האושימרקט החדש. צילום אסף אמברם
אושימרקט. צילום אסף אמברם

תכירו את שוק האוכל החדש של מתחם אושילנד: 17 מסעדות שונות, בעלים אחד

קבוצת "בר דגים" השקיעה 13 מיליון שקל בהקמת השוק, שיתפרש על פני שטח של 2,500 מ"ר ויכלול בין השאר מעדניה צרפתית, מעשנה, מסעדה מקסיקנית ובר סושי

פורסם בתאריך: 31.1.18 14:15

קבוצת "בר דגים" משיקה החודש את שוק האוכל המחודש "אושימרקט", שהקימה במתחם אושילנד במזרח כפר סבא. השוק, שהוקם בהשקעה של 13 מיליון שקל, נפתח להרצה בימים אלה וכל המסעדות בו אמורות להפתח עד 15 בפברואר.

שוק האוכל מתפרש על פני שטח של 2,500 מ"ר, והוא כולל 17 בתי עסק ויותר מ-800 מקומות ישיבה הפזורים בשטח השוק ובחצר הצמודה לו. בין השאר, יפעלו בשוק מסעדת הדגים של בר דגים, מסעדה מקסיקנית, חומוסייה, מסעדת שיפודים, מעדנייה צרפתית, מעשנה, סושי בר, מסעדה איטלקית, בית קפה שמגיש ארוחות בוקר במשך כל שעות היום וגם שתי משאיות אוכל ("פוד טראקס"). בהודעה שמסר משרד יחסי הציבור של המיזם נמסר כי השוק אמור לכלול גם שוק של תוצרת חקלאית מקומית, סדנאות שף ודוכני פופ אפ. המקום, נכתב, נבנה על פי קונספט חדשני שהוא "מעין מסעדה-מעדניה גדולה, עם דוכנים בסגנונות שונים, ואפשרויות ישיבה מגוונות".

האושימרקט החדש. צילום אסף אמברם

האושימרקט החדש. צילום אסף אמברם

"אנחנו מתרגשים לקראת השקת המתחם החדשני, שיעניק לקהל חוויה קולינרית בלתי נשכחת, וישלב מגוון טעמים רחב ועשיר תחת קורת גג אחת", אומר השף ניר כרמלי, הבעלים של קבוצת בר דגים יחד עם ינאי ארז, "במתחם המושקע שלנו יש תמהיל אטרקטיבי של חנויות, מסעדות ומטבחים שונים מרחבי העולם. כל זאת, כדי לספק חוויית בילוי מושלמת ומבחר אינסופי ללקוחותינו, בדיוק כמו שאפשר למצוא בשווקים מובילים בעולם, בניו יורק, לונדון, מדריד ועוד".

ארז מוסיף: "עם השקת האושימרקט, אנחנו צופים גידול בתנועת הקהל במתחם אושילנד. נציב את כפר סבא על המפה הקולינרית, ונוביל אותה למחוזות חדשים, שלא נראו כמותם בעבר. השקענו רבות ביצירת חוויה ייחודית, שתיתן מענה איכותי ונגיש לקהל חובבי האוכל, המחפש ריגושים חדשים ומגוונים. אנחנו מאמינים שהמקום ימשוך אליו לקוחות מכל רחבי הארץ. מה שמייחד את האושימרקט בהשוואה לשאר שוקי האוכל בארץ, היא העובדה שלמקום יש בעלות אחת. המשמעות היא שזה גם מאפשר לנו לרתום את המקום לאירועי חברה גדולים, ולספק להם חוויית בילוי פרטית ברחבי המתחם".

קפה מזונגו באושימרקט. צילום אסף אמברם

קפה מזונגו באושימרקט. צילום אסף אמברם

בעיצוב המקום נעשה שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, ברזל וזכוכית ושולטים בה הצבעים שחור, ירוק וכחול. על העיצוב אחראיות רונית וליטל פוגל, אם ובתה, ממשרד "פוגל דיזיין סטודיו", המתמחה בעיצוב מסעדות ושוקי אוכל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר