עדן בן זקן. צילום רוני שוקרון
עדן בן זקן. צילום רוני שוקרון

הילדה מקרית שמונה שעשתה בית ספר לעוד פושע עלוב

היא מינפה את הבושה לפמיניזם והפכה את הפדיחה לנשיות מהפכנית. כפיים לעדן בן זקן

פורסם בתאריך: 21.2.18 16:45

הכפיים הם לעדן בן זקן. לא בגלל שהיא אחת הזמרות הצעירות והמצליחות בישראל, לא בגלל שהיא הצליחה לעקוף באהדת הקהל את שרית חדד, מלכת הזמר הים תיכוני בשני העשורים האחרונים, ולא בגלל שהיא ממלאה את קיסריה בהינף יד.
אלא בגלל שהיא עשתה מה שהרבה אחרות לא עשו לפניה, וזה לא לסתום את הפה.
השבוע פורסם בכל אתרי הרכילות כי סרטון עירום של הגברת בן זקן מופץ ברשת. התמונה בכל הפרסומים הייתה כמובן מטושטשת אבל השם של בן זקן התנוסס בגאון. לא זמרת צעירה הם כתבו שם, לא זמרת מוכרת, ע ד ן ב ן ז ק ן.
ולמה? כי ברגע שהבינו בן זקן ויחצ”ניה כי אין להם שליטה על הפצת הסרטון המבזה והמביש הזה, הם החליטו לקחת את השליטה בעצמם.

מה היה קורה לו בן זקן לא הייתה מאפשר את פרסום השם שלה באתרי האינטרנט? קל לנחש. ראינו את זה בעבר, אי אפשר לנצח את השמועות שעוברות בוואטסאפ במהירות האור. בן זקן יכלה לבקש מכל כתבי הרכילות לא לפרסם את שמה והם היו מכבדים את בקשתה, אבל היא ויחצ”ניה ידעו שזה לא יעזור להם. בימינו צו איסור פרסום הוא רק המלצה.

אז מה עשתה בן זקן? חסכה מאלפי אזרחים סקרנים, שממהרים להעלות פוסטים לפייסבוק כדי שיידעו שהם יודעים, את המרוץ הזה אחר המידע. ובכך שהיא חשפה את שמה היא הבהירה למי שעשה את זה, וכנראה ניסה להרוויח כסף על גבי גופה העירום של הנסיכה הים תיכונית, שהוא הפסיד והיא ניצחה. היא מינפה את הבושה הגדולה לפמיניזם, היא לקחה את הפדיחה והפכה אותה לנשיות מהפכנית, היא הראתה לנערות הצעירות שמעריצות אותה שאין להן מה לפחד והן לא אשמות כשקורה להן מקרה דומה. היא הפכה מילדה קטנה מקרית שמונה שקונה אוברול מנומר ב-30 שקל ללוחמת צדק שלא כדאי לאף אחד להתעסק איתה.

ובקשר לפושע, אתה עלוב. אתה קטן, אתה פחדן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר