צילום אילוסטרציה אורן זיו

הפרלמנט של צומת השרון עונה: כמה צריכה לעלות כניסה לבריכה?

הקיץ הגיע ומחירי הכניסה לבריכות השחייה מגיעים לשיאים חדשים. אז מה הסכום המקסימלי שהייתם משלמים על כניסה חד פעמית לבריכה?

פורסם בתאריך: 23.6.19 11:08

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

קצת קשה לקבוע מה הסכום המקסימלי שצריך לגבות בעד כניסה לבריכה. יש שוני רב בין בריכה אחת לבריכה שנייה בכל האמור לשירותים הניתנים, שנת הקמת הבריכה וכדומה. תפקיד העיריה לסבסד כניסה לבריכה בשכונת מצוקה בכפר סבא לעומת בריכה שנמצאת באזור סוציו אקונומי גבוה. קשה לנקוב במחיר אחיד של ק"ג תפוחי עץ לבין ק"ג ענבים. באופן כללי מחיר כניסה לבריכה למבוגר צריך להיות 60-50 שקלים למבוגר ו-40-30 שקלים לגמלאים ולילדים. (דב עילם הוא אמרגן)

 

הלן שי

מחירי הבריכות ברחבי הארץ מאמירים במיוחד לקראת עונת הקיץ המבוקשת. לפני עניין המחירים, חשוב מאד לבדוק אם הבריכות הציבוריות עומדות בכללי הניקיון וההיגיינה. יש תקנים של משרד הבריאות וחשוב להקפיד למלאם. לעניין המחירים, לדעתי 40 שקלים לילד עד גיל 12 ולגמלאים ו-80 שקלים למבוגר. והכי חשוב, בבקשה שמרו על הילדים בבריכות הפרטיות והציבוריות. שיהיה לכולנו קיץ חמים וחופשה נעימה ובטוחה לתלמידים. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אורי נגר

אורי נגר

מרבית הבריכות לא מפרסמות את המחירים באינטרנט ולא עונות לטלפון. וגם אצל אלה שכן מציגות מחירון, הנתונים חלקיים ולא מעודכנים. בשנים האחרונות מחירי הכניסה לבריכות התייקרו ב־50 אחוז ויותר. בילוי של יום אחד בבריכה יעלה למשפחה ממוצעת מאות שקלים רק עבור הכניסה. תוסיפו את השתייה, הארטיקים ומזון נוסף ותגיעו למחיר גבוה מאוד. שירות לתושב צריך להיות גם בבריכות העירוניות ולכן כניסה חד פעמית למבוגר לא צריכה להיות יותר מ־30 עד 40 שקלים לאדם. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

בריכה בקיץ זה ממש מוצר בריכה בסיסי ובמיוחד לאלה שאינם אוהבים ומתחברים לים. אין שום סיבה שמחיר כרטיס כניסה לילד יעבור את ה־25 שקלים, ומבוגר את 40 השקלים. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר