קוסמטיקה אילוסטרציה
קוסמטיקה אילוסטרציה

כשהטבע פוגש בטכנולוגיה בקליניקת קוסמטיקה בכפר סבא

כרמית דהן מדברת על דרכה מהכנרת אל סודותיו של עולם הקוסמטיקה, שהפגיש אותה עם מיטב החברות הבינלאומיות להסרת שיער, טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג. בקליניקה בכפר סבא היא מציעה את כל הטיפולים לצד איפור לקראת אירועים

פורסם בתאריך: 27.2.18 20:25

 

מגיל צעיר ידעה כרמית דהן כי תהיה קוסמטיקאית כשתגדל. ילדותה בקיבוץ גינוסר הפגישה אותה באופן טבעי עם סודות היופי והקוסמטיקה, כשטיילה באזור עמק הירדן בואך הכנרת. במהלך הטיולים אספה אבנים, מהן יצרה בהמשך צלליות וסמקים, וכשהגיעה ההזדמנות לאחת החברות להתאפר, מיד הוזעקה למקום. עד מהרה ידעו כל החברות שאם צריך להתאפר, לעצב את הגבות ולהוריד שערות, כרמית היא הכתובת ותמיד שמחה לעזור בצורה המקצועית ביותר.

 

 

בדופק טכנולוגי

כרמית לא זנחה את חלומה ולאחר שירותה הצבאי, החליטה להפוך את התחביב למקצוע. הצעד הראשון היה לפתוח קליניקה בחדר קטן בבית, אבל מהר מאוד גילתה את המבחר הטכנולוגי האדיר שמוצע בעולם, והחלה להתמחות בנושא. "אחרי שנתיים בעבודה עם מכשירים להסרת שיער הבנתי כי קיים פער אדיר בין התיאוריה הנלמדת להלכה למעשה. רציתי להעמיק יותר ופניתי ישירות אל החברות, שקיבלו את המלצותיי, שנשענות על ניסיון טיפולי והיכרות ישירה עם השטח. התחלתי בתור מדריכה ראשית במרכז לטכנולוגיה אסטטית בתל אביב ובחברת שארפלייט (בעלי "אמריקן לייזר") וכיום אני מדריכה ראשית ויועצת במחקרים קליניים של SKIN CARE 360 . בנוסף לכך אני גם מדריכה קוסמטיקאיות וצוותי הוראה בטכנולוגיות ILP ולייזר, ומלמדת אותם על הסרות שיער, פיגמנטציה, חידוש העור, הצערת העור, אקנה, הצרת היקפים, צלוליט ואיך מתמודדים עם פטרת הציפורניים. בתחום הזה אני לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח ונמצאת בקשר קבוע עם קוסמטיקאיות ומכונים, למתן ייעוץ ועזרה במקרים שונים".

מומחית להסרת שיער

כרמית מקבלת בקליניקה פרטית בכפר סבא ומציעה טיפולי הסרת שיער, טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג לחידוש, מיצוק והצערת העור, איפור קבוע לקראת אירועים, טיפוח ציפורניים והתמודדות עם פטרת לצד עיסויים וטיפולים רפלקסולוגים. "לפני שהולכים לקוסמטיקאית חשוב לקיים פגישת ייעוץ", מייעצת כרמית ומדגישה כי לפני כל טיפול חשוב לעשות פרופיל הורמונלי של המטופל\ת: "את צריכה להכיר את הלקוחה, כך שתדעה כי לעיתים יש מגבלות של טכנולוגיה. לא לכל אחת ניתן להסיר שיער וצריך הרבה מקצועיות וניסיון בתחום כדי להגיע לתוצאות טובות. לצערי היום כל אחת יכולה לרכוש מכשיר, לעבור קורס של כמה שעות ולקבל לקוחות והדבר יכול לפגוע בלקוחה זה מתחיל בכוויות ויכול להסתיים בהגברת ייצור השיער. חשוב לנהל מעקב, לראות את התהליך עצמו ולעקוב אחר צפיפות השיער מתחילת הטיפול ועד סופו".

• לקביעת פגישה עם כרמית דהן – רח' בן גוריון 62, כפר סבא, ניתן להתקשר לטלפון 052-280-6849 או בפייסבוק: Carmit Dahan health & beauty

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר