מיתר אליהו והתינוק, צילום דוברות מאיר
מיתר אליהו והתינוק, צילום דוברות מאיר

ארבעה חודשים אחרי שבעלה ידידיה ז"ל נהרג בעזה, ילדה מיתר את בנם

רס"ל במילואים ידידיה אליהו ז"ל נפל בקרב ברצועת עזה בתחילת נובמבר. בסופ"ש ילדה אשתו מיתר את בנם: "אני מודה לאל שהספקנו לבנות את המשפחה שלנו לפני שנפרדנו ואני אהיה חזקה לבנות שלנו ולבננו הקטן"

פורסם בתאריך: 4.3.24 08:12

חיים חדשים מתוך הכאב: מיתר אליהו, אלמנתו של רס"ל (מיל') ידידיה אליהו הי"ד, שנפל בקרבות בעזה בתחילת חודש נובמבר, ילדה בסוף השבוע במרכז רפואי מאיר בן שלישי, אח לשתי בנות.

רס"ל (במיל') ידידיה אליהו, ז"ל, מקרני שומרון, היה לוחם בגדוד 8170 שבחיל ההנדסה הקרבית. הוא נפל בקרב ברצועת עזה ב-3 בנובמבר. בן 25 בנופלו. את מיתר ליוו לאורך ההיריון המיילדת סמדר שלומוביץ ממרכז רפואי מאיר והמיילדת אודליה בשארי המתגוררת בסמוך למיתר, מטעם תוכנית "לצידך" לליווי אלמנות בהריון של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, משרד הביטחון וארגון המיילדות בישראל.

ידידיה אליהו ז"ל, מיתר, ושתי בנותיהם צילום פרטי

ידידיה אליהו ז"ל, מיתר, ושתי בנותיהם צילום פרטי

"הייתי אצל חברים בסעודת שבת והתחלתי להרגיש שהצירים מתחזקים", סיפרה מיתר, "אמנם כבר היו מספר פעמים לפני שחשבתי שהגיע הרגע, אבל בערב שבת הבנתי שזה הדבר האמיתי והתקשרתי מיד לסמדר ולאודליה. אודליה הקפיצה אותי לבית החולים וסמדר פגשה אותנו שם. התכנון שלי היה ללדת בלידת מים, כפי שילדתי את בתי השנייה ולשמחתי בעזרת המיילדות המדהימות שעטפו אותי והצוות המקצועי והמיוחד במאיר גם הפעם זה קרה והבן שלנו יצא לאוויר העולם בלידה מרגשת במיוחד. סמדר ואודליה המשיכו להיות איתי במהלך הסופ"ש וזה היה מחזק עד מאוד".

"ידידיה היה מי שליווה אותי בכל הלידות שלי", אומרת מיתר, "אולי מזל שלידה היא דבר שלוקח את כל תשומת הלב כי לרגע הצלחתי לחשוב באותם רגעים גם על דברים אחרים. אני מודה לאל שהספקנו לבנות את המשפחה שלנו לפני שנפרדנו ואני אהיה חזקה לבנות שלנו ולבננו הקטן".

מיתר, אחות בעצמה במחלקה פנימית ה' במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, ממשיכה להיות עטופה על ידי הצוותים במאיר בחדרי הלידה, ביולדות ג' וחבריה לעבודה מהמחלקה, המחזקים אותה ברגעים אלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר