.00.

חשוב לתאם תור מראש באתר/באפליקציה או במוקד השירות *2700.

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא שהתחסן במוקד החדש במנה השלישית, אמר: "אני מברך את קופת החולים כללית על ההחלטה להרחיב את מערך החיסונים בכפר סבא. לאור בקשותינו ולצרכים בשטח, קופת החולים הסכימה להקים מתחם חיסונים נוסף וכן להרחיב את שעות פעילותה, על מנת לטייב את השירות לתושבי העיר ולחזק את הכלי היעיל ביותר להתמודדות עם נגיף הקורונה – החיסונים".

רפי סער מתחסן במנה השלישית במוקד החדש של כללית

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "עם תחילת מבצע החיסונים במנה שלישית, לצד חיסוני ילדים בני 12 ועד 16 פתחנו שירות במרכז בריאות הילד בקניון בירוקה, לטובת מטופלי כללית. כמו כן נפתחו מוקדים נוספים בשרון (רעננה והרצליה). לאור הקשר השוטף עם ראש העיר כפר סבא, נציגי העיריה והביקוש מהשטח, החלטנו לאתר מקום נוסף ולהרחיב את השירות. החיסון הוא הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני הקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר