רק שאלה רוטשילד תל אביב צילום תומר אפלבאום רחוב אחוזה רעננה צילום עזרא לוי רחוב סוקולוב הרצליה צילום עזרא לוי
רחוב רוטשילד בתל אביב (צילום תומר אפלבאום), רחוב ויצמן בכפר סבא (צילום עזרא לוי) בית קשת שבגליל התחתון (צילום גיל אליהו)

איפה הכי טוב לגור? "אין מקום טוב יותר מאזור השרון למגורים, לצעירים ולמבוגרים"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איזה איזור בארץ הכי טוב למגורים?

פורסם בתאריך: 14.10.19 17:38

אלי אליהו

“זה תלוי. אם אתם כבר בגיל הפנסיה ומחפשים קצת שקט ושלווה, ללא ספק אזור הגליל והצפון הוא המקום המושלם. אם אתם צעירים שמחפשים ממש לחיות את הרגע – תל אביב או אילת. לגבי זוגות צעירים איזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון וכדומה) יכול להתאים מאוד. גם הקרבה לאזורי התעסוקה וגם לא לחיות בטירוף של תל אביב. אני, בכל מקרה, לעולם לא אחליף את כפר סבא. כאן נולדתי וכאן נולדו לי ילדיי, כאן בניתי את ביתי (בעזרת אבא כי ממש יקר פה)”. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

הלן שי

“כל האזורים בארץ טובים למגורים בהתאם לצרכים האישיים. יש מי שמעדיפים לגור בסביבה כפרית ואז יבחרו לגור במושבים או בקיבוצים שקטים. יש מי שאוהבים את המגורים בעיר ואז יבחרו בהתאם לתקציב שלהם, קירבה למשפחה ומקום עבודה את העיר המתאימה להם. אלו השיקולים החשובים לדעתי לבחירת מקום מגורים. כמובן שהצעירים יבחרו לגור בעיר כמו תל אביב שבה שפע מקומות הבילוי ומשפחות יעדיפו ערים בפריפריה או מקומות שקטים יותר”. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אמיר כהנא

“’ארץ זבת חלב’ נאמר במקורות. ובכן, בהחלט ארץ יפהפייה יש לנו. היכן לגור? זה תלוי בהרבה גורמים. דבר ראשון עבודה. כל אחד רוצה לעבוד בתחום שמעניין אותו ולא תמיד זה נמצא באזור בו אתה גר. להורים לילדים חשוב שיהיה לילדים חינוך טוב ושיוכלו לגדול בשקט ובביטחון. אוכלוסייה מבוגרת יותר צריכה את הכל קרוב יותר. כל אדם שונה, וכל אחד יודע איפה הכי טוב לו לגור. אנחנו בחרנו לגור בכפר סבא בגלל האוכלוסייה, החינוך והקרבה להורי. אמנם מעבד חד מנווה צדק, המקום שבו גרנו קודם לכן, אבל אנחנו מרוצים”. (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל)

 

אורי נגר

“הייתי ממליץ על איזור הגליל הפסטורלי. יותר ויותר אזרחי ישראל, מאזור המרכז בעיקר, מגלים את היתרונות של לגור בגליל הפסטורלי . השקט, השלווה, הזמן שבורח פחות מהר הם אלו שגרמו למשפחות רבות להעביר את מקום מגוריהם לגליל. בעידן שהגעה לאיזור המרכז, העשיר יותר בתעסוקה, הינו מהיר וקל, אין שום סיבה, למי שמתאים לו, לעבור ולחוות במגורים את ארץ ישראל היפה בגליל”. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו”ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

“אין מקום טוב יותר מאזור השרון למגורים, לצעירים ולמבוגרים. הקרבה לתל אביב, מרכז הבידור של ישראל, מצוינת לצעירים. אזור השרון מצוין גם למבוגרים בהתחשב בכך שאלו זקוקים לשירותי בריאות, שבאזור השרון הם מהטובים בישראל. המבחר הגדול של מרכזי הקניות בשרון הופכים את האזור לאטרקטיבי גם לחובבי השופינג לצעירים ולמבוגרים כאחד. השרון אמנם אינו פסטורלי כמו הגליל אך יש בו פינות חמד לרוב”. (דב עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר