דגל הגאווה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
דגל הגאווה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גאה להציג: העירייה פותחת קבוצת תמיכה להורים מהקהילה הלהט"בית

הקבוצה תחל את פעילותה בחודש הבא, ובמסגרתה יציפו ההורים שאלות ודילמות בנושא הורות במשפחה שבה בני הזוג הם מהקהילה הלהטב"ית

פורסם בתאריך: 23.1.18 08:49

המחלקה לעבודה קהילתית באגף הקהילה, רווחה ונוער בעיריית כפר סבא,, ובשיתוף אגודת הלהט"ב (ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרס בישראל) פתחה קבוצת תמיכה חדשה לזוגות כפר סבאים, הורים מהקהילה הלהט"בית.

מטרת הקבוצה היא להציף שאלות ודילמות בנושא הורות בחיי היומיום במשפחה שבה בני הזוג הם מהקהילה הלהטב"ית, ולשמוע על דרכי ההתמודדות השונים מהזוגות המשתתפים או מהמנחים. הקבוצה תחל את פעילותה בראשית חודש פברואר, ובמסגרת יתקיימו 16 מפגשים בני שעה וחצי כל אחד. ההשתתפות בקבוצה כרוכה ברישום מראש ובעלות של כ- 75 שקל למפגש למשתתף יחיד ו-100 שקלים לזוג. את הקבוצה ינחו שלי נתן – עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות ומנהלת השירות הפסיכוסוציאלי של אגודת הלהט"ב ומרום אלטרוביץ' – עובד סוציאלי קליני, מנחה קבוצות ומטפל בקליניקה הלהט"בית של האגודה למען הלהט"ב.

 

עינת הצמרי. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

עינת הצמרי. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

עינת הצמרי שביט, עובדת סוציאלית קהילתית במחלקה לעבודה קהילתית, "במסגרת עבודתי התחלתי בשנה שעברה בפיתוח שירותים לאוכלוסייה הלהט"בית בעיר. כפר סבא היא העיר הראשונה בארץ בה נפתחה קבוצה של איגי – ארגון הנוער הגאה. האווירה בקבוצה החדשה להורים מהקהילה לא שיפוטית, מאפשרת, מכילה, מרגיעה, מקבלת ומחזקת. אווירה זו מאפשרת להורים, לשתף, לחלוק, לכאוב להקשיב ולצמוח. מבחינתנו זוהי רק ההתחלה ואנו פתוחים לשמוע על צרכים נוספים במטרה לתת להם מענה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר