רק שאלה בניין משרד החינוך בירושלים צילום אמיל סלמן

"כדאי לתת את המשרד לאדם צעיר, מודרני, משכיל ובעל רגישות לילדים"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: את מי הייתם רוצים לראות בתפקיד שר/ת החינוך?

פורסם בתאריך: 31.8.19 20:02

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

לפני שנביע את דעתנו ונציין את מי היינו רוצים כשר חינוך, נקדים ונאמר את מי איננו רוצים לראות כשר חינוך. לא את הרב פרץ ולא את חברו סמורטיץ. שני פוליטיקאים חשוכים שגרועים מהחרדים ועתידים לגרום נזק בלתי הפיך לחינוך. היינו שמחים לראות את ניצן הורוביץ או את מוסי רז או את מיכל רוזין או את סתיו שפיר כשר/ת חינוך. אלו יבטיחו חינוך מכובד לחילוניים, לדתיים ולמיעוטים. רבים וודאי זוכרים שכאשר נבחר יוסי שריד ז"ל כשר חינוך היו רבים בסקטור הדתי שחששו מהמינוי. להפתעת הדתיים יוסי שריד היה שר חינוך מהטובים בישראל והגון ביותר. שר חינוך מוצלח נוסף היה זבולון המר ז"ל. המר למרות היותו אדם דתי מהמפד"ל שממנה יצאו (בהמשך) פרץ וסמוטריץ החשוכים התייחס בכבוד רב ובהגינות גם לציבור החילוני והוכיח שאפשר להיות דתי ובד בבד שר חינוך הוגן ומצוין הן לדתיים והן לחילוניים. (דב עילם הוא אמרגן)

ורד טביב

לשאלה כזאת התשובה היא לא מי, אלא איזה מהן היא הדמות שראויה לקבוע את עתיד ילדינו בחינוך. לאורך השנים נתפס משרד החינוך כמקום שמרני ומקובע בשעה שהמציאות דינמית ואקטיבית שהמדיה והאינטרנט שולטים ומכתיבים בה את הקצב. לכן כדאי לתת את המשרד לאדם צעיר מודרני ומשכיל ובעל רגישות לילדים כדי שיכוון את דרך החינוך והלימוד בצורה שתעניין את הילדים ואת בני הנוער ותהפוך את בית הספר למקום אטרקטיבי מעניין ומאתגר. (ורד עידן טביב היא מעצבת שיער והבעלים של ורד עיצובים בראש)

אורי נגר

אורי נגר

הייתי רוצה לראות כשר החינוך שוב את נפתלי בנט. נפתלי בין שרי החינוך היחידים שיכול להציג קבלות על העשייה שלו בתפקיד כשר החינוך והיחיד לדעתי שיכול לשלב בצורה שווה בין כול המגזרים השונים של תלמידי ותלמידות בתי הספר בארץ. יש לי הרגשה שלאחר הבחירות זה עוד יקרה. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא צעירה)

אמיר כהנא

אמיר כהנא רק שאלה

הייתי רוצה לראות כשר החינוך מישהו שעבר כמה דברים בחינוך/תרבות ולא פוליטיקאי שעד שהוא יילמד את החומר כבר יבוא פוליטיקאי אחר להחליף אותו. לדעתי, בכלל שרים בממשלה חייבים להיות אנשים מקצועיים שבאים מהתחומים עליהם הם ממונים – לרווחת הציבור. בסופו של דבר נבחרי ציבור באים לקדם את המדינה והם צריכים לדעת על מה הם מדברים. (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל)

אלי אליהו

אלי אליהו

ללא ספק אופיר אקוניס לדעתי הראוי ביותר. השר אקוניס כשר חינוך ייפעל להנגשת המשרד לכל ילדי ישראל כפי שעשה במשרד המדע יפעל וישמע כל מגזר בישראל ויפעל להישגים לטווח ארוך. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר