מרכז הצעירים החדש בחצר השוק
מרכז הצעירים החדש בחצר השוק

פחות משנה אחרי השריפה: חצר השוק מתחדשת במרכז צעירים עירוני

השריפה שפרצה באפריל בשנה שעברה פגעה קשות במשרדי הנהלת המתחם ואולם האירועים. אחרי השיפוץ, יש לצעירים מקום לסדנאות וקורסים וגם ללמוד ולעבוד

פורסם בתאריך: 25.2.18 15:44

פחות משנה אחרי השריפה שפרצה בקומה השנייה במבנה מתחם חצר השוק בכפר סבא, ושפגעה קשות במשרדי הנהלת המתחם ובאולם האירועים הצמוד להם, נפתח במקום מרכז הצעירים החדש של עיריית כפר סבא. השקה חגיגית של המרכז תתקיים בחודש מרץ, באירוע שכולל גם הרצאה של העיתונאית עמליה דואק, שיחה עם השחקן דין מירושניקוב והופעה של הסטנדאפיסט גיורא זינגר.

נזכיר שהשריפה, שפרצה בין 31 במרץ ל-1 באפריל, בערך בחצות, בחנות הממוקמת בכניסה המרכזית לחצר השוק, פגעה גם בקומה העליונה, שבה נמצאים משרדי הנהלת המתחם ואולם האירועים. בחודשים האחרונים עבר המקום שיפוץ נרחב באמצעות החברה הכלכלית וחברת המייסדים 18 של היזם גיא יצחקי, זכיינית ההפעלה של מתחם חצר השוק, וכעת כוללת הקומה, שהפכה גם למונגשת, חלל פעילות גדול ומשרדים בעיצוב פנים צעיר.

השריפה בשוק כפר סבא. צילום יעל יפה

השריפה בשוק כפר סבא. צילום יעל יפה

במרכז ניתנים לצעירים תושבי העיר פתרונות שונים בנושאים המעסיקים אותם, כמו ייעוץ והכוונה לפיתוח קריירה, מעורבות חברתית ותרבות ופנאי או מידע והכנה לצבא למתגייסים ולחיילים. במרכז ניתנים ייעוץ אישי, מידע והכוונה לצד סדנאות, קורסים והכשרות קבוצתיות במגוון רחב של נושאים, ומתוכננות להתקיים בו גם הופעות ואירועים אחרים.

 

תומר חלי, מנהל מרכז הצעירים, "המעבר של מרכז צעירים למרכז העיר מהווה בשורה עבור הצעירים הכפר סבאים. מדובר בחלל עבודה חדש, מרוהט ומאובזר בסטנדרט גבוה, ומהווה פינה שקטה ללמוד, לעבוד ומקום מפגש לצעירים לפתח רשת חברתית. כמו כן, מציע המקום שלל אירועים, פעילויות ותכניות ייחודיות. אני מזמין את צעירי העיר לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק 'מרכז צעירים בכפר סבא' לעדכון על תכנית הפעילות החדשה, ולהגיע למרכז החדש והמושקע".

גיא יצחקי, מנכ"ל מייסדים 18, חצר השוק כפר סבא, הוסיף: "שיתוף הפעולה המוצלח בין יזם פרטי לגוף עירוני בפרויקט אורבני עדכני בעל חשיבות עליונה להחייאת מרכז העיר הינו אבן דרך בפעילות הקהילתית העדכנית בכפר סבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר